Bekijk 9 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung A14 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*************@h********** 28-05-2023

Smart(phone) aangeschaft via BCC

Geschreven voor: Samsung A14 5G

Ik was op zoek naar een goede smartphone. En ik wit dat BCC ook voor dat soort aankopen een uitstekende winkel is, waar ik het product kan kopen omdat ik vertrouwen heb in de winkel, personeel, maar ook in hun producten. Dit komt tevens omdat ik jarenlang mijn elektronische apparaten gekocht heb bij BCC.

Er was voldoende keuze uit smartphones en ik wist welk merk ik wilde en in wat voor prijsklasse ik wilde zoeken. Ik ben in korte tijd vlug geholpen door een BCC medewerkster en binnen een korte tijd had ik mijn product in handen samen met de bon (voor garantie). Alles werkte meteen perfect, dus dat komt de kwaliteit van zowel het product als de winkel ten goede. Het product was goed verpakt en meteen op voorraad

Pluspunten

• Meteen op voorraad
  • Goede kwaliteit
  • Uitstekende prijs in mijn klasse
  • Geweldige klantenservice
  • Snel in huis