Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jelle St 28-11-2018

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik had hiervoor de S7 en mocht al een tijdje verlengen. Echter kon ik niet kiezen omdat ik over de accuduur van mijn S7 allesbehalve tevreden was en ik bang was dat de S9 niet heel veel beter zou zijn aangezien de accu niet veel groter is dan zijn voorganger(s). Na contact met m'n provider toch maar voor het toestel gegaan, dit in verband met de Black Friday deals. En ik gebruik hem nu 5 dagen en man... de accu is meer dan genoeg. 's ochtends op tijd van de stroom af en kan de hele dag prima doorkomen. En dan moet ik toegeven dat ik toch wel een beetje een gebruiker ben van m'n telefoon. Gewoon lekker de vertrouwde Samsung look over Android maar wel sneller en stabieler dan de S7. Kortom ben weer tevreden, het is wel even wennen van de S7 naar de S9+ omdat hij zo groot is, maar door de handige functies, het edge menutje waar je snelkoppelingen in kan zetten en als je over de vingerafdruk scanner wrijft komt het meldingenvenster naar beneden. Waar ik ook bang voor was, was dat het mij zou irriteren dat de vingerafdruk scanner aan de achterkant zit maar ook dit valt me reuze mee. Haast wel juist prettiger dan voorop. En de irisscan unlock moet ik nog aan wennen, ik ben gewend dat ik ff snel m'n scherm aan doe om meldingen te kijken, maar die irisscan is soms zo snel dat ik die meldingen niet eens kan lezen maar m'n telefoon gelijk ontgrendeld is haha. Zoals al eerder aangegeven, ik heb hem nog maar 5 dagen. Maar ben tot dusver zeer content met het toestel! Ik heb nog wat foto's genomen in het donker wat ook weer super werkt. Dat is toch wel een reden dat ik kies voor een Samsung, de camera is uitmuntend en ook het scherm is magnifiek! Wat ik wel mis is een glasplaatje wat perfect past en over het gehele scherm plakt bijvoorbeeld ipv alleen de randjes wat zo weer los is. En ik vind het jammer dat er geen originele hardcase Samsung case is. Deze had ik wel bij m'n S7 en die heb ik, tot ik de S9+ in ontvangst mocht nemen, gebruikt. Dat vind ik veel fijner dan die Siliconen hoesjes enzo.

PAYntema 17-09-2018

Top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na 2 jaar lang de S7 te hebben gebruikt, merkte ik dat ik meer van de telefoon aan het verlangen was, dan dat deze aan kon. Hij werd warm en raakte snel leeg. Tijd voor een nieuwe. Ik heb, mede door de ervaringen van de S7, direct gekozen voor de S9+ omdat deze een zwaardere processor heeft.
Tot nu toe, naar volle tevredenheid.
Toch blijft het veel geld voor een telefoon.

Erdna 23-08-2018

Zeer snelle telefoon en een schitterend scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

In juli aangeschaft en geen moment spijt van de investering gehad. Werkt echt snel, heeft ruime opslagmogelijkheden en een schitterend scherm.

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Roghandey 02-12-2018

Mooie telefoon

De s9+ bij een 2jarig abbonement aangeschaft
Super blij mee
Doet wat het hoort te doen
Super scherpe foto's en video's

Sharron 02-12-2018

Beoordeling Galaxy s9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb dit toestel nu iets langer dan een week en vind het een geweldig toestel. Ben zelf erg van de technische snufjes, een goeie camera en lange batterij duur. Dit alles is echt fantastisch bij deze telefoon. Hoef m tot zo ver nog masr 1x in de 2 dagen op te laden met goed gebruik. Foto's zijn fantastisch en de specs zijn echt top van dit toestel!

Anoniem 02-12-2018

De camera is fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik hen dit toestel een dag geleden gekocht en na lang twijfelen toch voor de Galaxy s9+ gekozen. En achteraf gezien heb ik hier geen spijt van. Met name de camera is fantastisch. Met zijn dubbele lens maakt ie absoluut goede foto's en zelfs bij weinig licht kan je nog steeds scherpe foto's maken. Zie foto van mijn eten. Deze foto is gemaakt tijdens mijn diner vanavond in een kamer zonder al te veel licht.

Colin89 02-12-2018

Batterij gaat lang mee, funcioneert heel goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Afgelopen maand nieuwe telefoon met verlenging van abbonement, gekozen voor de S9+ omdat ik een iets groter scherm wilde en omdat het besturings systeem van android lekker makkelijk is.
Prijs viel mee, functies die erop zitten zijn zoals ik het gewend ben, batterij gaat lekker lang mee, beter als mijn vorige telefoon, hij ligt goed in je hand en ben er gewoon blij mee!

