Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

S7 edge was shit, dit is top ! 30-09-2020

S9, van alle markten thuis en zeer gebruikersvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is een heel fijn toestel om te hebben. Groot intern geheugen, veel opslagcapaciteit en ontzettend gebruikersvriendelijke software. Nuttige functies, die op alle fronten: Van camera, video & bewerking, geluid, maar gebruik van (kantoor) apps, en de privacy beveiliging; allemaal zeer goed werken. Verder is de ergonomie, toestel is niet overdreven groot, lekker makkelijk tastbaar. Dit toestel is een echte "life saver", iets waaraan je kunt zeggen. In 2020 was je mobiele telefoon een extra stel hersenen. Dit toestel doet dit allemaal.

Pluspunten

• Uitstekende privacy beveiligingsmogelijkheden
  • Zeer snel verwerking van app's
  • Camera, video, geluid; levert meteen topprestaties
  • Ergonomisch; makkelijk in de hand, robuust.

Bert6262 28-02-2021

Een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind een Samsung S9 een geweldig toestel. Prettig en logisch in gebruik met daarbij een mooi en duidelijk scherm. Koppelingen met andere Samsung apparatuur werkt perfect, bijvoorbeeld met mijn Galaxy Watch 2. De Samsung S9 is wat mij betreft een echte aanrader. Doen dus!

jente2 25-02-2021

Zeer goede mobiel, maar met wat kleine irritaties.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

De mobiel werkt goed, is fijn, en is waarschijnlijk beter dan alle oudere mobiels. Heel veel oude klachten zijn er al uit, en het hele instellingen en home scherm menu werkt perfect. Sowieso werkt dit al redelijke oude model zeer goed. 2 kleine irraties echter: 1. De bixby knop, is niet nodig en irritant, aangezien ik hem de hele tijd per ongeluk indruk. Ja ik heb hem versteld naar spotify in plaats van Bixby, maar nog steeds hoef ik geen knop voor een app, en is het alleen maar irritant als ik misklik en denk dat ik het volume naar beneden doe maar eigenlijk spotify open. 2. De grote hoeveelheid standaardapps en instellingen. Ik wil geen facebook op mijn telefoon, of samsung free in mijn home screen. Ook hoef ik geen swipe menu ding. Dit zijn perfecte opties echter als je dit allemaal aan kan zetten, maar als dit er standaard is dan is het gewoon niet fijn want dan moet je het allemaal uitzetten. Naast deze kleine dingen echter werkt de mobiel perfect en is hij heel fijn.

LeeYoung65 20-02-2021

Geweldige mooie smartphone!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik ben super blij met deze fijne telefoon. Hij is heel erg fijn in het gebruik, ziet er prima uit en is makkelijk te koppelen met alle randapparatuur.

Jack S9 19-02-2021

Twee jaar in gebruik en wil niets anders.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb de S9 nu ruim twee jaar in gebruik. Het is een verlengstuk van mijzelf geworden en kan niet zonder dit gemak. Toestel voldoet nog steeds tot tevredenheid en wil (nog) niets anders.

Pyter 16-02-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Dit toestel voldoet aan al mijn wensen.
Ik ben dan ook zeer tevreden en hoef dus ook niet de nieuwere modellen.

Anoniem 11-02-2021

Werkt prettig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Werkt prettig, ik kan er mooie foto's meemaken. Hoe en wat wijst zichzelf dat vind ik heel fijn, niet te ingewikkeld!

Juda22 03-02-2021

Fantastische Uitvinding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Het is een snel apparaat. Ik heb hem meedere keren laten vallen maar toch doet hij het nog! Ik zal hem aanraden aan iedereen!

Katinka 11 01-02-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik ben erg blij mst deze telefoon als opvolger van de Samsung S7. Snel makkelijk, duidelijk, prachtige foto's. Geen moment spijt van! Ideaal

Mark_3434 24-01-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb de s9 nu 2 jaar en ben er nog steeds heel tevreden over, lekker soepel en snel en de camera is geweldig!!

Quinten2 22-01-2021

Goede camera en opslag

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

De camera maakt erg mooie foto's met hoge kwaliteit. Je heb genoeg opslag dus mijn telefoon is niet zomaar vol en de kwaliteit is over het algemeen zeer goed.

Anoniem 19-01-2021

Hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind deze telefoon super goed de batterij doet het goed de camera doet het goed.
Goeie nachtmode waarmee je in de nacht foto's kan maken en dus zou ik deze telefoon aanraden.
En ik zou nooit switchen naar een ander merk.

Reviewgalaxys9D 19-01-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb mijn samsung galaxy s9 ondertussen al ongeveer 3 jaar. Ik heb hier 3 jaar lang een super telefoon aan gehad. Goede camera, enorm gebruiksvriendelijk, makkelijk configureerbaar met de computer... Na 3 jaar beginnen nu wel de mankementen. Batterij is na 2 uur leeg, scherm is helaas ingebrand, microfoon kapot waardoor ik alleen nog op luidspreker kan bellen.. Maar goed, na 3 jaar intensief gebruik vind ik dit geen punt. Binnenkort hopelijk over naar de nieuwe S20 of S21. Ik ben Samsung fan!

Eljohara 17-01-2021

Samsung nummer 1

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb nu meer dan 10 om de 2 jaar een nieuwe abonnement en weer een nieuwe samsung heb nu de s9 ben er zeer tevreden mee heeft me nooit in de steek gelaten of vast gelopen of niet gedaan heb de s9 nu net langer dan 2 jaar werkt nog als de dag dat ik hem heb nieuw gekocht, grote geheugen je kan hem uitbreiden met sd kaart. Makkelijk te gebruiken en maakt mooie foto's mooie herinneringen. Ik raad iedereen samsung aan, top merk,kwaliteit en een mooie design.