Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

franciska 28-07-2020

Fijne ervaring

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind het een tijdloze telefoon. Ik heb de telefoon nu bijna 2 jaar en ik denk dat ik er nog wel mee door kan tot een jaar of 4. Software updates gaan snel. Het opladen werkt nog prima. Verder ziet de telefoon er ook nog is heel goed uit. Het enige minpunt is de camera daar ben ik niet heel erg van onderste boven als je kijkt naar andere telefoons van nu, maar overal is de toestel voor mij een ruim voldoende.

Anoniem 24-07-2020

Een tip en top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

een vinger scan aan de voor kant zou fijn zijn maar het is echt een top telefoon en hij is gewoon super goed

JustinP 22-07-2020

Overal perfecte aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Sinds ik de Galaxy Buds heb wat al bijna één jaar is heb ik er nog nooit een probleem mee gehad. Geluid nog steeds perfect en batterij werkt nog zoals beschreven. Enige probleem die ik soms maar nu niet meer hebt is dat de oortje niet werkte omdat het niet herkende dat ik het in had. Verder is alles nog goed en kan ik nog steeds naar mijn muziek loud en clear luisteren :)

Roywa 17-07-2020

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind het een mooi toestel altijd Samsung toestel gehad als het weer een nieuwe moet dan word het Samsung toestel.
Vind het makkelijk in gebruik en instelling ook.

Anoniem 17-07-2020

Ondanks de leeftijd maakt die prachtige foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Het is een toestel van een paar jaar geleden.
Maar draait gewoon op Android 10 en loopt lekker soepeltjes.
Verbaasd om de mooie foto's die je nog voorgeschoteld krijgt.

Anoniem 15-07-2020

SuPer chill toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Het is een super "slim" toestel met een uiterst mooi foto opnamen mogelijkheid
Bixby is een nice option extra..

Anoniem 06-07-2020

Uitstekende functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

de prijs is goed. Het heeft alles wat een telefoon tegenwoordig nodig heeft en meer. Uitstekende camera goede standaard apps. Eenvoudige bediening. En meer.

Anoniem 04-07-2020

Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

een geweldig scherm met mooie kleuren en een top kwaliteit, echt 10 keer beter dan iPhone. Ook de camera is geweldig, hij maakt super gave foto's.

walid14 02-07-2020

geweldige compacte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

ik heb de s9 nu zo een anderhalf jaar en ben er zeer tevreden mee. De snelle processor zorgt voor een vloeiende gebruiksgemak en ook de vinferafdrukscanner is op een prettige locatie gelegen.

Josje85 30-06-2020

Mooie foto's, heel veel opties. Praktisch menu

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Super blij met de S9 . Ik gebruik hem privé en zakelijk. Makkelijk in gebruik. Heel veel functies, niet te klein en niet te groot.

Anoniem 28-06-2020

Heerlijk weer een echte android na een B-merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Heel blij met dit cadeau, dat was het dubbel en dwars! Na mijn vorige toestel (geen samsung sorry) dat continue meldingen gaf over volle opslag en steeds trager werken is dit echt een verademing...thuiskomen zelfs!!!

Jordi88 27-06-2020

Nog steeds goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy S9 nu anderhalf jaar en dat is voor mij vaak het moment om echt te kunnen zeggen wat ik van een telefoon vind. De opslag is nog steeds niet vol, ik let er niet echt op en maak dagelijks foto's. Apps downloaden en verwijderen is ook geen probleem, de telefoon doet dit nog steeds erg snel. Batterij is nog goed, systeem snel, opslag prima en de camera is echt goed. Al en al; nog steeds goed!

Anoniem 26-06-2020

Super tof telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb hem nu een maand en ik en zo blij dat deze deze super mooie foto's maakt.
En gemakkelijk in gebruik.
Kortom een super goede telefoon

Chris06 25-06-2020

Top ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb nu denk ik al een half jaar en ik ben er heel tevreden ze blijven goed in oren zitten maar dat komt ook omdat je andere rubbertjes er bij krijgt . Er komt goed geluid uit betere bass dan ik had verwacht en hij gaat vrij lang mee