Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

7,1 (2224)

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars

- Samsung Galaxy S9+ 64 GB / paars
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Tonnyp80 14-01-2020

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb al jaren samsung wil niets anders meer. En raad het ook bij mijn vrienden aan omdat het gebruiksvriendelijke is en gewoon fijn merk

Tatianne 14-01-2020

Review s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

After 7 years being a loyal costumer of apple I finally decided to change to Samsung ( included a new tv and laptop). I couldn't be happier. I'm truly satisfied with my S9. Everyday in love with all the amazing things I can do with him

Fiona1991 09-01-2020

Klasse toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu ongeveer een jaar de s9 en ben meer dan tevreden, de camera voor en achter maken haarscherpe foto's het systeem is lekker snel en makkelijk in gebruik, de kwaliteit van gamen en films kijken is voor mij klasse, Handig in de hand te houden. Niks om af te kraken dus

Flickan 08-01-2020

gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Gebruiksvriendelijke smartphone met super kwaliteit camera, goede batterij die het lang volhoudt en snel oplaadt.

Anoniem 06-01-2020

Toppertje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Voordelen: uitstekende kleren, mooie foto's, knap design, helder scherm, verbetering geluid, goede camera ook bij donkere omstandigheden
Nadelen: Weinig echt nieuws te bieden, glibberige glazen behuizing

Tobiase222 05-01-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung Galaxy S9 is een super telefoon. Zeer fijn display en geweldige camera. Makkelijk in gebruik en heeft fijne features. Wat super werkt is de koppeling met andere Samsung apparaten.

Gazzers 05-01-2020

S9 pimpt je dagelijks leven!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Sinds de overstap van mijn S8 naar de S9 is het alleen maar beter geworden, alles gaat sneller en de foto's nog mooier. Opladen gaat een stuk sneller en vele apps blijven optimaal werken. Ik kan zeggen dat de S9 het dagelijks leven makkelijker maakt. Kan niet wachten tot ik zover ben dat ik de S10 in bezit heb.

Collin3007 04-01-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand denk ik en ben er ronduit tevreden over. Soms gaat de batterij wat snel leeg maar dat is niet zon punt. Ik had hiervoor de samsung s7. Die was veel trager en ging veel sneller leeg. Wat dat betreft is het een goeie vooruitgang.

Marieke2121 03-01-2020

Supertelefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon van mijn dochter overgenomen, en ik ben er erg blij mee. Sowieso ben ik fan van Samsung telefoons, makkelijk in het gebruik en mooi om te zien. De s9 heeft een goede camera, ook niet onbelangrijk. Kortom, ik ben er heel blij mee

Anne07 02-01-2020

Voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Na jarenlang een HTC telefoon gehad te hebben, heb ik nu gekozen voor de Galaxy S9.
Vanwege zijn zeer grote geheugen en uitstekende camerafunctie. Ik heb de telefoon nu een half jaar in gebruik en ben er zeer tevreden over. Hij werkt snel, ligt fijn in de hand en de beeldkwaliteit is prima. Het geheugen kan nog uitgebreid worden met een extra kaartje, maar dat is nog lang niet nodig. Super toestel.

Anoniem 01-01-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Twee maanden geleden gekocht. Na de S6 edge toe aan een nieuwe. Ligt lekker in de hand en de accu gast lekker een dag mee.

Yoda1972 31-12-2019

Perfect beeldscherm en formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Formaat is prima . Niet te groot. Telefoon met alle mogelijke opties en een bescheiden uiterlijk . Zeer goede camera

Derek010 30-12-2019

Great phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand de telefoon gekocht en deze is nog beter dan zijn voorganger. Een echt aanrader als je op zoek bent naar een stoere telefoon.

Diluca 30-12-2019

Van S7 naar S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb enkele jaren de Samsung Galaxy S7 gehad en altijd prima bevallen, echter deze S9 overtreft deze S7 met alles.
Hij werkt perfect en super snel, ook de extra snufjes die de S9 heeft werken perfect.
ik ben uiterst tevreden !!!