Samsung Galaxy A7 (2018) - Reviews

Laagste prijzen -1% prijsdaling
Type/soort
smartphone

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A7 (2018) op Kieskeurig.nl.

Old John 05-12-2018

Groot, hoge kwaliteit scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Oude S3 werd onbetrouwbaar. Nieuwe A7 gekocht. Wat een schitterend slanke smartphone. Niet alleen het scherm is groot (6") maar ook het interne geheugen (64gb). Schermkwaliteit is van superioriteit. Werkt voor mijn toepassingen, zeer snel en accu-capaciteit garandeert een langdurig gebruik. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Ben uitermate tevreden.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Zeer plat model
  • goede accuduur
  • intuïtieve knoppen
  • maakt schitterende foto's

Minpunten

• mist usb-c (?)

Larisalrs 03-12-2018

geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Ik hen deze telefoon op 2 dec 2018 gekocht, hij ziet er goed uit, groot scherm, maakt mooie fotos. ik ben echt blij met mijn nieuwe telefoon!

Peer 07-11-2018

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Ik heb de telefoon een aantal weken geleden besteld. Hij is gewoon goed: goede camera, snelle processor, mooi uiterlijk. Het enige minpuntje is dat het iets te groot is en dat de accu maar een dag meegaat.

Dalton66 26-11-2018

Zo jammer van die glazen achterkant.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Zeer mooi, snel, uitgebreid, glanzend en spekglad toestel.
Over het hele apparaat zeer tevreden met 1 uitzondering.
De glazen achterkant is zo spek glad en kwetsbaar dat het toestel in no time uit je klauwen valt en er een ster in de glazen achterkant zit. Welke gup verzint zoiets. Had hem net als mijn vorige toestel, de A5 (2016), van aluminium gemaakt.
Een toestel moet degelijk zijn, ook zonder hoesje.

EgBert 20-12-2018

Top Samsung toestel voor overstap naar Android

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Sinds begin deze maand in het bezit van Samsung Galaxy A7 2018. Top toestel van Samsung voor mij om de overstap te maken naar Android. De A7 heeft ook double Sim, wel zo handig voor mijn werk. Ik dacht laat ik nou niet helemaal los gaan met een boven budget toestel. Ik heb eens rondgekeken en gevraagd en na het paar maal uitvallen van mijn vorige telefoon dacht ik laat ik maar eens de sprong wagen na héééééél lang (25jaar) merk trouw te zijn geweest. Ik moest wel even wennen maar nu ik al mijn contacten er op heb staan ….. TOP. Mooi, fijn, werkt makkelijk, intuïtief. Ik moest best even wennen maar dat gaat goed komen. Ik ben er blij mee.

Maarley 01-12-2018

Mooi helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Heerlijk toestel, fijn groot, heerlijk om mails op te doen. Zou geen kleinere meer willen. Helaas loopt mijn A7 wel vaak vast als ik veel apps heb geopend. Ook al verwijder ik de geschiedenis, dan toch opnieuw opstarten

Mannie 30-11-2018

Wanneer krijg ik een android update?

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Ik ben al een hele tijd blijnmet mijn Galaxy A7. Alleen vraag ik me af wanneer ik een Android krijg voor mijn telefoon. Ik check regelmatig op update maar heb nog steeds versie 6.0.1. Andere types samsungs in mijn omgeving hebbennde updates wel gehad.

Jarno S 27-11-2018

goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

ik zocht een smartphone die goede prestaties leverde voor een lage prijs. en kwam toen uit op dit toestel. het is een goede smartphone met een mooi design. de batterij had wel iets beter gekund.

rvanhenten 19-10-2018

Super telefoon voor een super prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Paar dagen geleden besteld hier direct van samsung. snelle levering en goed ingepakt. meteen aangezet en kunnen gebruiken, een heel verschil met mijn andere telefoon die een chinese android is. super vlotte telefoon en zeker iets die ik zou aanbevelen aan andere. al helemaal voor deze prijs.

Fré 18-01-2019

Lekker handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Gebruiksvriendelijk en snel. Past precies bij mijn behoeften. Niet te weinig capaciteit en ook niet overbodig veel. Samsung heeft iets dat past bij mij.

Pluspunten

• helder
  • snel

Minpunten

Uitgesproken Monique 26-12-2018

Toch weer een Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

1x overgestapt nawwrceen ander merk meer veel problemen mee gehad. Na nog geen jaar maar weer gekozen voor een Samsung A7 2018 telefoon

Daantje1999 24-12-2018

Fantastische keuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Ik heb deze telefoon nu een maand en ik moet de minpunten nog zoeken. Geweldige kwaliteit voor die prijs en prachtig beeldscherm!

Simone123 23-12-2018

Goeie telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Precies een maand geleden deze telefoon gekocht. Las reacties dat de batterij niet lang mee ging... nou aan het eind van de dag en veel op de telefoon gedaan +spelletjes heb ik nu nog 70%over. Erg blij mee dus!

Ron63 16-12-2018

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

maand geleden 2 telefoons voor mijn kids aangeschaft,mooi groot helder scherm.makkelijk in de bediening,overzetten met smart switch ging heel simpel..maakt mooie foto's en heeft een groot intern geheugen en snelle processor

JaSc 10-12-2018

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Ik heb de telefoon nu zo'n twee weken in gebruik, gekocht via de Coolblue actie dus een mooie prijs voor een mooie telefoon.
Deze telefoon maakt veel mooiere foto's dan mijn vorige Samsung (J5), zelfs al ben ik nog niet bekend met alle instellingen. Ik moest wel even wennen aan het grote formaat, maar het grote beeldscherm is nu toch wel prettig.
Tot nu toe bevalt de telefoon erg goed!

Nico H 03-12-2018

Geen spijt van!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

De Galaxy A7 een paar dagen in huis en hij overtreft mijn stoutste verwachtingen.
ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Dit toestel biedt alles wat ik nodig heb en meer. Het scherm is superscherp en de kleuren fantastisch. Ben ook zeer tevreden over de camera's. Absoluut top in dit prijssegment. Eigenlijk heb ik meer gekocht dan ik had verwacht. Een aanrader dus!

Anoniem 02-12-2018

Zeer fijne mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

De galaxy A7 heb ik afgelopen november gekocht en is tot nu toe er fijn om te hebben. De mobiel is zeer snel en heeft een goede batterij. Let er wel op dat hij redelijk groot is, daar moet je van houden. Hij is lastig met één hand te bedienen.

Anoniem 30-11-2018

Heel erg betrouwbare A7 geen gekke dingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Heb de A7 nu ongeveer drie jaar en bevalt prima nog geen gekke dingen gehad prima in gebruik goede grote

Anoniem 30-11-2018

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Had de s5 maar die ging stuk nu heb ik de a7 die is geweldig in gebruik en ben hier erg tevreden over....

Perous77 25-11-2018

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018)

Mooi slank toestel, meerdere opties om je gsm te beveiligen waarvan de vingerscan toch wel het handigst is. Snel switchen tussen de pagina's is a piece of cake. Lange accuduur en hij maakt loepzuivere foto's bij elke lichtbron. En niet te vergeten...de grote opslag is geweldig te noemen.