Sony Xperia XZ2 64 GB / groen

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia XZ2 64 GB / groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

E Marmelstein 19-04-2018

Doet wat het moet doen

Prima toestel. Werkt net als een Samsung alleen zonder al fuck apps van Samsung waardoor je halve telefoongeheugen al is verbruikt.
Prima camera die goede foto en video maakt
Prima prijs

Pluspunten

• Goede camera
  • Mooi scherm
  • Prijs
  • Ligt lekker in de hand

Dominique 19-04-2018

Fijne nieuwe vorm

Vergeleken met de Xperia Z5 premium, ligt de XZ2 veel lekkerder in de hand door het bollere ontwerp.

Pluspunten

• Snel
  • Goede accuduur
  • Ligt lekker in de hand
  • Draadloos opladen
  • Mooie UI

Minpunten

• Trilling voor oproepen te zacht
  • Automatische Bluetooth koppeling werkt niet goed
  • Slowmotion camera heeft problemen

Marcel 19-04-2018

Goede accu, mooi ontwerp groot scherm

Ik ben een fan van de Xperia toestellen door de minimale extra laag over Android. De Xz2 combineert een robuuste en waterdichte behuizing ook nog eens met een mooi ontwerp. Na een dag normaal gebruik is de accu nog voor bijna de helft vol. De slowmotion functie is erg leuk en na enige oefening geeft dit ook een mooi resultaat

Pluspunten

• Waterdicht
  • Lange accuduur

Minpunten

• Foto's bij weinig licht zijn een beetje wazig.

Majed Mohamad 19-04-2018

The Volcano

Fantastisch, gemakkelijk te gebruiken, uitstekende batterij, snel, er is een klein probleem met surfen op internet.

Jordi 19-04-2018

Groot maar lig goed in de hand

Is al mijn 3e sony telefoon en ze weten zich elke keer goed te verbeteren. De 3d scans hebben wel wat oefening nodig maar zodra je het onder de knie heb is het erg leuk. Hij reageert snel en goed op alle apps zoals het hoort en de vinger scan zit op een handige plek

Pje 19-04-2018

Handig in gebruik, goede accuduur en helder geluid

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Functioneel doet de XZ2 niet onder van alle andere merken. Heldere kleuren, snel, goede foto's, en gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Accuduur
  • Scherm grote
  • Heldere kleuren
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gewicht

Mejdy 19-04-2018

Goede accuduur

Ik heb het gekozen omdat het product goed kwaliteit heeft in vergelijking met andere producten.
Het was ook een goed koop en die kwam ook met en koptelefoon en dat is eigenlijk een voordeel voor mij.
En ik was heel enthousiast om de nieuwe versie van Sony te gebruiken.

Pluspunten

• De camera
  • Proccessor

Nicole 19-04-2018

Mooi telephone

Helaas moet ik eerst schrijven dat het fotocamera doet niet goed. Foto's zijn niet mooi en camera is langzaam bij videos valt het gewoon uit. Meer applicaties valt en moet ik restart doen. Voor zo duur telefoon verwacht ik iets beter!

JR 19-04-2018

Fast and Beautiful

Love the new design of Xperia XZ2, also the dynamic vibration is great especially when you play the game. Powerful loud and clear speakers. Solid performance. Big display. HDR video shooting, etc

Pluspunten

• 4K HDR
  • Android 8
  • 1080 HD slowmotion
  • Battery

Minpunten

• Position of fingerprint scanner

Domenique 19-04-2018

Wat een upgrade.

Al jaren lang een fanatiek Sony gebruiker, altijd goede toestellen gevonden, maar de XZ2 is toch wel weer een nieuw kaliber in de Xperia serie. Fijn in de hand liggend disign gemakkelijk te ontgrendelen door de goed geplaatste vinger afdruk scanner wat eerder bij de aan en uit knop niet praktisch was. Lekker groot scherm met minimale randen. Vernieuwde trilfunctie dankzij de dual shock 4 controller. Fijne extra functies zoals automatisch in te stellen nacht stand met minder blauw licht. En natuurlijk een goede camera wat voor mij ooit de reden is geweest voor Sony te kiezen. En ze stellen nog steeds niet teleur. Accuduur is natuurlijk nog goed, wel benieuwd hoe deze over een jaar zal zijn gezien grote schermen wel wat meer verbruiken. Tevens is het lastig al liggend het toestel met 1 hand te bedienen.

Pluspunten

• Vinger afdruk scanner
  • Camera
  • Beeld kwaleit
  • Nieuwe design

Minpunten

• Vrij groot

Andrew 19-04-2018

Sony Xperia XZ2 zijn naam wel waardig?

Een telefoon met een goede prijskwaliteitverhouding. Opmerkelijk zuiver geluid wat normaal niet te verwachten is van een telefoon. Fingerprint -sensor die verplaatst is naar de achterkant stoort wonderbaarlijk niet.

