Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Susanne1984 14-02-2019

super blij met mijn S9

Super fijne telefoon.
En de camera waarvoor ik hem heb gekocht maakt erg mooie foto's!
Top aankoop

Nana36 14-02-2019

Geweldig merk met fantastische producten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Heb nu al een aantal jaren de Galaxy mobiel en wil niet meer zonder wat een fantastisch toestel met zoveel mogelijkheden

rally 14-02-2019

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

vanmiddag mijn Galaxy s9 opgehaald ter vervanging a5 nu al zeer tevreden met de scherpte van het scherm en geluid

Quency 14-02-2019

heerlijke scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

van de S7 naar de S9 was wel een groot verschil, maar ik ben er erg tevreden mee. Zijn wel nieuwe functie en betere camera. maar toch behoud samsung wel altijd een beetje van het ouden bij zich om de overgang makkelijk te houden.

Naast dat vond ik de home button loze scherm in het beginnen wennen, maar zodra je het onder knie heb, is het een eitje.

Nance70 13-02-2019

Super telefoon met geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Altijd al fan geweest van Samsung. En nu eindelijk de Samsung 9 kunnen kopen. De beste telefoon tot nu toe. Makkelijk in gebruik en door de geweldige foto's heb ik geen gewone fototoestel meer nodig. Ik raad het product iedereen aan

Carine1972 13-02-2019

Schitterend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Mooi toestel dat erg lekker aanvoelt. Lastig was alleen het overzetten van de info van mijn oude telefoon Huawei P8 lite) naar de S9.

Chantal j 13-02-2019

Mooie fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Samsung s9 is zeker een aanrader! Mooi model en fijn in gebruik. Het geluid voor muziek klinkt mooi. Ook de camera zorgt voor heldere foto 's.

Tolga27 13-02-2019

Prachtig telefoon, met strak ontwerp

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon onlangs toegevoegd en het is een mooie telefoon met een strak ontwerp. De telefoon werkt vlot en maakt prachtige foto's. Geen enkel probleem met telefoon qua haperen of iets dergelijks. Lekker vlot.

Anne1995 13-02-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik vind het een hele fijne telefoon. Hij werkt snel en binnen 10 min geïnstalleerd. Wel jammer dat hij niet waterdicht is.

13feb2019 13-02-2019

Overgestapt van iPhone naar Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Na m'n oude Nokia werd iPhone mijn eerste smartphone. Op zich tevreden maar miste wel opslag voor foto's en muziek. Dus 3 weken geleden een Samsung S9 gekocht (met grote SD card opslag). Even wennen maar ik ben zeer tevreden, Samsung is wel een blijvertje!

ThoLaNL 13-02-2019

Prachtig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon zojuist binnengekregen, ik had hiervoor de Samsung Galaxy S7 Edge. Wat een mooi product is het! Hij is dunner, beter en ziet er mooier uit! ideaal dat je ook gezichtsherkenning kan gebruiken.

Sanne68 13-02-2019

Mooi ontwerp!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / beige, blauw / (dualsim)

Prachtig toestel. Ik voel me helemaal bij de tijd.Je kunt er prachtige fotos en videos mee maken. Echt een aanwinst.