Huawei P20 128 GB / blauw / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 632 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Laura 14-08-2018

Mooie telefoon, goede camera

Uit alle telefoons heb ik deze gekozen omdat deze een goede camera heeft en toch betaalbaar is in vergelijking met zijn grote broer. De telefoon is erg makkelijk in gebruik. Hij maakt onwijs goede foto's voor een amateurfotograaf en ik ben hier onwijs blij mee, helaas gebruikt die erg snel filters waardoor de "echtheid" op de foto snel verloren gaat, en tot heden (1 maand in gebruik) ben ik aan het zoeken hoe dit echt helemaal uit moet. De vormgeving van de mobiel is heel mooi en ligt lekker in 2 handen, in 1 is die echt te groot voor mij. Scherm is helder en fijn om de foto's of iets goed terug te kijken. Hij doet goed wat die moet doen, bellen en appen. Typen blijft soms wel een uitdaging omdat je snel mis typt, misschien gewenning.
Al met al ben ik wel erg tevreden over de telefoon.

Pluspunten

• Mooie foto's (voor amateur)
  • Makkelijk in gebruik
  • Accu gaat best lang mee
  • Mooi afgewerkt
  • twilight achterkand is mooi

Minpunten

• Erg groot scherm (persoonlijk)
  • Snel vingerafdrukken/vettig op scherm
  • Te veel apps al standaart op de telefoon
  • Te veel verplichte apps (vervelend)

Tine 25-07-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Deze Huawei p20 vervangt mijn Honor 8, dus was de EMUI van Huawei al gewend, vind het wel een fijne schil. Prettig dat de opslag 128 GB groot is, jammer dat het niet uitbreidbaar is. Mooi groot scherm met kleine bezels en een notch. Goede camera met veel mogelijkheden. Snelle vingerafdrukscanner, ook de gezichtsherkenning werkt snel, maar die gebruik ik niet omdat ik mijn frontcamera heb afgeplakt. De digitale kluis is ook handig om foto's, video's en audio extra te versleutelen. Loopt op Oreo 8.1 en heb sinds aanschaf al 2 maal een beveiligingsupdate gehad. Deze telefoon krijgt ook nog een update naar Android P (android 9) maar dat zal nog even duren, want Huawei is niet de snelste met update naar nieuwe android versie.

Pluspunten

• Goede camera
  • Dualsim
  • Kleine bezels, daardoor mooi groot scherm
  • 128 GB geheugen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geheugen niet uitbreidbaar
  • accuduur valt wat tegen

Tine 26-07-2018

Nog een toevoeging bij de review, deze telefoon heeft geen 3.5 mm aansluiting voor audioaansluiting, dat is wel jammer. Er wordt wel een USB-c naar 3,5mm audio-adapter meegeleverd. Dit werkt prima, alleen tijdens het opladen kun je dan je oortjes niet gebruiken. Als het goed is krijg ik de komende week nog de gratis Huawei FreeBuds earphones geleverd zodat ik tijdens het opladen wel kan luisteren.

Nimma 25-06-2018

uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, top (Leica) camera

Huawei is een merk in opkomst en ik snap waarom. Het is een prima toestel met een groot intern geheugen. De prijs, die behoorlijk lager ligt dan van concurrenten, staat ook zeker voor kwaliteit. Het toestel is snel, accuduur lang, zo'n 20 uur gemiddeld en een geweldige camera van het merk Leica. Hij maakt echt goede foto's en video's. Daarnaast ook gewoon android. Handig en simpel in gebruik. Ik heb hem pas en ben er echt blij mee. Ik had jaren Samsung, de S-series, maar als Huawei zich zo blijft ontwikkelen en tegen deze prijs-kwaliteitsverhouding, dan hebben ze aan mij een nieuwe, trouwe, vaste klant. Enige minpuntje, de looks van e-mail. blauwe bolletjes, alles vet gedrukt, oogt als alleen nieuwe mail en wat druk, maar als dit het enige is en het went wel weer. Kortom een aanrader, toptoestel!

