Sony Xperia XA2 blauw / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 62 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Anja Schurink-Vedder 27-03-2018

Groot scherm en reageerd goed

Nou ik ben nog aan het ontdekken erg wennen komt van een samsung Galaxy s4 af. Na 6 jaar trouwe dienst. Dus elke dag wat nieuws ontdekken en bevalt tot nu toe goed. Alleen overdracht van oud naar nieuw mobiel liep niet echt lekker.

Jan 19-03-2018

Zeer fijn toestel met mooi helder scherm en goede batterij

Heel fijn toestel met een fijne camera, goed en helder scherm en goede batterij, dit tezamen met nog veel andere pluspunten maakt van deze midrange een high end toestel, ik persoonlijk vind dit echt een aanrader.

Pluspunten

• Duidelijk en helder scherm
  • Batterij duur
  • Goede camera

Minpunten

• Kan zo niks bedenken

Igor Jengulov 22-04-2018

Sony is de best.

Groot scherm, goed geluid, mooie camera, prachtige video 4K, sterkte processor, handig. Laatste tien jaren kop ik alleen Xperia

Pluspunten

• handig,
  • Groot scherm, goed geluid,

Anneke 19-04-2018

Gebruiksvriendelijk en groot helder scherm

Ik heb op aanraden van mijn zoon deze gekocht. Vanwege gebruiksgemak, scherpheid foto's , mooie kleuren, ligt fijn in je hand door vorm toestel/scherm, lange accuduur en weegt bijna niets. Tot nu toe geen spijt en wil ik niks anders meer.

Pluspunten

• Helder groot scherm
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Opstarten is fel met verlichting

Jack 18-04-2018

Sony staat voor kwaliteit en degelijkheid

Heb ook deze keer voor een Sony telefoon gekozen nu voor de XZ2 wil geen ander merk heb altijd Sony gehad goede camera goed geluid 🔊 bij muziek en zeer betrouwbaar heb nog nooit iets gehad dat niet werkte en heb al diverse toestellen gehad en de XZ2 zit er nog mooi uit ook groot geheugen en diverse mooie extra's gewoon een top toestel

Nillisch 17-04-2018

Xperia xz2 compact

Goede telefoon, mooi scherm en niet te groot. Software is goed en loopt ook goed. Camera is in het donker wat minder. Verder valt de grip me tegen, hij is erg glad. Ook is de telefoon heel zwaar, zelf zo zwaar dat ik me echt afvraag waar al dat gewicht vandaan komt. Verder is het formaat wel perfect, lekker compact en hij ligt goed in de hand. Ook de headphonejack mist, wat toch jammer is. Vooral als je de telefoon aan de lader hebt kan je geen muziek luisteren. Toch is de telefoon wel heel compleet en doet alles het goed, grootste nadeel is het gewicht, hij is echt een stuk zwaarder dan verwacht en dit is de grootste reden dat ie minder handzaam wordt, ook al is hij erg compact. Ik vraag me echt af waar dat gewicht vandaan komt, want de accu is nou ook niet buitensporig groot, alhoewel het wel een prima accu is die zeker een dag mee gaat. Het lijkt wel of ze de binnenkant van lood hebben gemaakt. Toch kan ik dit product zeker aanbevelen voor mensen die een niet de grote telefoon zoeken.

Pluspunten

• Snel
  • Ligt lekker in de hand
  • Niet te groot, past makkelijk in de broekzak
  • Goed, helder scherm
  • Goede speakers

Minpunten

• Erg zwaar, zeker voor het formaat
  • Mist headphonejack
  • Camera moeite met donker
  • Glijd makkelijk uit je hand

Petra 17-04-2018

Scherp beeld en top geluid

Wat een verademing om weer een Sony te hebben. Prachtig scherp beeld, super geluid en ook handig dat je kan ontgrendelen met een vinger afdruk. Voor mij precies op de goede hoogte. Voor mij is en blijft Sony een toptoestel.

Pluspunten

• Scherp beeld

Monique Wezenbeek 17-04-2018

Zeer fijn toestel reageerd goed

Ik ben een echte Sony fan en erg blij met de dit toestel hij is al weer wenst sneller dan de z5 mijn vorige toestel en hij maakt zeer mooie en scherpe foto's.

Pluspunten

• Camera
  • Groot beeld
  • Snel

Minpunten

• Nog niks

Maarten0228 17-04-2018

Zoals van sony gewend, een erg goede telefoon!

Dit is nu mijn derde sony smart phone en met de keer is hij beter.

Erg snel met een lange accuduur. Vinger afdruk scanner op de achterkant zit perfect geplaatst en maakt het ontgrendelen nog prettiger.

