Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / zwart / (dualsim)
9,6 (5)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Lotte123 17-02-2019

Hele mooie en functionele telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na 2 jaar met veel plezier een samsung S7 gehad te hebben heb ik recent de overstap gemaakt naar de S9. Het is een mooie slanke telefoon, de S9 is ook geschikt voor mensen met wat kleinere handen ;) Verder bevat deze telefoon alles wat ik wil dat mijn telefoon moet kunnen en, uiteraard, nog veel meer! De camera is heel mooi, videos kijken gaat super en je agenda/mail bijhouden is gelukkig ook mooi overzichtelijk. Kortom, goede telefoon zeker het geld waard!

Anoniem 17-02-2019

in een woord geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu 1 maand in bezit.
Ik ben er ronduit tevreden mee.
De S9 is super snel en gebruiksvriendelijk, want de android besturingssysteem is en blijft zeer makkelijk in gebruik en ik zal het ook iedereen aanraden.

Shaanice_x 17-02-2019

I love samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb altijd al samsung telefoons gehad en nooit ontevreden! Heb nu de galaxy s9 en ben weer super tevreden! Stap nooit over naar een ander merk.

MikeT95 17-02-2019

Multifunctionele high-end telefoon. Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb hiervoor een Iphone SE gehad. Toestel werkte ook mooi, maar deze werkt nog net even ietsje mooier. Voordeel aan deze S9 & android besturingssysteem vind ik de camera is machtig mooi. Je kunt vanalles naar wens personaliseren & als alles eenmaal naar wens is, laat je het ook lekker zo. Met Iphone is alles al standaard geregeld. Het werkt goed, maar je kunt het niet personaliseren. Ik hoop dat de telefoon weer jaren mee kan. Groeten Mike

Sabi e 17-02-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Na de S7, nu de S9 aangeschaft. Geweldig hoe snel alles met de smartswitch is overgezet! Het nieuwe toestel ligt nog beter in de hand. Werkt snel en makkelijk. De camera heeft een hoop nieuwe functies en geeft een mooie kwaliteit fotos. Weer heel blij met deze aankoop!

Harry77 17-02-2019

Alles wat ik ervan verwachtte. In positieve zin.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Recent aangeschaft. Nog steeds aan het ontdekken. Geweldige nieuwe features, apps en andere hulpmiddelen. Ik dacht dat er weinig meer toe te voegen was aan nieuwe smartphones......... dus wel.

Peejinneke 17-02-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Echt een super fijn toestel! Toen hij binnen kwam was ik direct al verkocht door de geweldig mooie kleur (lila)! Behalve dat ie mooi oogt en fijn in de hand ligt, werkt het toestel ook nog eens super handig. Het scherm, het beeld, het geluid en de kwaliteit van foto's zijn echt top! Zou hem iedereen aanraden.

RFJ123 17-02-2019

Geweldige toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben overgestapt van een Samsung A3 naar deze S9, het is een fraai toestel, eenvoudig in gebruik en in een mum van tijd alle gegevens van oude toestel verwerkt en klaar voor gebruik.

Shinne 17-02-2019

Heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben super blij met mijn nieuwe telefoon!
Mijn passie is koken en nu kan ik nog betere foto's van mijn eten maken dat vind ik super tof. Over samsung in het algemeen ben ik erg tevreden. Ik vind de kwaliteit heel fijn, het zijn sterke mobiels die lang mee gaan.

A ten Heuw 17-02-2019

Zeer makkelijk in het dagelijks gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Voorheen had ik een Iphone maar nu weer terug gegaan Samsung. Samsung S9 is uitgebreider en dat vind ik prettig. Het mobiel is zo fijn dat mijn vrouw ook er één heeft aangeschaft.
Tevens is het design ook erg mooi, met name "de curve". Met mijn vrouw hebben we een zoon van bijna 1 jaar, daarom is veel foto's en video's belangrijk. Met deze Samsung is het geen enkel probleem, namelijk goede kwaliteit en erg snel.

Yoyo123 17-02-2019

Mijn rechterhand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Ik gebruik nu zo'n 3 jaar producten van Samsung, en de mobiele toestellen hebben mij nog nooit teleurgesteld! Zo ben ik erg blij met mijn nieuwe galaxy s9, opvolger van mijn galaxy s7 edge. De prestaties van het toestel zijn naar verwachting; uitstekend! Goede beeldkwaliteit, snel, en maakt goede foto's. Kortom, erg tevreden.

Eddy11 17-02-2019

Fijne en goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 256 GB / midnight black / (dualsim)

Een hele verbetering ten opzichte van mijn s8 weer meer mogelijkheden die het leven makkelijker en leuker maken !