Pluspunten

• Camera
  • Accuduur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
  • oplaadsnelheid

Minpunten

• Huawei E-mail

Finn 11-06-2018

Mooie telefoon

Ik zocht een goede telefoon die niet te duur was en niet al te groot en een goede kwaliteit en batterij had en deze telefoon heet het allemaal perfect.
Aan het einde van de dacht is de telefoon nog meer dan 50% van de batterij en dat vind ik erg fijn.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Goede kwaliteit
  • Uitstekende camera

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Bas 23-10-2018

Gemakkelijke bediening

Ik kreeg een P10 lite van de zaak vond het een zeer goed toestel vandaar dat ik de p20 nu privé genomen heb

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goede grootte

Julian Smid 25-08-2018

Goede all round telefoon!

Goede telefoon!
Precies wat je van Huawei gewend bent: goed in gebruik in niks is minder waar, alles is gewoon goed!
Super in gebruik met een mooi scherm en hele goede accuduur. Erg gebruik vriendelijke software. Met zijn 128GB aan ruimte. Erg goede camera(reden van aanschaf van dit toestel) al met al een goede telefoon met een mooie camera en goede accuduur

Pluspunten

• Goede camera zoals voor en achter
  • Grote accuduur
  • Mooi scherm
  • Goede software
  • 128GB ruimte

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Geen oortjesaansluiting

F.T.M Muus 26-06-2018

Goede vernieuwingen

De 2 jaar geleden gekochte P8 was goedkoper maar beslist niet de mindere. De P20 pro was mij te duur, maar de P20 is een goede vervanger. Groot scherm, groot intern geheugen, goede accu die langdurig zijn werk doet.Ook de fotografische mogelijkheden zijn verbeterd.
Kortom een geweldig toestel die een aanrader is door zijn vernieuwingen. O ja telefoneren gaat ook prima

Pluspunten

• Goede accu
  • groot scherm met goede weergave

Minpunten

• Software, veel vragen bij installeren

Basan 24-06-2018

Erg tevreden Huwaei

Heb deze telefoon gehaald omdat het goede foto maakt. Maar is ook nog zeer handig in gebruik omdat het een grote scherm heeft. Toetsenbord is erg makkelijk en handig in gebruik.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Touchsysteem
  • Scherpe fotos
  • Gebruik is makkelijk

F.Olejek 08-06-2018

Goede accuduur, wordt hoofdzakelijk gebruikt voor bellen.

Goede kwaliteit en prijs verhouding.
Snelle telefoon, en een mooi uiterlijk.
Blijkt bij de KNP goedkoper te zijn dan bij andere winkels.

Pluspunten

• lange accuduur
  • mogelijkheden voor foto's te maken

Minpunten

• nog geen gevonden

Bart 08-06-2018

Intuïtieve telefoon

Ik had hiervoor een Nexus. Nu een Huawei. De foto zijn echt fantastisch. Genomen naast een iPhone 7 zie je een duidelijk verschil. Veel meer scherpte en in het donker maakt hij betere foto's dan mijn normale camara. Batterij gaat twee dagen mee. Voor mijn Nexus was dat 12 uur.

Pluspunten

• Canara is better dan elke andere
  • Incl. screen protector l
  • Incl. Hoesje
  • Groot scherm

Minpunten

• Niet stock android
  • Lijkt er veel op een iPhone X

Ben 23-05-2018

Fantastisch toestel voor je geld

Huawei maakt topwaarde voor je geld qua specs. Geen twijfel over mogelijk, deze toestellen kunnen de vlaggenschippen van andere merken prima aan! Heb de P20 nu bijna een week en nog geen moment spijt van gehad, wat een fantastisch apparaat.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Top camera
  • Super accu en snel laden!
  • Gezichtsherkenning werkt geweldig
  • Vingerafdruk aan de voorzijde is top

Minpunten

• Software van fabrikant
  • Slechts 4gig RAM
  • itt tot P20 pro is de P20 slechts spatwaterdicht

Sander 23-05-2018

Goede allrounder

De Huawei P20 is een mooi toestel met de juiste verhoudingen. Het toestel ligt goed in de hand en is niet te zwaar. Ik heb de telefoon inmiddels een maand in bezit en kan hem aan iedereen aanbevelen.

De camera is bovenverwachting goed, al grijpt de AI wel snel in (dit kan gelukkig uitgezet worden). De vingerafdrukscanner is erg snel en werkt altijd. Verder houdt de batterij het gemakkelijk 1.5 dag vol, ook onder zwaar gebruik.

Het enige minpunt aan de telefoon is dat hij niet waterdicht is. Dit heeft de Pro variant wel, maar de 'gewone' P20 moet het helaas zonder zoek.

