Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud op Kieskeurig.nl.

9,6

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

amsmlh 17-06-2019

Net niet. Maar in ieder geval zeke niet aanbevolen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Veel minder bruikbaar dan S7. Niet intuitieve interface. Fragiel beeldscherm was binnen 6 maanden stuk en veel te duur om te laten repareren. Een bijna complete teleurstelling. Accu deed het ook veel minder dan wanneer nieuw. Samsung is een beetje de weg kwijt volgens mij. Ik zou nooit meer een Samsung kopen.

Anoniem 16-06-2019

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Fijn toestel! Mooie foto's, reageerd snel en loopt nooot vast!! Voor mij nooit geen andere telefoon dan een samsung! Mis alleen de vingerafdrukscanner in het scherm maar dat is opgelost met de S10.

Bekir38 15-06-2019

Wat een telefoon! Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Fantastisch toestel! Altijd een Apple gebruikt icm iwatch maar de Samsung overtreft alles. Kan mij niet voorstellen hoe gaaf het zou zijn met een samsung watch!

Michel79 15-06-2019

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Alles gaat makkelijk en snel. Geen wacht momentjes. Update kun je instellen accepteren of meteen laten doen.

Iefje 14-06-2019

Mooi design en ideaal gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

De kop zegt eigelijk al genoeg. Voor mij nooit meer iets anders dan een Samsung. Vooral het gebruikgemak en de kwaliteit van het apparaat spreken mij erg aan.

Giorgost 13-06-2019

Werkt super.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ben er nu een paar maandjes zoet mee. Mooi en sterk scherm verder werkt de telefoon snel, apps werken uitstekend, laad snel op en de batterij gaat lang mee. Wat ik verder nog erg prettig vind is dat ik door de grote beschikbare opslag voorlopig geen foto's of andere bestanden hoef te verwijderen.

Ilyaskuhh 13-06-2019

Mooie uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb de telefoon pas geleden en ben er super blij mee. De vingerafdruksensor is perfect en de camera heeft ook goede beeld.
Ik zou dit zeker aanraden aan al mijn vrienden

Helf 13-06-2019

Boven mijn verwachting.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Wat een fantastische telefoon is deze Samsung Galaxy S9+ hij is supersnel mooie foto's maakt ie en dit is mijn eerste Samsung en dat is wat mij bestreft niet de Laatste ik heb nog geen min punten gevonden alleen maar + punten ga zo door.
HELEMAAL TOP.

bont46 12-06-2019

Prettig en snel. Een goede overzicht inprogrammaas

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Heel tevreden met dit toestel door al zijn voorbeelden en prettig handtering. Ben er blij mee. Ik heb geen spijs van de aankoop.

Krissy 12-06-2019

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb de samsung galaxy s 9plus nu ongeveer een jaar, de ronde afwerking is erg prettig.
Het formaat is echt super!
Zo heb je ook verschillende keuzes van de kleur, erg leuk dat je je eigen smaak kan kopen.
Werkt soepel, en hij is snel.
Al met al ben ik hartstikke tevreden over deze telefoon.

Anoniem 12-06-2019

Prachtig mooi strakke vorm erg chique

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Te veel om op te noemen,de foto's en Vidios zijn spraakmakemd mooi en haar scherp van kwaliteit ,alles is kraakhelder op het scherm ik denk dat ik nog niet de helft heb ontdekt wat ik er mee kan,bixy moet ik ook nog uitvinden.Ben nog nooit zo blij en tevreden geweest met een Samsung,jullie doen echt kei hard jullie best zodat ik al jaren voor een Samsung kies top

ErikJan 12-06-2019

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb het toestel nu ongeveer een half jaar. Ben zeer tevreden. Vooral de mix van accuduur, snelheid en mogelijkheden heeft mijn waardering. De grote van het scherm zorgt ervoor dat documenten goed leesbaar zijn en het toestel nog steeds handzaam is. Het gemak van ontgrendeling is super. De aangeboden beveiliging zorgt ervoor dat ik van meer apps gebruik maak dan in het verleden, zoals bankieren via de app.

Mohammed1347 12-06-2019

Geweldige toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

De samsung galaxy s9+ is als een droom voor mij. Het zijn strakke toestellen en de samsung Galaxy s9+ laat zien wat een echte samsung is ik ben er heel blij mee en ik vind de s9+ beter zelfs geloof het of niet dan de s10e, s10 en s10+

Anoniem 12-06-2019

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik heb dit product nu al 3 kwart jaar ongeveer en voldoet volledig naar de verwachtingen die ik ervan had. De features zijn prefect voor het spelen van een spelletje en ook de camera doet wat ik ervan verwacht. De prestaties lijden ook niet onder het feit dat de batterij bijna leeg is of wanneer je meerdere apps tegelijkertijd open heb staan. Ik zal deze telefoon zeker aanraden bij iedereen die eraan twijfelt. Ondanks dat de s10 er is doet deze telefoon er zeker niet van onder.

Larzky 12-06-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

Ik ben zo blij met de Samsung s9+ echt een aanrader maar het leuke aan deze telefoon is dat hij extra snel oplaad en dat kan ik handig gebruiken

faisaal 12-06-2019

super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / goud

vorige jaar overgestapt na 10 jaar iphone, ik raad het iedereen aan om een samsung telefoon te kopen geen moment spijt