Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

9,6

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Jdvr 15-05-2019

Wat een mooie smartphone

Hallo
Na een aantal jaren een Windows Phone gehad te hebben( de eerste Nokia Lumia 800 Windows 7.5) en daarna volgende er nog een aantal Microsoft Windows Phone.
En toen kwam ik in aanraking met Android mijn eerste reactie was wat veel apps. En daar zit ook veel bij wat niet altijd goed is. Maar door de tijd heen leerde ik steeds weer meer van welke apps bij mij paste. En nu ben ik van Nokia 6.1. 2018 naar een Samsung s9 ik ben op dit moment zeer tevreden over het toestel.
Ik heb er direct ook mijn eigen Windows Launcher er op geïnstalleerd en alles aangepast. Daarnaast ben ik tevreden over de batterij deze gaat vrij lang mee. Ook het scherm is prachtig.

Conclusie ik heb het toestel nog maar 6 dagen maar ben zeer tevreden over het toestel

Anoniem 11-05-2019

Super Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekocht in navolging van mijn Samsung S8. Heb er geen minuut spijt van gehad. Prima aankoop met geweldige opties.

Jolanda41 26-04-2019

leuke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

het is een mooie telefoon maakt waanzinnige foto's alleen de batterij is nog altijd het negatief punt aan deze telefoon die gaat niet lang mee

Levnik 19-04-2019

De beste android telefoon van 2018

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Geweldige design, veelvoud en functionaliteit en een best wel goede camera. Camera had wel iets beter gekund, soms lijken de foto's te kunstmatig en gezichten te photoshop ook al wanneer je de beauty functie uit zet. Daarnaast kan samsung ook updates sneller uitbrengen. Verder niks op aan te merken!

EVDH 19-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben heel blij met de telefoon. Hij doet het goed en ik kan hem de hele dag gebruiken. De camera is ook super

YokeHM 09-04-2019

Een telefoon waar ik blij van word.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

De belofte meer dan waar gemaakt. Ligt heerlijk in de hand is prachtig strak vormgegeven. Fijne batterij duur.

Anoniem 08-04-2019

geweldig toestel .

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

heel mooi , perfect camera , cash back , quality zeer goed , browser van Samsung is snel , heel veel app .

Jojode62 05-04-2019

Blij met de spraakfuncties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Heel blij met de spraakfuncties. Scheelt veel pijn in de handen. Ook de uitbreiding van de camerafunctie is super. Kortom voor mij nog een hoop te ontdekken.

Anoniem 04-04-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Van Galaxy J3 2016 naar een Galaxy S9+, ach. wat zal ik zeggen. Genoeg ruimte voor het installeren van apps. De camera is prachtig, wat een mooie foto's.

Tineke M 02-04-2019

Lijkt erg op de S8+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik merk niet veel verschil met de S8+. Health is op de S9+ heel slecht in bereik en pakt of helemaal geen training op of stelt tijdens een training opeens dst er gepauzeerd wordt. Ik moet handmatig steeds de training voortzetten. Wel beter dat ik niet steeds Bixy krijg, want die hoef ik nog steeds niet. De fotos zijn nog steeds erg goed binnen en buiten, maar nu ook panorama's maken en slow motion of super slow motion is erg leuk. Ik heb de LED cover maar die valt steeds open en dat koste me neteen een nieuw beschermglaasje. Ik heb met een katoenen elastiekje een bandje genaakt zodat de cover dicht blijft als ik dat wil. Handig als hij valt.
De LED cover blijft ook snachts meldingen geven en dat is niet handig als je wilt slapen, want de meldingen geven bewegend licht.

Moncky 28-03-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Een super leuk toestel. Mooi van vormgeving, en veel functies. Gemakkelijk te bedienen en helder beeld.

Inga 23-03-2019

niet veel bijzonders vgl 8+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Vrij duur nu nog steeds bij aanschaf en niet veel bijzonders vgl 8+, had liever de 10+ gehad voor dat geld.

Ravenberg 19-03-2019

Voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit toestel voldoet aan mijn verwachtingen. Maakt net als bijna alle Samsung toestellen fantastische foto's en filmpjes.

Anoniem 16-03-2019

Mooi helder beeldscherm, maakt mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft en ben er super tevreden over...
Het enigste minpuntje vind ik dat de batterij tamelijk snel leeg is.
Maar daarentegen staat dat die ook weer in een kleine 2 uur volledig opgeladen is.
Mooi duidelijk helder beeldscherm en maakt duidelijke foto's

Anoniem 16-03-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind mijn S9+ een geweldig toestel. Heb er in mijn korte vakantie mooie foto's mee gemaakt. Deze zijn ook heel mooi geworden. Ook bij weinig licht. Ik moet nog een hoop dingen ontdekken maar dat komt goed. Om het compleet te maken heb ik van mijn zoon een Ledhoesje cadeau gehad. Geweldig ding beschermd en je ziet op het hoesje de tijd en wie er belt. Fantastisch.

kurnia 11-03-2019

beste mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

deze mobiel is het beste wat je kan hebben op dit moment. kan alles wat hij moet doen. ben er blij mee.