Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Beste deals -6% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J7 (2017) 16 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mjlvanharmelen 16-07-2022

Omdat het een slechte telefoon is ik heb al vanaf

Vanaf het begin dat de mobile telefoons bestaan heb ik al Samsung dus dat is alleen lange tijd maar de j7 is tot nu nog de slechtse

Anoniem 02-06-2022

makkelijke gebruiker

De Samsung J7 is makkelijk in gebruik. Het wijst zich vanzelf. Minpuntje zijn de vele screenshots die hij maakt.

RuudMo 02-01-2022

Zeer goede telefoon voor een prima prijs

Mooie telefoon met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Voor ons was het belangrijk dat er kwalitatief goede foto's genomen konden worden en dat doet de camera in de J7 Duo. Ook moesten er meerdere apps tegelijk stabiel lopen en ook dat gaat heel goed. Erg enthousiast over deze telefoon.

Anoniem 04-12-2021

Toestel is in brand gevlogen

Heel veel problemen gehad
Daarbij heeft het toestel een heel beperkt intern opslag terwijl Android heel veel vraagt
Ik zal er wel geen watch mee verdienen maar hoop dat een eerlijke mening ook eens gewaardeerd wordt

Pieter26 27-11-2021

Uitstekende kwaliteit prijs verhouding

Heel erg blij met mijn telefoon, enigste minpuntje had een grotere opslag standaard in kunnen zitten maar met de club faciliteiten prima te doen, extra kaartje erin voor de foto's en klaar.

Jepser 20-10-2021

Telefoon is super!

De telefoon is altijd echt een geweldig ding geweest, alleen zijn tijd is voorbij niet meer genoeg opslag (16gb maar), batterij is vort te oud, en de cpu is gewoon vort te oud maar dat maakt niet uit hij is altijd goed geweest en ik heb er van genoten!

Aertsengel 06-10-2021

ondersteund de frame niet volledig

Gekocht omdat de frame slecht werkt met een iPhone.
Na de update kan ik mijn foto's vanuit de tablet wel toevoegen, maar daarna de frame niet meer bedienen (aanzetten, en diavoorstelling starten).

Caseyvan_tiktok 06-04-2021

Goede telefoon

Ik ben blij met deze telefoon maar ik vind wel iets een beetje irritant want altijd als ik een lange tijd aan het bellen ben valt ie weg en ik dat het de schuld van de wifi is want dat was bij een andere j7 was precies dezelfde dus vandaar 4 sterren ik raad hem wel aan als je een telefoon met goede audio kwaliteit camera kwaliteit en beeld kwaliteit

Bakker1989 02-12-2020

Fijne telefoon die mooie foto's maakt en makkelijk is in gebruik. Wij hebben hem als cadeau voor onze dochter van 9 en daar is hij echt perfect voor!

Rijschool Eindhoven 31-03-2020

Goede telefoon, dual sim is handig voor mijn rijschool

Ik heb in eerste instantie gekozen omdat ik een dual sim telefoon nodig had voor mijn leerlingen. Ik heb een rijschool en wilde graag prive contacten en zakelijk contacten gescheiden houden op 1 telefoon.

Pluspunten

• Groot scherm
  • De prijs

Minpunten

• Batterij ging redelijk snel leeg

Tom49 16-03-2020

Geweldige camera

Ik heb deze telefoon gekregen omdat mijn telefoon kapot was, en zal zeker nog een keer een samsung kopen

Anoniem 21-02-2020

Zeer goede en functionele buddy.

Ik had het gekocht als 2e eigenaar en zeer tevreden over. Voor al de snelheid die ik niet eerder had met de s3 en nu vooral op de web site surfen en andere apps is deze J7 zeer fijn en films kijken omdat het scherm voldoende groot is. En nog fijner is extra de mogelijkheid van de dubbele sim.

Anoniem 10-02-2020

Werkt super en wil niet anders dan samsung

Heb heel veel Samsung telefoons gebaden ook tablets en tv etc bevalt me prima en zou echt niet meer anders willen

Hendrik12 21-01-2020

Mooie telefoon

K heb vorige maand deze telefoon gehaald om dat mijn oude kapot ging deze telefoon heeft een geweldig groot scherm met mooie beeld kwaliteit. T enige min punt aan de telefoon is dat de telefoon voor sommige broekzakken te groot is

Anoniem 28-10-2019

zoveel meer ruimte

Ik heb mijn telefoon nu bijna 5 weken en ben er superblij mee, kan zoveel meer opslaan en is lekker snel. Als ik dit had geweten dan had ik er een al veel eerder gekocht.

Anoniem 22-10-2019

Fijne, makkelijk te bedienen telefoon,

Fijne telefoon, qua grootte, mogelijkheden, bediening, maakt mooie foto,s,veel mogelijkheden voor het instellen van foto,s én video,s, ook achteraf, voor mij de eerste samsung telefoon, heb altijd iPhone gehad, maar ben nu al gehecht aan mn samsung j7 duel sim

Wilhelmus1964 18-10-2019

Prima apparaat voor een prima prijs

fijn toestel, jammer dat gegevens omzetten van iPhone naar Samsung erg lastig zo niet onmogelijk is.
Moet na jaren iPhone gebruikt te hebben nog steeds wennen maar gaat allemaal goed komen.

Nicol 22-09-2019

Fijne telefoon

De telefoon kan alles wat ik nodig heb. Bevalt prima. Is fijn toestel in gebruik ook na poos gebruiken. Eenvoudig maar goede middenklasser.

TimSchomaker 15-09-2019

Top telefoon met een uitstekende camera

2 jaar gelden heb ik deze telefoon gekocht en hij werkt nog net zo goed als toen ik hem kocht, het is een hele goede telefoon die het geld zeker waard is. De camera die erop zit is nog beter dan ik had verwacht. Van dichtbij is hij net zo scherp als in de verte.
De apparaat onderhoud die op bijna alle nieuw samsungs zitten zorgt ervoor dat je telefoon gewoon langer meegaat en ook snel blijft. Wat een voordeel van samsung in het algemeen is is dat je door mate van een software update weer de nieuwste android versie krijgt en niet beperkingen hebt door een verouderde versie.
Het formaat van de J7 is net mooi en werkt ook fijn als je af en toe wat wilt gamen. In de instellingen van de J7 kan je ook alles vinden, en als je iets niet vindt kan je het makkelijk zoeken in instellingen. Alle instellingen die je zou willen zitten erop.

Anoniem 06-09-2019

Zeer goed bedienbare multi inzetbare telefoon.

Om te beginnen is de batterij er een die het dagen zonder opladen vol houd. Absoluut de beste in prijs kwaliteit verhouding. Niet eerder zo tevreden geweest als met deze telefoon. Foto's erg scherp ook bij weinig licht. Ook andere functies zijn uitstekend. Kortom meer dan tevreden