Fysic FM-9710RD 0,008 GB / rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FM-9710RD 0,008 GB / rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Harry Z. 13-12-2020

Geweldige mobiele telefoon

Heel goede mobiele telefoon, grote cijfers en letters, Nederlandse gebruiksaanwijzing in klein boekje maar ook op internet te vinden: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/handleiding.belsimpel.nl/fysic-fm-9710rd-rood-Handleiding.pdf. Dit is mijn tweede Fysic telefoon; de vorige was helemaal op door veelvuldig gebruik

Pluspunten

• Goed leesbare display
  • Heldere Nederlandse gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Accu moet relatief vaak opgeladen worden

P.j.stevens 07-11-2020

Mobiele telefoon

Ben tevreden goede service gehad goede uitleg pensonist grote letters prima
Vreemd verschil in aankoopt prijs

Pluspunten

• Oke
  • Oke

Westelijk halfrond 08-06-2019

helder beeldscherm

Grote letters en helder beelscherm, makkelijk in gebruik, geen overbodige troep, leuke kleur, goeie ringtone, sierlijk model, perfect voor de oudere gebruiker.

Pluspunten

• Voordelig
  • makkelijk in gebruik

theo van de schoor 04-04-2019

telefoon

een handig in gebruik mobieltje klein maar fijn maar toch grote cijfers en beeld scherm goede aankoop

Pluspunten

• makkelijk instelbaar

Ella 28-11-2018

Waardeloze accu.

Ik heb deze gsm als back-up. Naast mijn smartphone wilde ik een handig mobieltje zonder toeters en bellen.
Het toestel is gebruikersvriendelijk. Een eenvoudig menu, grote toetsen, grote letters bij een sms'je. Het model is compact, past gemakkelijk in een handtas.
Waarom geef ik als cijfer dan maar een mager zesje? Omdat dit toestel een waardeloze accu heeft!
Dinsdagavond om 18.00 uur volledig opgeladen, donderdagavond alweer bijna leeg. En dat terwijl ik hooguit 4 telefoongesprekken van ieder 5 minuten heb gevoerd en 2 sms'jes heb verstuurd. U kunt zich voorstellen dat die accu het nauwelijks 1 dag volhoudt als u langere telefoongesprekken voert.
Ik heb hierover gebeld met de klantenservice van Fysic. Daar kreeg ik een of ander flauwekul verhaal te horen over dat "de telefoon af en toe verbinding moet maken met de gsm-mast in de buurt, en dit gaat ten koste van de batterijduur" en "twee dagen standby, dat is toch heel mooi?"
Nee Fysic, dat is niét "heel mooi" en beslist niet volgens de specificaties, daar staat een veel langere stand-by tijd vermeld.
En de opgegeven reden voor de korte stand-by tijd is natuurlijk de grootste onzin. Vroeger moest een gsm toch ook af en toe verbinding maken met de gsm-mast? En toen was een stand-by tijd van 4 à 5 dagen heel normaal. Een Nokia hield het nóg langer vol.
Ik vind € 89,- voor een toestel met zo'n slechte accu veel geld. Als ik dit had geweten dan had ik een ander toestel gekocht.

Pluspunten

• Grote toetsen
  • Grote letters
  • Eenvoudig menu.

Minpunten

• Slechte accu. De batterij is héél snel leeg.

C Davelaar 26-11-2018

Fijne telefoon

Voor ouderen is dit een telefoon makkelijk te bedienen met duidelijk scherm grote druk toetsen
makkelijk namen op te zoeken om te bellen of er een goede accu in zit weet ik nog niet.

Fysic 14-04-2018

Vriendelijke bediening voor ouderen

Gebruiksvriendelijk voor ouderen. Voldoende functies b.v. Blue tooth en alarmknop. Grote cijfers en letters

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Grote letters en cijfers
  • Bleu tooth functie, veilig voor in de auto