1 van de belangrijke dingen voor mij is de camera en deze is ook niet mis. Ik heb nog nooit zulke mooie foto's gemaakt met een telefoon.

Pluspunten

• Goede camera
  • Lange accuduur
  • Erg goed geluid

An Oskam 12-04-2018

Mooi duidelijk scherm. En de accu blijft lang vol.

De verkoper maakte mij er op attent dat dit een heel goed toestel is. Ik zelf had alleen maar een Samsung gehad. Maar ik heb absoluut geen spijt. Het is een prima toestel.

Ferry 09-04-2018

Xperia XA2

Heb sinds een paar dagen deze Xperia XA2 Phone en ben erg te vreden. Mijn vorige telefoon was een Xperia Z5 compact en dit beviel uitstekend dus weer voor een Sony gekozen. Er zit een erg goede 23 megapixel camera in en een prima 4k video opname. Het geluid is erg goed. Verder vind ik het een mooi design. Alleen met 170 gram wel iets zwaarder dan de meeste Smartphones van tegenwoordig. De prijs van het toestel vind ik ook ok.

• Batterij die lang meegaat
  • Erg goede camera

Minpunten

• Wat zwaarder toestel

Khawkhwan 06-04-2018

Het best camera

Ik heb gisteren die phone gekocht. Het heeft mooie camera en snel. Ik heb 2 kleine zoontjes en zo vaak dat ik zo foto wil maken. Wat belangrijkste als ik wil kleine Kids foto maken. Ik heb snel camera nodig..en accu blijft langer mijn oude Phone was snel leeg.. Maar dit Phone niet. Ik speel ook game op mijn phone. Vandaag heb ik heledag gespeeld. Accu is nu 61%..ik ben super blij mee

Pluspunten

• Grote scherm
  • Mooie model

Jason 05-04-2018

Fijn toestel

Het is een mooi toestel, heb deze telefoon gekocht omdat ik hier hoor een gewone xa had en die mij goed beviel

Pluspunten

• Goed geluid
  • Vingerafdruk

Patrick 05-04-2018

Fingerprint reader op de perfecte plek

Voldoet aan al mijn verwachteingen, ik gebruik hem nu 3 weken maar ben er zeer tevreden over. Doordat de fingerprint reader op de juiste plek zit kan ik met 1 hand mijn telefoon unlocken. Voor de rest voldoet hij aan de beschrijving zoals genoemd op de site.

Het formaat van het toestel staat me ook erg aan omdat de meeste toestellen tegenwoordig te groot zijn voor in de broekzak, deze past perfect.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Fingerprint reader op de juiste plek
  • accuduur

Minpunten

• Met een hoesje neigt hij naar de dikke kant

Cobus 05-04-2018

Top toestel

😃 ik heb hem nu een maandje en het is een heerlijk toestel. Snel en eenvoudig te bedienen, mooie foto's. Scherm is helder en duidelijk

Pluspunten

• Accu
  • Camera

Minpunten

• De shell van Sony is wennen
  • 😃 gezellig

Patrick 04-04-2018

Groot scherm

Het grote is geweldig, het laat je media op grandioze manier zien. Daarbij is de beeldkwaliteit zeer helder waardoor alles veel levendiger en geweldig uit komt te zien.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Vinger afdruk
  • Geluidkwaliteit

Boots 04-04-2018

Heel erg tevreden

Ik ben erg tevreden over deze telefoon. De vingerafdruk functie werkt heel erg goed,de camera werkt heel erg goed en is haarscherp met een genoeg aan functies. Er is genoeg ruimte op de telefoon voor opslag, het grafisch vermogen en het geluid kan hard maar blijft mooi. Kort en bondig gezegd ik ben erg tevreden over deze telefoon.

Pluspunten

• Beeld
  • Camera

Minpunten

• Schermopnamen functie weggehaald

Ferry 04-04-2018

Xperia XA2

• Batterij die lang meegaat
  • Erg goede camera

Minpunten

• Wat zwaarder toestel

Blonkie 04-04-2018

Nieuw toestel

Mooi toestel uit het midden segement, voldoet aan mijn verwachting. Leuke details met slow motion filmen. Knappe foto's en batterij gaat minimaal 2 dagen mee.

Pluspunten

• filmen
  • foto's

Minpunten

• glad zonder hoesje
  • uitstekend knopje voor aan te zetten

Db 04-04-2018

Sony xperia xa2

Na jarenlang een Samsung gehad te hebben de overstap gemaakt naar de Sony. Ik vind hem prettig in gebruik.
Duidelijk menu, goed aan te passen naar eigen wens.
Fijn scherm

Pluspunten

• Fijn beeldscherm
  • Makkelijk menu