Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (4107)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (4107)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / goud / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Anoniem 09-04-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Fijn deze nieuwe Samsung S9 ik heb hem i.c.m abbonnemen en ik ben heel erg tevreden mee.Sneller en mooie telefoon

HANSSie 07-04-2019

Fijne mobiel alleen zijkanten lastig bij aanraking

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik vind de s9 een fijne en snelle mobiel. Alleen moet ik wennen aan de schuine zijkant met aanraking en Swype...

Jeroen70 06-04-2019

Mooi apparaat. Snel en overzichtelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de gsm nu ruim een maand en ben er dik tevreden mee. T.o.v. de S7 toch een verbetering, maar toch ook herkenbaar.

Anoniem 05-04-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Top telefoon! Was altijd een liefhebber van Sony omdat hij altijd voor liep. Samsung is Sony voorbij met de snelheid waarmee zij het product verbeteren qua opties en prestaties. Ik ben verkocht aan Samsung

Mocro1972 22-03-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb in januari de Samsung S9 gekocht.
Het is een geweldige telefoon.geen op of aanmerkingen.gewoon Top !!!

Carr 21-03-2019

Super goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben al jaren fan van de Samsung mobiele telefoon, makkelijk te bedienen en mooi van vorm. Maakt prachtige heldere foto's met mooie kleurstellingen.
IK ben zeer tevreden klant/

Janssen 20-03-2019

Mooi design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Heb de Samsung s9 nu een maand in gebruik. Toestel heeft een mooi design.Had hiervoor de s7. Persoonlijk mis ik wel de fysieke knop onderaan. Wel al een enkele keer een hapering gehad tijdens veelvuldig gebruik.

Jetraket49 20-03-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 heeft alles wat je van een telefoon verwacht. 1 nadeel is als je het originele hoesje hebt kun je met de originele draadloos oplader niet opladen. Maar dat heeft niets met het toestel te maken

Anoniem 20-03-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Inmiddels 1 maand in bezit van Galaxy S9. Zeer vertrouwde kwaliteit en functionaliteit van Samsung.
Na mijn Note2 ben ik overgetstapt op de Galaxy S5 neo vervolgens de Galaxy S7 en nu dan de Samsung Galaxy S9!
De vingerscanner aan de achterzijde was even wennen maar weet deze inmiddels blindelings te vinden. Kwaliteit van camera is sterk verbeterd. Perfecte camera met de nodige handige tools.Toestel ligt lekker in de hand en is qua formaat voor mij perfect. De meegeleverde app Traffic Reply is briljant en zou als standaard op iedere smartphone verplicht moeten worden.
Inmiddels toestel bij verschillende vrienden aangeprezen en 2 hebben ook de dezelfde keuze gemaakt.

Jeroen1546789 19-03-2019

Goed maar niet perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

De Samsung Galaxy S9 is een prima toestel voor de meeste mensen. Het formaat is zo als een toestel hoort te zijn. Het scherm is een goed scherm voor mobiele apparaten. Wat ik wel erg tegen vind vallen is toch echt de accu. Deze is echt in rap tempo leeg bij middelmatig gebruik van het toestel en daarom ook de 4 sterren.

Angie54 18-03-2019

Mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Geweldig camera ik ben nog steeds aan het uitzoeken alle mogelijkheden van nu nieuwe telefoon zo ver ben ik erg tevreden

Anoniem 16-03-2019

goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

hij is goed, snel, makkelijk in gebruik alles is er top aan!
er zit wel een klein nadeel aan en dat is de batterij die gaat niet erg lang mee!