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Goede accuduur
  • Spraakkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Snel

Minpunten

• Bloatwear
  • Niet waterdicht

MetalMike 19-11-2018

Toptoestel

Met recht het vlaggenschip van Huawei. Net onder het broertje de Pro maar meer scherm voor minder geld. Dat was voor mij dan ook de reden om voor dit model te kiezen. De belofte dat 58% van je batterij na een half uur laden gevuld is, wordt waargemaakt. Met een volle batterij doe ik ook bijna 2,5 dag. Het toestel ligt lekker in de hand, slank, smal met afgeronde zijkanten. Er zit een snelle, krachtige processor in waardoor het toestel razendsnel is. Over de camera raak ik maar niet uitgepraat... Wat een prachtfoto's. Ook video ziet er strak uit. De camera beschikt over allerlei nuttige foefjes maar zelf hobbyen met de pro-stand gaat ook moeiteloos. Op cameragebied legt Apple het zwaar af tegen Huawei. Het geluid is ook heel prettig via de speakers en met de bijgeleverde dopjes in Dolby Atmos hemels. Fantastisch toestel!!!

Pluspunten

• Groot helder scherm
  • Supercamera met veel opties waaronder AI
  • Perfect geluid... In ear zelfs Dolby Atmos
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snelle processor en snel oplaadbaar

Minpunten

• So far so good
Geschreven voor: Huawei P20 128 GB / blauw / (dualsim)

Harry van Meeteren 04-11-2018

Huawei P20

Ik bezit de Huawei P20 nu alweer 7 maanden. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik een goede keuze heb gemaakt. Hij is makkelijk in gebruik en maak mooie foto's. Het geluid is prima en de batterij gaat bij normaal gebruik lang mee. Ook de verbinding met 4g en WiFi pakt hij gelijk op. Ook is het fijn dat je regelmatig een belangrijke update krijgt van Huawei. Dus voor mijn eens een Huawei altijd een Huawei. Deze telefoon is ook zeer geschikt voor mensen met een beperking met diverse mogelijkheden. Wat mij betreft een echte aanrader en zeker geen miskoop.

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Lange duur batterij
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel mogelijkheden
  • Zeer geschikt voor mensen met beperking

Minpunten

• Heb ik nog steeds niet ontdekt

Frans de bel 31-10-2018

Accu val tegen

Ik vind het een geweldige telefoon maar vind toch dat de accu nog redelijk vlug leeg is als je op met je telefoon bezig bent

Rene 30-10-2018

Erg goed toestel met fantastische accu en camera

Toestel is makkelijk te bedienen, duidelijke instructie, huawei heeft goede service, prettig geprijsd, erg goede camera, snelle accuoplader

Pluspunten

• Camera, accu, bediening, prijs

De jong 29-10-2018

Super telefoon met mega goede accu

Een ontzettend fijne telefoon.
Ligt goed in de hand en makkelijk in gebruik. De accu is echt top! Kan makkelijk tot 2 dagen zonder opladen bij intensief gebruik.
Ook de camera maakt ontzettend mooie en scherpe foto's!

Pluspunten

• Camera
  • Accu
  • Hand ligging
  • Gebruiksgemak

Deb 26-10-2018

Mooie Huawei p20

Ik heb dit product nu een week en ben er erg blij mee, het is een groot duidelijk scherm en maakt prachtige foto's! Het menu werkt erg makkelijker dus heb je snel door. Tot nu toe meer dan blij met deze telefoon!

Pluspunten

• Goeie camera
  • Ruim opslag van 128 gb
  • 2 dagen met de batterij

Tom 24-10-2018

Goede accuduur en snelle besturing

Ik heb deze telefoon nu 2 weken en ik denk dat dit toch wel de beste telefoon is tot nu toe. De telefoon reageert erg snel en heeft een erg gebruiksvriendelijke interface.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snelle besturing
  • Groot scherm
  • Veel geheugen
  • Wordt geleverd met een siliconen hoesje

Minpunten

• De touch knop kan net een beetje te gevoelig zijn
  • Je kan niet opladen en oortjes tegelijk gebruiken

Martin 24-10-2018

Top telefoon

Heb de P20 nu 5 maanden en voldoet prima. Snel internet, mooie foto's. Gewoon een heel fijn toestel, gemakkelijke bediening. Ik raad iedereen dit toestel aan.

Pluspunten

• Snel, en goede accuduur
  • Mooi groot scherm