Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

16 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.0
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 28-10-2019

zoveel meer ruimte

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon nu bijna 5 weken en ben er superblij mee, kan zoveel meer opslaan en is lekker snel. Als ik dit had geweten dan had ik er een al veel eerder gekocht.

Anoniem 22-10-2019

Fijne, makkelijk te bedienen telefoon,

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Fijne telefoon, qua grootte, mogelijkheden, bediening, maakt mooie foto,s,veel mogelijkheden voor het instellen van foto,s én video,s, ook achteraf, voor mij de eerste samsung telefoon, heb altijd iPhone gehad, maar ben nu al gehecht aan mn samsung j7 duel sim

Wilhelmus1964 18-10-2019

Prima apparaat voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

fijn toestel, jammer dat gegevens omzetten van iPhone naar Samsung erg lastig zo niet onmogelijk is.
Moet na jaren iPhone gebruikt te hebben nog steeds wennen maar gaat allemaal goed komen.

Nicol 22-09-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon kan alles wat ik nodig heb. Bevalt prima. Is fijn toestel in gebruik ook na poos gebruiken. Eenvoudig maar goede middenklasser.

Tim15 15-09-2019

Top telefoon met een uitstekende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

2 jaar gelden heb ik deze telefoon gekocht en hij werkt nog net zo goed als toen ik hem kocht, het is een hele goede telefoon die het geld zeker waard is. De camera die erop zit is nog beter dan ik had verwacht. Van dichtbij is hij net zo scherp als in de verte.
De apparaat onderhoud die op bijna alle nieuw samsungs zitten zorgt ervoor dat je telefoon gewoon langer meegaat en ook snel blijft. Wat een voordeel van samsung in het algemeen is is dat je door mate van een software update weer de nieuwste android versie krijgt en niet beperkingen hebt door een verouderde versie.
Het formaat van de J7 is net mooi en werkt ook fijn als je af en toe wat wilt gamen. In de instellingen van de J7 kan je ook alles vinden, en als je iets niet vindt kan je het makkelijk zoeken in instellingen. Alle instellingen die je zou willen zitten erop.

Anoniem 06-09-2019

Zeer goed bedienbare multi inzetbare telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Om te beginnen is de batterij er een die het dagen zonder opladen vol houd. Absoluut de beste in prijs kwaliteit verhouding. Niet eerder zo tevreden geweest als met deze telefoon. Foto's erg scherp ook bij weinig licht. Ook andere functies zijn uitstekend. Kortom meer dan tevreden

Jesseboy21 06-09-2019

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu ongeveer een jaar, hij bevalt me heel goed. Het enige jammere is dat de telefoon soms een keertje stopt met werken als er net een systeemupdate is geweest, maar voor de rest is het een hele goede telefoon. De prijs-kwaliteit verhouding is wel goed bij deze telefoon.

Anoniem 23-08-2019

Fijn toestwl

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Fijn toestel werkt snel makkelijk te bedienen goede speakers klinken lekker en duel sim werkt naadloos

Jappie007 20-08-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Heb hem nu 3 maanden. Apparaat werkt perfect intern geheugen mocht iets groter zijn maar is ook makkelijk uit te bereiden. Ziet er erg mooi uit.

Anoniem 09-08-2019

Super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Ik had een iphone die gesneuveld was dus ben overgestapt op een samsung. Hij werkt snel en ben er zeer tevredem over. Hij heeft een goede camera en goed geluid! Alles wat een telefoon moet hebben.

Hoogeveen2309 08-07-2019

Goede telefoon voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Sinds ik deze telefoon heb, heb ik nog nooit problemen gehad met het een of het ander (wat ik met mijn andere smartphones vaak wel had). Er is echter alleen wel 1 ding wat wel iets minder is bij mijn Samsung Galaxy J7. Dat is namelijk dat mijn usb-port van de telefoon soms niet heel goed meer werkt, waardoor mijn telefoon soms niet opgeladen wordt. Ook de 3.5mm audio aansluiting gooit soms de oordopjes er uit, waardoor ik soms ineens geen muziek meer hoor. Verder heb ik nooit problemen met de telefoon, dus dat zijn de enigste aandachtspunten.

Lara1998 08-07-2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Al 2 jaar gebruik ik mijn Galaxy J7(2017). Het is een erg fijne telefoon. De camera is prima, ik vind de gouden kleur erg mooi en hij werkt naar behoren; alles wat een telefoon zou moeten kunnen, kan de J7 prima aan! Het enige minpunt is de hoeveelheid geheugen. Je kunt dit uitbreiden met een SD-kaart, wat voor extra foto-opslag prima werkt, maar voor het installeren van apps zou iets meer geheugen handig zijn. Echter is het voor deze prijs een zeer goede telefoon, zeker een aanrader! Na 2 jaar werkt hij nog net zo goed als in het begin.

Anoniem 12-06-2019

super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung j7 2017.
hele scherpe heldere camera, ik heb mijn telefoon al 2 jaar en hij is nog steeds bijna net zo snel als toen ik hem nieuw kocht. 1 min punt hij heeft maar 16 gb opslag.

Anoniem 19-11-2018

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel ziet er prachtig uit zeker gezien zijn prijs! Het scherm is helder en de afwerking van het toestel is ook prima.
De camera is redelijk maar er moet niet teveel of te weinig licht zijn.
De interne opslag is wat magertjes maar alles wat ik wil aan apps zit er op.

Renee57 13-04-2018

Geweldig toestel en waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Heb hem bijna 1 jaar en doet het erg goed heb geen storingen of dergelijke .ook de batterij gaat lang mee ook al luister je veel muziek

Kathy 15-01-2018

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

De samsung galaxy J7 heeft een ontzettend mooi en helder scherm en is ook nog eens erg snel. Het toestel is wel wat aan de zware kant en is erg breekbaar, ik heb het één keer laten vallen (in een hoesje) en zowel het scherm als de lcd en een deel van de metalen behuizing was kapot. Hierdoor was de telefoon niet meer te gebruiken, erg jammer.

chris_cu 01-11-2017

Dual Sim met lange duur

Geschreven voor: Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Samsung J7 Dual sim nu een maand en ben zeer te spreken over de performance en levensduur van de batterij. Ik had eerst een Samsung S5 Duo maar deze moest ik na 1,5 jaar 2 keer per dag opladen bij redelijk gebruik. Nu bij zeer intens gebruik heb ik aan het einde van de dag nog batterij over.
De sensoren van de S5 zijn wel leuk (hartslagmeter) maar laten we eerlijk zijn... gimmick waar je nauwelijks iets mee doet. De S7 doet nauwelijks onder. En ja natuurlijk is deze 2 jaar nieuwer, maar prijs prestatie is super goed.