Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / blauw / (dualsim)
9,5 (140)

Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)
9,5 (140)

Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / wit / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,4

Old John 05-12-2018

Groot, hoge kwaliteit scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Oude S3 werd onbetrouwbaar. Nieuwe A7 gekocht. Wat een schitterend slanke smartphone. Niet alleen het scherm is groot (6") maar ook het interne geheugen (64gb). Schermkwaliteit is van superioriteit. Werkt voor mijn toepassingen, zeer snel en accu-capaciteit garandeert een langdurig gebruik. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Ben uitermate tevreden.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Zeer plat model
  • goede accuduur
  • intuïtieve knoppen
  • maakt schitterende foto's

Minpunten

• mist usb-c (?)

Ruud 08-02-2019

Prima smartfoon voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon afgelopen november aangeschaft als vervanging voor mijn iPhone 7. Na 3 iPhones was ik toch wel teleurgesteld in Apple, zeker gezien de prijsstelling en wat je ervoor krijgt. En gezien de prijsstelling van de nieuwere types vond ik het tijd worden om voor een ander merk te kiezen. Na maanden reviews lezen van Samsung, Motorola G6 Plus en Nokia 7 plus en 7.1 kwam ik uit bij de A7. Had als vervanging voor mijn defecte iPhone 7 al mogen proeven van een Samsung S6 Edge+. En die ervaring smaakte toch weer naar meer. Natuurlijk kwamen er afgelopen jaar 2 nieuwe modellen in de A-serie uit de A7 en de A9. De A9 vond ik voor het mooie te groot, dus viel de keuze automatisch op de A7. Vooral het feit dat er drie camera's op zaten spraken mij aan maar ook het Infinity display sprak tot de verbeelding.

Het scherm is prachtig, daar kan een iPhone niet aan tippen, ook de nieuwe niet vind ik. Wat een helderheid en wat een prachtige kleuren. Het is groot en reageert goed. Filmpjes via Youtube zijn scherp en helder als ook Netflix series. Verder is het scherm mooi groot waardoor je makkelijker kunt multitasken en kunt schakelen tussen de verschillende apps. Het geluid is voldoende, dat is van de iPhone weer beter. Maar zeker niet slecht. Ik mis de stereospeakers waardoor het geluid voller had geklonken als ze erop gezeten hadden. Het geluid via de oordopjes, via een normale 3,5 mm jack, is gewoon erg goed. Die is vol en met Dolby Atmos goed in te stellen waardoor de beleving nog beter is.

Wat ik ook een verademing vind is de opslagruimte en dat die tot 512 GB uit te breiden is, niet dat ik ten volle zal benutten, maar was het streamen van mijn muziek via Apple Music wel beu. Wil nu eenmaal gewoon mijn muziek ten alle tijden fysiek op mijn telefoon hebben. Dat lukte met al mijn iPhones niet. Want respectievelijk 16 GB en 32 GB van mijn laatste iPhones waren niet echt toereikend. Wat ik ook mooi vind is dat ik nog een simkaart in mijn telefoon kan doen zodat ik hem zakelijk ook kan gebruiken en dat dit niet ten koste gaat van de opslag.

En dan Android wat een verademing ten opzichte van het steriele IOS waar je absoluut niets mee kan en de het iedere keer moeten updaten van het IOS vanwege bugs en andere zaken waren mij een doorn in het oog. Maar ook het feit dat wanneer IOS niet meer update je toestel praktisch onbruikbaar is geworden omdat apps niet meer geüpdatet kunnen worden omdat IOS te oud is. Om nog maar te zwijgen over de houdbaarheid van de batterij en de daarmee gepaarde traagheid van het toestel en dat voor een telefoon van 2 jaar oud. Mijn S6 Edge+ hield het langer vol dan mijn iPhone 7. Hou me te goede de iPhone is een goed toestel maar kan niet tippen aan Samsung.