Helderheid is helaas niet laag genoeg bij gebruik in het donker, maar dit is makkelijk op te lossen met beschikbare apps in de playstore.

Camera is goed genoeg . De slowmotion shoot van 960fps is supercool maar wordt waarschijnlijk nooit gebruikt.

Pluspunten

• Goede batterijduur met quickcharge
  • Comfortabel in de hand
  • Helder geluid van speakers
  • Snelle fingerprint systeem
  • 6GB RAM = meer dan genoeg

Minpunten

• Misschien iets te shiny
  • Moeite met foto's in het donker

Niels 19-04-2018

Geweldige accuduur en fantastisch geluid

Accu gaat lang mee dankzij innovatieve laadmodus. Scherm is helder en zowel vingerscanner als applicaties reageren snel. Mooie kwaliteit foto's met enkele lens. Muziek is voor mij als danser en muzikant erg belangrijk de twee speakers produceren een helder geluid. De trilfunctie op de bass was niet nodig maar grappige toevoeging

Pluspunten

• Geluid
  • Snelheid
  • Accuduur
  • Fotos

Nicole 19-04-2018

Blij mee

Na jaren bezit lg toch overstap sony. Tot nu toe zeer tevreden. Eindelijk eens een telfoon waar je makelijk een screenshot mee kan maken. Zeer snel en mooi groot helder scherm.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Makelijk screenshot maken

Minpunten

• Tot nu toe geen gevonden

Willem 19-04-2018

Zeer goede accuduur, snel toestel

Het is een snel toestel met een goede camera en een lange accuduur. Ik gebruik al jaren een Sony Xperia telefoon (Z2, Z5 premium en nu XZ2) en deze zijn allemaal zeer bevallen. Dit is ook de reden waarom ik nu voor de XZ2 heb gekozen

Pluspunten

• accuduur
  • Scherm
  • Camera

Fred 19-04-2018

Ligt lekker in de hand

Ik heb de compact uitvoering gekocht omdat ik niet een te groot toestel wil hebben. De XZ2 ligt lekker in de hand mede door de ronde achterkant. De accu werkt lekker lang en werkt lekker snel. De 3d app werk voortreffelijk hiermee heb ik al een aantal mooie dingen kunnen maken.

Pluspunten

• Accu duur
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Wat dikker

Michael 19-04-2018

Mooie nieuwe vormgeving werkt zeer goed en vormt goed aan

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik al lang fan ben van Sony telefoons. M'n laatste paar waren de Z2 en Z5 premium. Waar bij die telefoons de vormgeving gelijk was, is er nu gekozen voor een nieuw design. De glazen achterkant die zomaar scheurde is gelukkig weg gedaan. Hoe deze achterkant zich gaat houden moet ik uiteraard nog gaan ontdekken, maar het voelt een stuk beter en steviger aan.
Nu dan wat andere eigenschappen:
De vingerafdruksensor werkt zeer goed, waardoor de telefoon makkelijk te ontgrendelen is. Het beeld is zeer mooi. Het geluid kan best hard en is ook zeer helder en goed.
Accuduur: bij normaal gebruik houdt de xz2 het makkelijk een dag vol. De max heb ik niet getest omdat ik 'm 's ochtends weer volgeladen wil meenemen. Bij actief gebruik zal je 'm wel moeten bijladen ergens op de dag, maar dat geldt tegenwoordig wel voor elke telefoon.
De draadloos opladen functie heb ik nog niet getest. Verder is de camera weer uitstekend, zoals ik gewend ben van Sony.
Ik heb nog geen minpunten ontdekt en dat blijft hopelijk zo😉 ik heb er in combinatie met een abonnement iets meer dan 600 euro voor betaald en vind dat het zeker waard.

Pluspunten

• Mooie vormgeving. Voelt goed aan.
  • De Vingerafdruksensor werkt zeer goed.
  • Mooi beeld
  • Mooi en helder geluid
  • De Batterij houdt het lang vol

Maroontje 19-04-2018

Strakke vormgeving. Ligt lekker in de hand

Ik fotografeer graag en bijna dagelijks. Soms is het vervelend om met een grote zware camera te moeten sjouwen dus zocht een mobiel met een perfecte camera. De camera heeft veel mogelijkheden, automatische of handmatige instellingen, maar ook 3d filmpjes maken en leuke filters die je vooraf in kan stellen. De kleuren op de foto's zijn erg realistisch. Ik heb nog geen echte minpunten kunnen ontdekken en ben ook erg blij met mijn toestel😊

Pluspunten

• Camera heeft veel opties
  • Ligt lekker in de hand.
  • Is snel!
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• verlengstukje voor de koptelefoon.

