Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Karimpie 11-02-2019

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Twee weken terug gekocht. Een super goede camera, dit is vooral te merken bij foto's in de avond. Een scherp beeldscherm van hoge kwaliteit (krijgt ook minder last van de ogen dan andere telefoons). Batterijduur is goed, kan zo hele dag mee. Design vind ik ook mooi. Tijdens de promotieweken is het toestel echt goedkoop.

Gerbenbma 10-02-2019

Een reden om weer een Samsung te kopen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Een hele verandering ten opzichte van de S6, ik hoop dat de S9 ook zolang mee gaat. Zeker een aanrader

Christiaan999 10-02-2019

Fijne telefoon, handig in gebruik! Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind dit een hele fijne telefoon, helder scherm en handig in gebruik. Echt het gevoel van een gloednieuwe telefoon met top functies!

nikki01 10-02-2019

prachtige foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Mooie telefoon die goede foto's maakt. Zou hem iedereen aanraden. Samsung is een goed en makkelijk systeem. Alles is goed te koppelen.

Lein 10-02-2019

Zeer prettige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu 4 weken. Het is even wennen maar het is een zeer fijne telefoon. Veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld voor het inloggen, je kan kiezen tussen een patroon, cijfercode, gezichtsherkenning, irisscanner en/of vingerafdruk.. veel keuze dus.
Makkelijk in werking. Duidelijke icoontjes. Mooi beeld, scherp en helder.

Femke93 10-02-2019

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Fijne telefoon in gebruik! Het was even wennen na een a5 maar super blij met deze overstap.
Vindt Samsung nog steeds fijnste telefoons die er zijn.
+ punten:
Telefoon is snel opgeladen
Kan soms 2 dagen met accu doen

- punten
Updaten apps wil niet altijd gelijk lukken. (Deed laatst een nacht over 3 apps)

Rooe 10-02-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik werk nu een maand met de samsung s9 en hij bevalt heel goed alles werkt prima en er zitten veel fijne functies aan.

pacoams 10-02-2019

Boven verwachting!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Na een maand gebruik van de S9 ben ik zeer tevreden. De telefoon is zeer snel en geeft nooit haperingen. de meest opvallende features zijn de camera en het scherm, deze zijn echt top. De accu was mijn grootste zorg, maar deze valt mij alles mee.

nicoleb 10-02-2019

Super fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

twee weken geleden de samsung s9 aangeschaft. Super blij, zeer eenvoudig toestel en het overnemen van het vorige toestel geen super snel en correct. Mooie foto's en super snel in reactievermogen. Helemaal top, blij mee!

KimO11 10-02-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon. Camera is echt geweldig.
Wel is het heel erg wennen met die bixby knop aan de zijkant, die kan je na de nieuwe update niet meer uitzetten.

Chanzzz 10-02-2019

Hele mooie telefoon, fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de telefoonnu 2,5 week en het is een hele mooie telefoon die fijn in gebruik is. Ik gebruik met zakelijk en privé. De dualsim maakt dit mogelijk.
De camera is een flinke upgrade van de s7 (en dat was al geen verkeerde camera)
De emojis zijn een leuke aanvulling.
Ik ben meer dan tevreden.

Pattehh 10-02-2019

Erg tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben erg tevreden met mijn Samsung Galaxy S9. Hij is gebruiksvriendelijk, mooi infinty display, snelle functies, goede batterijduur. Ik ben blij met het draadloos opladen, hij kan erg mooie foto's/video's maken.