Wat ik wel tegen vind vallen zijn de drie camera's. Daar had ik, gezien het feit dat Samsung daar een naam hoog te houden heeft, meer van verwacht. Ik vind ze eigenlijk een beetje tegen vallen. Zeker als er te weinig licht is. Overdag komt de camera goed mee, maar bij weinig licht niet. Wat ik ook heel vervelend vind is de eigen software van Samsung wat op het toestel meegeleverd wordt. Als ze dat nu helemaal zouden skippen dan zou dat een hele verbetering zijn. Ook de bloatware van Google mag er voor mij betreft af. Wat ik eigenlijk liever zou zien was dat wanneer Samsung zich aan zou sluiten bij Android programma dan zou het toestel met kop en schouders overal bovenuit steken.

Al met al is het een toestel met een hoop voordelen maar wat ook zijn nadelen heeft. Het maakt overigens wel dat ik mijn iPhone totaal niet mis en zelfs de iPhone van de baas terzijde ga leggen omdat ik het werken met Android een stuk prettiger vind.

Pluspunten

• Groot en helder scherm
  • Opslagcapaciteit
  • Duosim
  • Android
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Camera's vallen ietwat tegen
  • Samsung bloatware
  • Google bloatware

Dalton66 26-11-2018

Zo jammer van die glazen achterkant.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Zeer mooi, snel, uitgebreid, glanzend en spekglad toestel.
Over het hele apparaat zeer tevreden met 1 uitzondering.
De glazen achterkant is zo spek glad en kwetsbaar dat het toestel in no time uit je klauwen valt en er een ster in de glazen achterkant zit. Welke gup verzint zoiets. Had hem net als mijn vorige toestel, de A5 (2016), van aluminium gemaakt.
Een toestel moet degelijk zijn, ook zonder hoesje.

Peer 07-11-2018

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Ik heb de telefoon een aantal weken geleden besteld. Hij is gewoon goed: goede camera, snelle processor, mooi uiterlijk. Het enige minpuntje is dat het iets te groot is en dat de accu maar een dag meegaat.

blije reviewer 14-03-2019

goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind deze telefoon het geld waard. dit komt doordat het zeker een high-end telefoon in de mid-prijsklasse is. ook is deze telefoon erg speciaal door de primeur van de 3 camera's en de hoge resolutie. ook de software werkt bijna vlekkeloos. zeker de opslagcapaciteit voor deze prijs vind ik erg te waarderen. ik zou deze telefoon zeker aanraden. ook door cashback op verschillende sites kun je dus een prachtige snel werkende, gelikt uitziende telefoon krijgen. een hoesje is wel aan te raden,hoewel de telefoon zelf wel redelijk tegen een stootje kan.

Pluspunten

• goede camera
  • innovatief verwerkte vingerafdrukscanner
  • snelle processor
  • snel internet
  • perfecte afmetingen van scherm

Ruud 14-03-2019

Ik vind dit echt een extreem goeie review. Dit komt goed overeen met de werkelijkheid. Alles klopt aan deze review. Alle balkjes zijn goed ingevuld, alleen is het een beetje jammer dat je niet op product aanbevelen heb geklikt.

KeesKaas 14-03-2019

Goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is een prachtig product, goede specs, mooi scherm, goede camera, alles is goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan dit product zeker aanbevelen vanwege alle goede dingen die het product heeft.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede camera
  • Goede selfiecamera
  • Metalen behuizing
  • Lange batterijduur

Larisalrs 03-12-2018

geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Ik hen deze telefoon op 2 dec 2018 gekocht, hij ziet er goed uit, groot scherm, maakt mooie fotos. ik ben echt blij met mijn nieuwe telefoon!

Mannie 30-11-2018

Wanneer krijg ik een android update?

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Ik ben al een hele tijd blijnmet mijn Galaxy A7. Alleen vraag ik me af wanneer ik een Android krijg voor mijn telefoon. Ik check regelmatig op update maar heb nog steeds versie 6.0.1. Andere types samsungs in mijn omgeving hebbennde updates wel gehad.

