Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Tabietje1983 09-02-2019

Super handig juweeltje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Zo blij met de Samsung Galaxy S9! Super easy en snel in gebruik, ligt lekker in hand en ik kan nu mooie scherpe foto's maken. Iets waar ik onwijs naar heb uitgekeken. Daarnaast is de vormgeving van deze smart phone stoer en elegant tegelijk. Het mooie grote scherm en de kleur gold maakt het voor mij helemaal af! Zoals ik in de titel al beschreef; ik ben een super handig juweeltje rijker:)

Kaatje1 09-02-2019

Goede kwaliteit en degelijke uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Na 3 jaar mijn samsung S7 te hebben gehad vondt ik het tijd worden voor een nieuwe, de samsung S9! Wederom weer een degelijke gsm! Goede kwaliteit foto's, mooi helder scherm en zeer fijne bediening. Hoop met deze weer net zo lsng te doen alsal mijn andere Samsungs

Tinno 09-02-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Zo'n telefoon nog nooit gehad. Wat een kracht patser. Zo geavanceerd en ongekende mogelijkheden. Super snel met opzoeken van bestanden en mes scherpe foto's kun je er mee maken. Echt een topper, zou niet anders meer willen

Giselle 09-02-2019

Fijn toestel, makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Vorige maand gekocht. Fijn toestel. snel in gebruik. functies zijn makkelijk. installeren ging ook heel snel. toestel is wel aan de zware kant qua gewicht.
ik ben er blij mee!

Perfect :)

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Makkelijke keuze als je kijkt naar de specificaties en de daarbij behorende aanbiedingen die Samsung biedt :)

CQcasper 09-02-2019

mooi, niet te groot - ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Paar dagen geleden gekocht, nog steeds blij. Ik heb nu zo'n 10 jaar een Samsung smartphone en al die tijd ben ik tevreden geweest. 'Zacht' prijsje, degelijke kwaliteit. Dit is de derde in mijn bezit en zo te zien ga ik er weer zo'n 5 jaartjes veel plezier en gemak van hebben.

DennisTexel 09-02-2019

Prima Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Mooie snelle telefoon met een prima design. Even wennen aan de grootte maar mooi apparaat met lekker groot scherm.

Edjeb 09-02-2019

een fantastische toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Deze vandaag binnen gekregen alles simpel geinstaleerd van samsung naar samsung telefoon.
En het ziet er gelikt uit en werkt fantastisch heel fijn in bediening.
een hele mooie telefoon toppie.

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Ik ben na vele jaren eindelijk overgestapt van een iPhone naar de Samsung galaxy s9 en vindt het na een paar dagen al een hele verbetering op wat ik had en ik ben zeer tevreden. Mooie foto’s maakt tie en hij is supersnel ben nog bezig met het leren kennen van de vele functies maar het spreekt voor zich want ik had al een Samsung tablet mvg W. Kooijman

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Fijn mobiele telefoon. Eigenlijke altijd al Samsung gehad. 1x uitstapje gehad naar ander merk. ( via werk,i phone)maar dit is vele malen béter. Werking is heel intuïtief. Ik zou eigenlijk niet meer iets anders willen.

Kriskros 09-02-2019

Luxe uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Gisteren gekocht nog lang niet alles uitgezocht terwijl ik een ander merk gewend was dit bevalt nu al goed voor mij is camera en batterij belangrijk maar camera is super

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart

Nog geen week geleden gekocht en ben er nu al zeer blij mee!
Wat een mooi toestel en wat kan ik mooie foto’s maken! Bovendien ben ik zeer te spreken over de slow motion filmweergave, mijn golfswing kan ik nu mooi verbeteren.