Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (4112)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Tina48 04-05-2019

Super fijne felefoon

Na dat mijn S7 net meer fijn werkte deze S9 gekocht, super fijne telefoon
Makkelijk in bediening, even moeten wennen aan vinger ontgrendeling achterop maar na een paar keer gen probleem meer.
Ook de home knop is nu makkelijk te vinden.

Ikcx 03-05-2019

Mooi helder scherm en compact formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

In april 2019 bij mijn nieuwe werkgever met dit toestel gaan werken. Zwaarwegende criteria bij het maken van de keuze waren de verwachte levensduur van de batterij en het kunnen werken met de volledige functionaliteit van mijn Samsung Smartwatch. Dit naast het compacte formaat en de dual sim optie die ik actief gebruik. Postieve ervaring zijn het duidelijke beeldscherm vooral in combinatie met veelvoud Google Maps gebruikt. Waar ik nog steeds moeite mee heb is de schermindeling. Apps die ik aan het startscherm koppel kan ik toch niet in een keer vinden. Daarnaast vind ik het erg jammer dat de standaard agenda niet direct aan mijn Outlook agenda koppelt net als dat voor de e-mail geldt. Daardoor mijns inziens onnodige extra stappen nodig om mail en agenda zichtbaar te maken

Karin2010 03-05-2019

Super mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb de S8 gekocht kon er niet aan wennen het bijna geen verschil met de S9 maar doe bevalt perfect

Anoniem 01-05-2019

S9 mooie combinatie met mijn samsung smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Geweldige combinatie de s9 met mijn samsung smartwatch.

Als werkt snel en uitermate correct.
Top apparaten

J Eska 29-04-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Prima telefoon. Eén minpuntje: na 100% opladen (1x) niet op te starten... Lukte 'ineens' wel na een uurtje. Mag niet voorkomen, daarom: 4 van de 5 sterren. Gelukkig is er nu een S10, die dit manco vást niet -meer- zal kennen.

Anoniem 27-04-2019

Super fijne telefoon in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb ongeveer een maand geleden mijn nieuwe S9 ontvangen, super fijne telefoon in gebruik, alleen de batterij is zeer snel leeg. Bij normaal gebruik kom ik net de dag door. Dit terwijl ik niet aan intensief gamen doe

Realmedia 27-04-2019

Zeer goed gsm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

De gsm is zeer goed,maar er zijn ook vervelende dingen.1 accu is zwak,in hoogste scherm kwaliteit 4 uren en dan is de accu op.
Bixby leverde voor mij geen enkele
meerwaarde.jammer dat dit bixby weg te halen is.
Verder alles goed op orde.

Cees V 27-04-2019

Kan beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Omdat mijn s8 af was ben ik voor de s9 gegaan, maar veel verschil is er niet. De batterij is ook echt een minpunt, en de bixby knop onder de volume knopen is ook echt idoot, ik ken meerdere mensen met een samsung en die zeggen ook allemaal dat de bixby functie dom en waardeloos is. Had meer verwacht van samsung. De telefoon is goed maar er is niet echt een upgrade van de s8, voor mijn gevoel in ieder geval.

Dylanvdh 27-04-2019

Specificaties en uiterlijk geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

De Samsung Galaxy S9 is ontzettend snel, dankzij het verbeterde en versnelde besturingsysteem en de ongelofelijk goede processor (Octa-core Kryo 385) gaat alles lekker soepel, het maakt niet uit hoeveel apps er open staan of hoe zwaar de app of bestand is, De Samsung Galaxy S9 geeft je de ervaring die je zoekt, van geluid tot beeld, het geluid van de speakers is zuiver, Het gebruik van dubbele speakers (aan de bovenkant en onderkant) geeft dat mooie heldere geluid. Door de grote van het het scherm (5.8 inch fullscreen) is gamen en films kijken een feest, De kleuren die dit Dual edge super AMOLED scherm weergeeft geeft je de levendige kleuren en ervaring die je zoekt, Mijn ervaringen zijn uiterst top, erg tevreden.

Anoniem 11-04-2019

Mooi toestel maar Pie update heeft gebreken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na een S7 te hebben gehad en zeer te spreken was over de camera overgestapt naar de S9.
Ik ben tevreden maar na de Pie update is de video functie waardeloos geworden. De pro mode is niet meer beschikbaar en deze was nu juist zeer belangrijk voor mij.
Als dit niet in de volgende update word opgelost dan doe ik het toestel weer weg.
Erg zonde daar de rest wel optimaal is.
Ik gebruik de video functie dagelijks maar nu moet ik terug grijpen naar mij oude S7 voor de pro mode te kunnen gebruiken. Waarom is dit eruit gehaald?

Anoniem 11-04-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Helaas niet zo tevreden over dit toestel achteraf gezien had ik beter voor de Samsung S10 kunnen gaan. Helaas ook jammer na het open maken van de verpakking heb je geen recht meer om het te retouren. .

Anoniem 09-04-2019

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Fijn deze nieuwe Samsung S9 ik heb hem i.c.m abbonnemen en ik ben heel erg tevreden mee.Sneller en mooie telefoon