EgBert 20-12-2018

Top Samsung toestel voor overstap naar Android

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Sinds begin deze maand in het bezit van Samsung Galaxy A7 2018. Top toestel van Samsung voor mij om de overstap te maken naar Android. De A7 heeft ook double Sim, wel zo handig voor mijn werk. Ik dacht laat ik nou niet helemaal los gaan met een boven budget toestel. Ik heb eens rondgekeken en gevraagd en na het paar maal uitvallen van mijn vorige telefoon dacht ik laat ik maar eens de sprong wagen na héééééél lang (25jaar) merk trouw te zijn geweest. Ik moest wel even wennen maar nu ik al mijn contacten er op heb staan ….. TOP. Mooi, fijn, werkt makkelijk, intuïtief. Ik moest best even wennen maar dat gaat goed komen. Ik ben er blij mee.

Anoniem 30-11-2018

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Had de s5 maar die ging stuk nu heb ik de a7 die is geweldig in gebruik en ben hier erg tevreden over....

rvanhenten 19-10-2018

Super telefoon voor een super prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Paar dagen geleden besteld hier direct van samsung. snelle levering en goed ingepakt. meteen aangezet en kunnen gebruiken, een heel verschil met mijn andere telefoon die een chinese android is. super vlotte telefoon en zeker iets die ik zou aanbevelen aan andere. al helemaal voor deze prijs.

Koen1672 27-01-2019

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Ik heb deze telfoon nu 1 maand in gebruik en het is precies zoals je van samsung verwacht. Het is een snelle telefoon en de batterij duur is perfect. Met de 64 gb opslag kan je genoeg apps downloaden en veel foto's opslaan. Met de 24 mp camera's kan je hele leuke en mooie foto's maken en op het 6.2 inch scherm kan je ze goed bekijken. Deze hele telefoon is gewoon top

Simone123 23-12-2018

Goeie telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Precies een maand geleden deze telefoon gekocht. Las reacties dat de batterij niet lang mee ging... nou aan het eind van de dag en veel op de telefoon gedaan +spelletjes heb ik nu nog 70%over. Erg blij mee dus!

Ron63 16-12-2018

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

maand geleden 2 telefoons voor mijn kids aangeschaft,mooi groot helder scherm.makkelijk in de bediening,overzetten met smart switch ging heel simpel..maakt mooie foto's en heeft een groot intern geheugen en snelle processor

JaSc 10-12-2018

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu zo'n twee weken in gebruik, gekocht via de Coolblue actie dus een mooie prijs voor een mooie telefoon.
Deze telefoon maakt veel mooiere foto's dan mijn vorige Samsung (J5), zelfs al ben ik nog niet bekend met alle instellingen. Ik moest wel even wennen aan het grote formaat, maar het grote beeldscherm is nu toch wel prettig.
Tot nu toe bevalt de telefoon erg goed!

Nico H 03-12-2018

Geen spijt van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

De Galaxy A7 een paar dagen in huis en hij overtreft mijn stoutste verwachtingen.
ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Dit toestel biedt alles wat ik nodig heb en meer. Het scherm is superscherp en de kleuren fantastisch. Ben ook zeer tevreden over de camera's. Absoluut top in dit prijssegment. Eigenlijk heb ik meer gekocht dan ik had verwacht. Een aanrader dus!

Anoniem 02-12-2018

Zeer fijne mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

De galaxy A7 heb ik afgelopen november gekocht en is tot nu toe er fijn om te hebben. De mobiel is zeer snel en heeft een goede batterij. Let er wel op dat hij redelijk groot is, daar moet je van houden. Hij is lastig met één hand te bedienen.

Maarley 01-12-2018

Mooi helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Heerlijk toestel, fijn groot, heerlijk om mails op te doen. Zou geen kleinere meer willen. Helaas loopt mijn A7 wel vaak vast als ik veel apps heb geopend. Ook al verwijder ik de geschiedenis, dan toch opnieuw opstarten

Anoniem 30-11-2018

Heel erg betrouwbare A7 geen gekke dingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

Heb de A7 nu ongeveer drie jaar en bevalt prima nog geen gekke dingen gehad prima in gebruik goede grote

Jarno S 27-11-2018

goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / roze / (dualsim)

ik zocht een smartphone die goede prestaties leverde voor een lage prijs. en kwam toen uit op dit toestel. het is een goede smartphone met een mooi design. de batterij had wel iets beter gekund.