Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud op Kieskeurig.nl.

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Gobikan 05-12-2018

Super Daily driver

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

De S9+ is naar mijn mening de beste allround telefoon van dit jaar. Goede camera, batterij duur en een zeer mooie en grote scherm! Het toestel kan alles doen wat je wilt en laat zich door niets stoppen!

Anoniem 05-12-2018

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb nu ruim een halve week mijn Samsung s9plus en ben er superblij mee. Hij is snel, foto's zijn van super kwaliteit en de standaard nieuwe Samsung apps helpen me aan alle kanten. Ik ben dan ook zeer tevreden en beveel deze telefoon dan ook aan aan een ieder die een nieuwe telefoon zoekt. Ik was al blij met mijn Samsung S7edge maar ben nu nog blijer.

Sinem 05-12-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb het al een paar maanden en ben er heel tevreden mee. Heeft een mooie design en het is gewoon mooi

vpfreeth 05-12-2018

Geweldige samsung 9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Deze telefoon is zeer snel en makkelijk in gebruik. Ik ben anti Iphoje. Gewoonweg omdat ik niet door het menu kom en bij samsung altijd wel. Ik heb al jaren samsung.

Rldh070 04-12-2018

Uitstekende toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Geweldige toestel vroeger had samsung veel lag maar dat nu alles opgelost de telefoon is nooit bij mij vast gelopen en hij maakt uitstekende foto's is het donker en het beeld blijft mij steeds verbazen normaal gesproken luister ik meestal muziek met oordoppen maar ik vind de speaker echt geweldig dus luister ik het zonder oordoppen goed gedaan samsung mij raken jullie nooit kwijt als klant

Anoniem 04-12-2018

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik ben alleen teleurgesteld in de kleur blauw hij lijkt niet op de blauwe kleur van de advertentie het lijkt wel zwart, erg jammer! Heel lang getwijfelt tussen blauw en goud. Dan had ik liever de gouden gewild. Verder fijn toestel.

Esmee112 04-12-2018

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb nu ongeveer een half jaar mijn telefoon en ik vind hem super fijn in gebruik nog geen enkele keer vast gelopen! De grote is perfect

TOM GM 04-12-2018

Wat een waanzinnig mooi infinity scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Het merk SAMSUNG staat al jaren bij ons centraal in het gezin. Er komt geen ander tussen ons in. Hoewel ik het nog steeds moet doen met me 46D9000 (2011) en geen QLED ;) Komt hij er zeker wel.

Goed terug naar me S9+ WAUW wat een power en een mooi infinity scherm. BOOM color explosie. Niet te stoppen haha. Het geluid is waanzinnig ook met Spotify komt er een BOOST aan geluid uit.

Zeeeer tevreden met mijn nieuwe gezinsuitbreiding. Gaat niet meer weg.

Het gebruiksgemak wordt steeds makelijker en Android is een super platform.

SAMSUNG GALAXY S9+ je bent een tijger

Mvg Tom GM

Coen2018 04-12-2018

Geweldig scherm, supersnel, kortom een topapparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb de telefoon nu een half jaar en ben begonnen bij de S1, S3, S5 en nu de S9+. Wat een vooruitgang! Super happy en vooral trots om anderen te laten zien wat de telefoon allemaal kan. Ook foto's maken is een genot!

Diinoas97 04-12-2018

Snelle telefoon met goeie camera.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik vind de telefoon echt goed werken doet alles wat ik wil maakt mooie foto's geeft goed geluid echt perfect kan niet wachten op de s10

Martijnvle 04-12-2018

Geen spijt van overstap

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar de samsung s9+. Hiervoor had ik een telefoon met een 4,7 inch display. Van de overstap naar een 6,2 inch telefoon heb ik echt geen spijt. De telefoon werkt geweldig en heeft een erg mooi beeld.

LevanT 04-12-2018

Camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Behave alle andere eigenschappen, die je van de top
van Galaxy gewend bent, heeft s9 + een dubbele camera waarmee je super foto's kunt maken (vooral in de pro modus). Geweldig toestel met veel intern geheugen (256 gb).

Nikje93 04-12-2018

Super telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Samsung Galaxy S9+ is een super fijne telefoon. De telefoon heeft een sterke batterij, die met veel gebruik nog een volledige dag mee gaat. Super fijn groot schem waardoor een laptop voor sommige zaken overbodig is. Daarnaast heeft de telefoon een dubbele camera die scherpe foto's schiet overdag, maar ook in het donker. De vele extra opties op de telefoon zijn leuk voor gebruik.

Veron 04-12-2018

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Op release direct gekocht. En nog steeds super tevreden met de telefoon. De software updates is nog wel een verbeterpunt, gelukkig komt One UI er aan waar ik erg benieuwd naar ben. De camera is uitstekend en de telefoon ligt ook erg fijn in de hand. De vernieuwde plaats van de vingerscanner is ook een stuk beter en zal je niet zo snel verwarren met de camera zoals op de s8. De iris/gezicht scanner is erg snel en makkelijk in gebruik, tot nu toe nog geen fouten in ontdekt.

Aan vrienden gepromoot om deze telefoon te bestellen, dit hebben zij gedaan en zijn ook meer dan tevreden met de telefoon.

Emre42 04-12-2018

Super gaaf!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb vorige week een Samsung S9 Plus gekocht onwijs gaaf en snel apparaat van Samsung. Gigantisch mooi beeld ben er zeer blij mee.
Tevens ook een mooie combinatie met de cashback actie van 125 euro.

EelcovdH 04-12-2018

Beste toestel tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

De S9+ is het beste toestel dat ik tot nu toe heb gehad. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Lekker groot scherm en toch goed hanteerbaar.