Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim) - Reviews

Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Pimb 03-11-2019

Perfecte telefoon voor een perfecte prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Top toestel! Ik ben erg tevreden over wederom een kwaliteitsproduct van Samsung. De galaxy S10 is supersnel, het scherm weergeeft prachtige kleuren en is haarscherp. Oh ja, het opladen is zo gebeurt en de batterij heeft zoals beloofd voldoende capaciteit voor ruim één dag gebruik.

De kleur van de telefoon, prism silver, is lekker fris. Weer eens wat anders dan zwart of regenboog kleuren.

Kortom, een waardige opvolger voor mijn S8.

Dylannkta 02-11-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Super fijne telefoon. Facescan is heel snel, interface is duidelijk, scherm en camera hebben beiden hele goede kwaliteit.

Myr1968 02-11-2019

Geweldig beeldscherm, top smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon is boven verwachting, in reviews las ik dat er problemen zouden zijn met de vingerafdruk scanner op het scherm maar het werkt bij mij probleemloos. De camera functies zijn top, ik ontdek steeds weer nieuwe mogelijkheden. Batterij gaat lang genoeg mee, ik gebruik mijn telefoon best intensief en kan er makkelijk een dag mee doen.

XAranka 02-11-2019

Heel mooi!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Vandaag de Samsung galaxy S10 binnen gekregen. Super mooi design en hele mooie camera. Heel blij mee!

Shan123 02-11-2019

Amazing

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Vorige week gekocht en helemaal weg ervan. Het is makkelijk te gebruiken, super mooi en maakt mooie foto's

Mohamed68 02-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon valt goed in de hand en de software werk naar behoren. Mooi gebruik gemaakt van het volledig oppervlak van de telefoon, waardoor de telefoon groter lijkt dan normaal.

Jan77 02-11-2019

Design, Perfomance Gebruik Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung s10 is een fantastisch toestel. Ook de nieuwe optie op de camera zijn een geweldige upgrade voor de foto makers o der ons.

Verder is de performance uitstekend.

Elena_S10 02-11-2019

Prachtig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Het scherm is erg mooi groot, geeft de telefoon een hele luxe uitstraling.
Het is erg fijn dat de vingerprint sensor nu op het scherm zit in plaats van aan de achterkant. Wel even wennen, maar nu is het toch wel erg fijn.
Heel erg blij dat er nog steeds een aparte aansluiting is voor je oortjes. Dat is ontzettend fijn, heel erg blij hiermee.
Verder is het erg fijn dat je nog steeds de functie van de hartslag meter hebt. Dit is heel erg handig ben blij dat die er nog steeds op zit.

Over het algemeen vind ik vooral dat de telefoon erg veel luxe uitstraalt en het geeft je telkens als je ernaar kijkt een heel erg tevreden en blij gevoel.

BartV 02-11-2019

Geweldig scherm en fan van DeX

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Na gebruiken van zo’n scherm voelt al het andere als een stap terug in de tijd. De holepunch camera is een veel mooiere oplossing dan de notches die je overal ziet.
Met wat gewenning en enkele trucs is DeX al een volwassen desktop-oplossing en gebruik ik die feature nu dagelijks!

Wendy20 02-11-2019

Heel gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb afgelopen maand dit toestel aangeschaft en ben er heel content mee! Het is een snel toestel en erg gebruikersvriendelijk. Esthetisch is het prachtig vormgegeven. Ik zou iedereen dit toestel aanraden! Nog een leuk weetje, je hebt voor dit toestel aangepaste achtergronden die passen bij het zweefende frontcamera.

Devano 02-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu 3 maanden en hij bevalt supergoed. De vingerscan en camera zijn erg goed en alles werkt goed.

ViggoM 02-11-2019

Super high-end telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb dit artikel eergisteren gekocht. De telefoon voelt erg high-end aan, heeft een fantastische accuduur, een heel mooi scherm en is zeer snel. Daarnaast vind ik de nieuwe functionaliteiten als het opladen van mijn smartwatch erg handig, in het verleden betekende meer dan 3 dagen weg nog wel eens dat mijn watch het niet vol ging houden maar dat probleem is nu opgelost.

HansT 02-11-2019

Prima telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

De S10 aangeschaft omdat een aantal apps niet meer werkten met verouderde Android software en m'n oude toestel inmiddels te oud was om nog verder te kunnen updaten. Nu inmiddels een paar dagen in het bezit van de S10. Prima telefoon en zeer gebruiksvriendelijk. Overzetten van bestanden en apps van de oude naar de nieuwe telefoon ging vlekkeloos (wel moet je bij een aantal apps het nieuwe toestel opnieuw aanmelden/registeren).

nicolevdz 02-11-2019

Zeer degelijke telefoon voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 512 GB / prism blue / (dualsim)

Afgelopen week de overstap gemaakt van een Galaxy S8 naar deze S10. Het scherm is lekker groot en dat terwijl de telefoon niet super groot is. Hierdoor heb ik toch een mooi scherm om series/films op te kijken en kan ik de telefoon ook nog in mijn broekzak kwijt.
Daarnaast kun je prachtige foto's maken met zowel de frontcamera als met de drie camera's op de achterzijde.
De aan/uit knop vind ik zelf wel erg aan de hoge kant en de vingerafdrukscanner werkt ook niet zo optimaal als bij de S8. Zelf ondervind ik weinig last van deze 'nadelen', doordat ik de telefoon meestal ontgrendel met gezichtsherkenning. Hierdoor hoef ik de vingerafdrukscanner en de aan/uit knop beide niet te gebruiken.

Kortom, een kwalitatief goede telefoon en dat voor een mooie prijs!