Xiaomi Redmi 5 Plus blauw / 64 GB / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Martin 25-05-2018

Een dijk van een telefoon

Nadat mijn LG V10 last kreeg van een zg power drain, waardoor de accu in 24 uur voor 80% leeg was zonder te gebruiken ben ik op zoek gegaan naar een goedkope vervanger en kwam op deze telefoon uit.
De recensies zijn goed en dat is ook zo.
Een prima telefoon met allerlei snufjes erop die de duurdere telefoons ook hebben:
wake up van de telefoon door 2x op het scherm te tikken of de vliegensvlugge vingerscanner, aluminium achterkant, prima camera, luide stereo speaker, duidelijk beeldscherm bij daglicht, groot interne opslag van 64 gb, 4 gb geheugen, snelle processor en de grote accu! Maar liefst twee dagen zonder op te laden bij flink gebruik. Spelletjes gespeeld, what's app, internet, foto's gemaakt, gebeld etc. vandaag en op dit moment laat in de avond gewoon nog 62% capaciteit. Geweldig!
En dat voor nog geen 200 euro....
In eerste instantie kon er geen Nederlands menu gekozen worden (had ik al gelezen) maar na de installatie van de eerste de beste update was het wel mogelijk. Prima!

Pluspunten

• Degelijk gebouwd.
  • Interne opslag van 64 gb en uitbreidbaar
  • Accu die gewoon 2 dagen meegaat!
  • Achterkant aluminium
  • Heel veel opties

Minpunten

• Geen image stabilizer op de camera
Geschreven voor: Xiaomi Redmi 5 Plus zwart / 64 GB / (dualsim)