Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

S7 edge was shit, dit is top ! 30-09-2020

S9, van alle markten thuis en zeer gebruikersvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is een heel fijn toestel om te hebben. Groot intern geheugen, veel opslagcapaciteit en ontzettend gebruikersvriendelijke software. Nuttige functies, die op alle fronten: Van camera, video & bewerking, geluid, maar gebruik van (kantoor) apps, en de privacy beveiliging; allemaal zeer goed werken. Verder is de ergonomie, toestel is niet overdreven groot, lekker makkelijk tastbaar. Dit toestel is een echte "life saver", iets waaraan je kunt zeggen. In 2020 was je mobiele telefoon een extra stel hersenen. Dit toestel doet dit allemaal.

Pluspunten

• Uitstekende privacy beveiligingsmogelijkheden
  • Zeer snel verwerking van app's
  • Camera, video, geluid; levert meteen topprestaties
  • Ergonomisch; makkelijk in de hand, robuust.

Minpunten

• Batterij is middelmatig

Anoniem 11-01-2021

goed geluid ideale camera

Deze samsung s9 bevalt mij prima hiervoor had ik de s6 wat een verschil
zeker met de snelheid het maken van een foto en zuver geluidik ben er ook heel blij mee

Anoniem 10-01-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ontzettend fijne telefoon. Hij is snel,makkelijk bedienbaar. Ook een goede camera met vele opties. Ik raadt hem aan!

Anoniem 09-01-2021

Voortreffelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Een telefoon die je digitale leven zoveel makkelijker maakt! De vele opties, de talloze applicaties, bijvoorbeeld de mogelijkheid om de telefoon te verbinden met je Windows computer. Gebruiksvriendelijkheid helpt daar erg bij. Ik word elke keer blij als ik hem oppak.

Angelique4567 06-01-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Super tevreden, ook vanwege het extra geheugen, de S9 blijft gewoon heel snel, ik heb alles wat ik nodig heb nu op mijn telefoon staan en gebruik eigenlijk alleen nog maar mijn telefoon, ik heb geen tablet of laptop meer nodig. Hij doet alles wat hij moet doen en nog meer eigenlijk !!!

Steffy 06-01-2021

Super fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Een super fijne telefoon die lekker in de hand ligt en alle opties heeft die je nodig hebt. Wilde na afloop abonnement nog geen andere omdat nieuwe telefoons niet perse een meerwaarde hebben tov de S9.

Djofr 04-01-2021

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Goed scherm, scherpe camera, mooi design, erg snel al wordt het langzaam aan iets minder. Over het algemeen een goede telfoon. Ik krijg na 2 jaar nog updates

Anoniem 04-01-2021

Beoordeling Samsung S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

1. Goeie camera kwaliteit.
2. Ligt lekker in de hand.
3. Sterke telefoon van zichzelf, heb hem meerdere x laten vallen op de grond en in water.
4. Goed beeldscherm, speakers.
5. Vingerscan en Irisscan werk goed.

1. Jammer genoeg 1x laten vallen op de grond, maar een klein scheurtje aan de onderkant. Maar doet alles nog prima

Anoniem 01-01-2021

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Als je echt een betrouwbare telefoon wilt dan kun je beter de S9 nemen, hij is stabiel snel en vet handig!
De accu gaat heledag mee daar kan de S10,S20 niet tegen op. En je documenten, foto's die kun je in een veilige map doen waar niemand bij kan en ook niet zichtbaar is dus ook niet gewist kan worden alleen jij kan erbij door veilige man in te schakelen en je vingerafdruk.
Je kan hem zo naar je wens instellen en een copy maken in de Samsung Cloud mocht er in de toekomst iets gebeuren kan je data zo terugzetten.

Handig is ook de Samsung Healt die houdt alles voor je bij en je kan het zo instellen wat jij vast gelegd wilt. Zo kan je eten,wandelingen je zuiver spiegel en diverse trainingen bij houden en zo kan je iedere moment je doelstellingen wijzigen.

Ik wil deze telefoon echt niet meer kwijt ik wil er nog in de toekomst een realtime hartritme tracker bij kopen om zo alles te kunnen loggen.

Ik zeg hou het lekker bij de S9 iedere maand een update zo weet je zeker dat je met de Samsung wel goed zit.

Anoniem 31-12-2020

Goede kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Nou, sinds ik deze telefoon heb. Heb ik eigenlijk nog geen problemen mee gehad.
Het is een prima soort.

Anoniem 26-12-2020

geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

ik heb alleen maar goede dingen te zeggen over de s9.
het is een geweldig toestel.
voldoet prima aan de eisen.
ik heb geen puntje van kritiek.

Anoniem 24-12-2020

mooie slanke telefoon..... goede ondersteuning

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

goeiemiddag!..... ik ben extra blij met het slanke ontwerp... en ik heb zelf een paarse genomen eentje die me erg leuk leek..... er zit goed geluid op en de apps worden goed ondersteund.... ik heb op dit moment nog geen problemen ondervonden met het toestel..... eerder bleek er vanalles te mankeren aan het toestel.... echter zat ik zelf niet goed met de updates.... sinds ik de updates uitgevoerd heb.... heb ik een fantastisch toestel gekregen !... nu nog mooie earbuds ! zou et..?

Malagride 23-12-2020

De s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik ben er dik tevreden mee, had eerst een s6 ben naar een s9 overgestapt en heb daar zeker geen spijt van misschien in de toekomst als ik er ooit nog geld voor heb een nog betere Samsung te kunnen kopen dus met andere woorden voor nu helemaal top

Batu05 23-12-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

De telefoon is super sterk aangezien hij al meerdere keren is gevallen en er geen schade is, en de software werkt snel en mooi