Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 194 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar
Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Natascha 14-11-2018

Prachtig foto-apparaat, grote opslagwaarde

Ik had graag een blauw apparaat gekocht, maar dat was niet te krijgen in 256 GB, dus moest ik mij tevreden stellen met een zwarte phone. Ik heb alleen maar iPhone's gehad tot nu maar doordat ik niet blij was met het foto-apparaat op de iPhone 7+ en in verscheidene professionele reviews lees dat de de Galaxy een van de beste foto-apparaten heeft, dacht ik ... dit is het moment op over te stappen op Android. De Galaxy S9+ is een mooi toestel, snel, en maakt zoals men zei prachtige foto's. Nu, enkel nog op een gemakkelijke manier al mijn muziek overdragen van iTunes naar mijn nieuwe smartphone ... en dat weet ik niet of het zo eenvoudig zal zijn!

Pluspunten

• mooi beeld
  • prachtige foto kwaliteit voor een smartphone
  • goedkoper dan de iPhones

Minpunten

• 256 GB niet in blauw of paars te krijgen
  • muziek van iTunes overbrengen niet eenvoudig
  • opnieuw alle apps aankopen
Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Anoniem 17-09-2018

Zeer vlotte en volledige telefoon

Werk er nu een maand mee, zeer goed, alleen de orginele Flipcover van Samsung maakt het onmogelijk om hardslag metingen enz te doen, ook de vingerscanner werkt heel vaak niet naar behoren.
Geweldige camera, en alles werkt zeer soepel.

Anoniem 15-09-2018

Top telefoon

Ik heb maandje nu de telefoon en vind hem super! Hij is wel groter als de s7 egde die had had, en dat ik wennen maar voor de rest super teledoon!

Anoniem 14-09-2018

Geweldige telefoon

Ik heb deze telefoon nou al een tijdje geleden gekocht. En ben zeer tevreden over deze mooi ontwikkelde telefoon.

Wesley 13-09-2018

ken beter

telefoon ok, maar rom ken schooner,
0.een aroma laat mensen kiezen of google of samsung apps
1.stop met de edge scherm, screen protectors zijn er bijna niet voor
2.geef dolby atmos een visuele gui (zie foto), deze dolby atmos zuig
3.klok midden, signalen links, andre iconen rechts, zie foto
4.normale stereo speakers, ken makkelijk ipv tweeter en bodem speaker
5.een usb 3.* kabel ipv usb 2.*, ken makkelijk voor de prijs
6.eq is slecht, als ik boven de midden lijn gaat druk het alles weg

Yeliz 12-09-2018

Juli heb ik het gekocht ik vindt het een prima telefoon.
Alleen 2 min punten - batterij gaat erg snel leeg en tijdens het gebruiken en opladen wordt hij heel erg warm

Marjan84 12-09-2018

Geweldig telefoon

Sinds een maand in bezit van de Samsung s9 plus. Weer een hele mooie telefoon waarop alles werkt zoals het moet werken. Kan mooie foto's en filmpjes maken. Ik heb nog geen negatieve ervaring

AJH Franssen 11-09-2018

Fantastische kwaliteit

Kwalitatief beter dan de S8+, de camera is gewoon stukken beter. Nog beter dan een spiegelreflex camera. Chappeau

Noenie 11-09-2018

Prima camera

Vorige maand aangeschaft. Heb altijd samsung. Maar behalve de camera is er niet veel verschil met s7

Robin612 11-09-2018

Krasjes op het scherm

Zeer goede telefoon, alleen komen er zeer snel kleine krasjes op het scherm.. met mn s8+ nooit last van gehad

Anoniem 09-09-2018

moderne foon

Ben prima tevreden over de werking.
Echter.... De knopjes zijn zo gevoelig dat ik voortdurend voice assistent aanzet, terwijl ik dit niet wil. De s9+ moet echt in een hoesje, anders kun je deze bijna niet oppakken zonder iets te activeren.

Jos1 08-09-2018

Snel en mooi vormgegeven

Moet alles nog uitproberen,is net in mijn bezit,maar tot nu toe een mooi toestel.
Alleen jammer van al die toegevoegde nutteloze apps en bixbie hoeft voor mij niet dus deze uitgeschakeld.

Paul1952 08-09-2018

Duielijk verbeterd

Ik heb het toestel nu een maand in gebruik en het valt mij op dat hij sneller is, mooiere foto's maakt en vooral dat de batterij langer mee gaat.

Wenxy 07-09-2018

Top toestel

Ik heb nu de s9plus ongeveer 1 maandje en ik ben super blij met het toestel. Mooie foto's en filmpjes deze zijn heel helder en scherp . Een toestel wat goed ontgrendeld wat betreft vinger en gezicht . Ik heb hier niks op aan te merken. Apps zijn snel .

As65 07-09-2018

Fantastische camera!

Dit toestel heb ik ongeveer een maand en ben er super tevreden over. De camera is fantastisch, de foto's zijn haarscherp! Ik heb foto's gemaakt van een diorama bij nacht. Prachtige foto's en scherp. Nog niet eerder gehad met een camera.

E Tienhooven 07-09-2018

Betrouwbaar, snel en gewoon weer goed

Twijfelde omdat de S7 edge nog perfect was. S7 aan mijn dochter gegegeven en de S9+is wederom een geweldig snelle Phone. Niks op aan te merken en sommigen vinden het een saai toestel maar ik denk die mening niet.

Anoniem 06-09-2018

Samsung Galaxy s9+

Ik heb de s9+ aangeschaft en het is het geld waard ik kom met de dag achter verbeterde dingen de camera is perfect echt geweldig