Sony Xperia 1 V XQDQ54C0S.EUK 256 GB / platinum silver / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia 1 V XQDQ54C0S.EUK 256 GB / platinum silver / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

a**********@g******** 10-08-2023

uitstekend toestel

Ik ben erg blij met deze telefoon, het scherm is zo mooi en het maakt geweldige foto's

Pluspunten

• Heel mooi design
  • Camera knop

Minpunten

RichardSp 02-08-2023

Geweldige telefoon en camera ineen

Met wat twijfel overgegaan van ios naar deze Sony. De specs en dan met name de camera gaven de doorslag. Na het uitpakken de telefoon direct geinstalleerd en na wat overzetten van ios naar android werkt alles meteen. Gelijk de camera uitgeprobeerd en zelfs op max inzoomen een geweldig verschil met de oude telefoon. Wat een scherpte! Snellader er bij gekocht en inderdaad is de telefoon zeer snel opgeladen. Wel een minpuntje dat er geen snellader bij zit. Bij normaal gebruik blijft de accu dagen te gebruiken, wat een weelde en verschil. Android werkt en went sneller dan ik had gedacht en kan de indeling mooi zelf bepalen. Ook de processor in de Xperia is uitermate snel. Verder nu ook 5G mogelijk, dus dat is een mooie bijkomstigheid. Qua afmeting was het even afwachten of dit onhandig zou zijn maar dat valt me alles mee. Voor sommige misschien iets te groot. Telefoon past gewoon nog in de broekzak. Het grote scherm brengt een uitstekende beeldkwaliteit met zich mee en het geluid is ook mooi. Kortom zeer tevreden met een mooi, snel en vooral zeer kwalitatief toestel.

Pluspunten

• Camera
  • Uiterlijk
  • Snelheid
  • Opslagmogelijkheden

Minpunten

• Prijzig