Fabian 19-04-2018

Goede aankoop

Een goed toestel, die doet wat hij moet doen.
Met een goede accu en een erg mooi scherm.
Enige wat voor sommige mensen een nadeel kan zijn, is dat er niet meer rechtstreeks een koptelefoon ingeplugd kan worden. Sony levert overigens wel standaard een verloopstekker van usb-c naar 3,5mm jack mee zodat deze evengoed aangesloten kan worden. Zelf gebruik ik Bluetooth headsets waardoor ik er geen last van heb.

De xperia xz2 is lekker snel en ligt goed in de hand.

Wat mij betreft een echte aanrader!

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Qi (draadloos) opladen
  • Goede accuduur
  • Goed geluid
  • Snel

Minpunten

• De vingerafdruk scanner is even wennen

Jeroen Franken 19-04-2018

Goed in de hand liggende krachtpatser

Als vervanging van mijn oude toestel (Xperia Z3) XZ2 gekozen. Dit toestel ligt fijn in de hand niet meer hoekig waardoor het fijn aanvoelt. Fijn geluid met bellen en ook zeker met media bekijken. De snelheid van het toestel is geweldig. Snel door de menu's maar zeker laden van programma's zijn zo gebeurd. Camera is top voor en achterzijde. Gebruiksvriendelijk toestel met een krachtige inhoud.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Fijne audio
  • Snelheid
  • Accu duur

Minpunten

• Vingerafdruk lezer niet op makkelijkste punt.

Rayan sribhoekhan 19-04-2018

Handigheid in een hand

Heel mooie scherm Ook is de 'broekzak mode heel handig voor als je wilt weten hoe laat het is en of je berichten binnen hebt. Ook is de batterij controle heel handig om te weten hoelaat hij volledig opgeladen is.

Pluspunten

• Lange levensduur batterij
  • Broekzakmode

Minpunten

• De aux en oplaad uitgangspunt is in 1

Ben S 19-04-2018

Sony xperia XZ2 groen

M'n derde xperia telefoon, tussendoor wat andere merken gehad maar blijf toch terug gaan naar Sony. En met dit model blijf ik ook bij Sony.
Met oudere modelen al nooit problemen gehad en deze is alleen nog maar beter. Unieke kleur maakt het ook nog eens uniek. Camera, software en ontwerp, alles uitstekend en van de hoogste kwaliteit, zitten weer genoeg functies op om de rest van het jaar te ontdekken. Heb het bescherm hoesje nog niet binnen dus weet nog niet hoe dat in combinatie gaat werken maar bij vorige modellen was het een optie waarvan het alleen maar beter werd dus ga er vanuit dat dit nu weer zo zal zijn.
Echte aanrader, lust voor het oog en heerlijk in het dagelijkse gebruik, gebruik vriendelijker toestel dan deze vind je niet gauw.

Waarom lees je nog verder? Kopen dat ding!!! ;D

Pluspunten

• Software
  • Camera
  • Uniek Ontwerp en kleur

Minpunten

• Beetje gladde achterkant
  • Groene besteld maar is meer turquoise blauw(beter)

Rene 19-04-2018

Hij Het scherm is lekker scherp de camera is fantastisch.

Ik heb deze Sony gekocht om het grote beeldscherm en fantastische camera en gebruiksvriendelijk en is lekker snel met een hele goede accu

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Beeldscherm

Minpunten

• Kan zijn dat je modem te oud is nieuwe vragen

Bas 19-04-2018

Mooi scherm, fijne bediebedi

Even moeten wachten voordat ik het toestet kreeg. Blijkbaar is de groene kleur populairdee dan gedacht, waardoor ik een week heb moeten wachten. It was worth the wait! Na de Z5 compact is dit een flinke stap vooruit! Mooier scherm, snellere bediening en ook duidelijker. Fantastisch geluid!

Pluspunten

• Scherm
  • Draadloos opladen

Minpunten

• Achterkant wordt snel vies, vette vingers.

Robert 19-04-2018

Goede accu super camera

Een super goede accu kan er andere half dag mee doen met hele dag muziek stream camera is goed zeker met weinig ligt film kijken super mooi beeld

Pluspunten

• Accu
  • Camera

Jeroen 19-04-2018

Snel toetstel wat handig in gebruik is

Het is een fijn toestel in gebruik die lang mee gaat. De eerste week is het toestel bezig met de gebruiker te analyseren hoe de telefoon gebruikt wordt. Zodra dit voltooid is werkt het toestel perfect echt een aanrader voor mensen die een smartphone zoeken die genoeg optie biedt. Ook de camera kwaliteit is goed

Pluspunten

• Snelheid
  • Accuduur
  • Opstarten van toestel
  • Past zich volledig aan naar gebruiker

Minpunten

• Geen aansluiting voor voor hoofdtelefoon.