Dima7612 02-12-2018

Gewldige Galaxy S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Vandaag de overstap van S7 edge naar S9+ Duos 256Gb. Wat een verschil, maak nog prachtiger foto's. Geweldig geluid ook mogelijk met Dolby Atmos effect. Nog mooier beeldscherm. Verschillende mogelijkheden om toestel te ontgrendelen zo als gezichtsherkenning en iris scanner, wat makt nog veiliger en makkelijk te gebruiken. Batterij genoeg voor de hele dag voor normaal gebruik. Mooi design van icoontjes en toestel zelf.
Geen minpunten gemerkt, die zijn zo klein dat niet te merken is tegenover GROTE PLUS punten. Ik raad deze Samsung Galaxy S9+ ZEKER AAN!!!

Lous 02-12-2018

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

2e kwartaal 2018 gekocht en geen minuut spijt van gehad. Werkt super met heel veel mogelijkheden. 1 nadeel is dat je hem alleen snel kunt opladen met originele stekker en snoer.

Limoentje71 02-12-2018

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Met mijn Galaxy S9+ ben ik super tevreden. De telefoon loopt nooit vast. Ik maak er prachtige foto's mee. Fijn dat je de camera ook handmatig in kan stellen. Filmpjes maken werkt ook super. Scherm en helderheid zijn helemaal geweldig. Batterij gaat zonder moeite de hele dag mee. Als ik 1 minpuntje moet noemen dan had het scherm van mij nog wel iets groter gemogen. Heel fijn dat er een extern geheugenkaartje in kan. Apps werken prima. Voor mij geen andere telefoon dan Samsung !

Anoniem 02-12-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit product is echt geweldig. Ik beveel dit aan iedereen aan. Een super mooie camera en Met super snelle software. Nergens een betere telefoon

Rini 02-12-2018

Beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben ooit begonnen met de Nokia 3310 en heb sinds die tijd al heeeeel wat telefoons gehad. De S9+ is by far de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb.
Super foto's, supervet scherm en een waanzinnig goed design.

Wat een toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Wat een heerlijk toestel! Geweldig scherm, magistrale foto's, top geluid, lekker snel en kijk nou zo mooi!

Anoes 01-12-2018

Alles in één! Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na de S8+, wat al een geweldige telefoon was kocht ik meteen bij release de S9+. Leuke extra features zoals de AR Emoji. Mooie camera functies, snel mooie foto's en selfies maken. Alle functies werken snel en gemakkelijk in gebruik. Mooi design en ondanks de plus versie toch heel handzaam. Erg tevreden met deze telefoon.

Anoniem 01-12-2018

Beste telefoon tot nu toe.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Waar kan ik beginnen, ik heb altijd een samsung gehad, maar deze is toch wel echt de beste. Perfecte camera met betere kleuren dan bijvoorbeeld andere flagship telefoons zoals de iPhone X bijvoorbeeld. De 6.2 inch van mijn s9+ is perfect voor mijn redelijk grote handen. Midnight black staat de s9+ ook zeer goed en is het fijn dat je nog ver kan uitbreiden naast je 256/64 gb rom geheugen dat er al op zit. De telefoon presteert ook heel goed met de 6gb ram geheugen en de cpu chipset die het gebruikt. Ten slotte is het sterke gorilla glass 5 enorm fijn om te hebben en is het waterbestendige ook geweldig.

Anoeska 01-12-2018

Zeer fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijn toestel. Batterij zou iets langer mee mogen gaan.. maar goed hij is ook zo weer opgeladen.. Zeer goede camera!!

Merekt 01-12-2018

SUPER SNEL

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik gebruik nu mijn s9+ ongeveer 4 maanden in het begin ging die super lang mee nu gaat het niet zolang meer mee dat is wel jammer maar wat wel super fijn is, is dat die dan super snel oplaadt. De s9+ kan inderdaad goede foto's maken

Anoniem 01-12-2018

Wat een elegante en luxe telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren van omzwervingen langs allerlei andere telefoonmerken was is aangenaam verrast door de elegante en luxe uitstraling van de Samsung 9 en de 9+. Vooral ben ik onder de indruk van het scherm. Zo heldere kleuren, fantastisch en omdat ik de telefoon bijna als laptop gebruik is de resolutie zeer belangrijk. Zo kan ik als professionele ICT-er remote mijn eigen servers en computers bedienen als of het via een normale laptop is. De processor en het geheugen is ruim voldoende en door de mogelijkheid het geheugen uit te bereiden met een micro SD helemaal compleet.
Door het kunnen plaatsen van een tweede sim is de telefoon ook zeer goed inzetbaar in gebieden buiten het dekkingsgebied van mijn provider.
Al met al een fijne telefoon waar ik hoop jaren plezier van zal hebben.

super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

een paar maanden terug gekocht, net als mijn s7 vind ik het toetsenbord soms wat buggy maar het toestel bevalt me absoluut prima! op naar de sX :-)