Nokia 8 128 GB / blauw

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jaap 14-12-2017

Wat een geweldig toestel!

Wat een geweldig toestel, ik heb hem nu ruim 3 maanden en heb na diverse Samsung modellen eindelijk weer eens een toestel wat op geen enkel punt teleur stelt. De snelheid is ongekend en alles gaat zonder enige hapering en de accuduur is geweldig. Kunnen andere fabrikanten een voorbeeld aan nemen. De hele dag intensief gebruiken en s'avonds gewoon nog 40% over hebben. Kortom alle lof voor Nokia die een toestel op de markt heeft gezet die beter is dan zijn concurrenten voor de helft van een Samsung S8 ( bij Coolblue op dit moment slechts 400 euro!!!!).
Kan dit toestel iedereen aanraden!

Pluspunten

• Accuduur is geweldig
  • Updates gewoon ieder maand
  • Camera is geweldig maar ja met een Carl zeis lens.
  • Supersnel opstarten

jlo 14-02-2018
  • Product gekregen

mooi scherm , goede accuduur.

Eindelijk weer een heerlijke stockandroid telefoon .. In dec heeft mij nexus 5x het begeven , en op dat moment was er bij de mmarkt een aanbieding van deze Nokia 8 . De prijs was toen 400,- euro. Dit was de doorslag om de telefoon aan te schaffen.
Voor geen moment spijt gehad. hij is supersnel , nu al oreo 8.1. buiten de eigen camera app andere camera apps getest. Batterijduur is gewoon geweldig . Bij intens gebruik heb s avonds nog 30 procent over van de accu . Gewoon gebruik kan hij 2 dgn mee. En het allerbelangrijkste wordt maandelijks upgedated , daar kan Sammy sung nog van leren. Blijkbaar in nokia 8 sirroco al in de maak . Nog beter scherm en accu ..Ga zo door Nokia . Je bent terug van weggeweest. Altijd goede ervaringen gehad met dit merk . sterk , degelijk en betaalbaar.
Gewoon een geweldig product voor dit prijsje.

Minpunten

• Camera app heeft een update nodig!

ReneAP 01-02-2018

Een geweldige telefoon.

Was al tijden opzoek naar een nieuwe voor mij oude Windows telefoon. Ik kwam uit op de Nokia 8 draaiende op een kale versie van Android. Deze telefoon heeft high end specificaties en is razend snel. Maar wat zeker de doorslag heeft gegeven is het update beleid van het bedrijf wat de Nokia telefoons maakt. Uit de doos gelijk een update naar Android Oreo en iedere maand netjes de beveiligings updates. Daar kan Samsung en andere nog een hoop van leren.

Pluspunten

• Snelheid
  • Batterij
  • Scherm
  • Updates
  • Stevig gebouwd
Geschreven voor: Nokia 8 64 GB / grijs

mgi 27-11-2017

mooie telfoon voor een goede prijs

Mooie smartphone die een heerlijke blanke Android heeft, snelle processor en een 2K scherm. Ik kom af van apple en is mijn eerste Android telefoon. hopelijk bevalt Android dit bespaart me dan veel kosten.

wel is het nog moeilijk om accessoires te verkrijgen, zoals een hoesje. immers Nokia is sinds back in de smartphone wereld met Android en timmert aan een opkomst.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit scherm
  • prijs
  • eenvoudige Android
  • 64GB intern geheugen

Minpunten

• geluid minder van kwaliteit dan mijn iPhone 6
  • beschikbaarheid accessoires

Lex 13-08-2018

geweldig toestel met zeer lange accuduur

Misschien ook een beetje nostalgie dat ik voor Nokia koos. Vanwege mooie Finse naam en goede ervaringen in een ver verleden. De reviews over dit toestel zijn heel goed. Ik sluit me hier volledig bij aan. Zeer snel, degelijke kwaliteit ,scherp beeld en lange accuduur . Ook na een hele dag gebruik nog gemakkelijk 40 % over. Tevens prettig dat er bij levering niet allerlei, niet te verwijderen apps opstaan. Je download alleen wat je nodig hebt.
Zonder hoesje wel een glad oppervlak maar bij Smartphonehoesjes een mooie lederen omslag besteld.
Wanneer je dit toestel vergelijkt met de Apple X , dan heb je voor +/- 40% van de prijs van wat de Apple kost , een toestel wat m.i. minimaal net zo goed is.

Pluspunten

• zeer snel
  • lange accuduur
  • degelijke uitvoering

Minpunten

Geschreven voor: Nokia 8 128 GB / blauw

Hans 29-06-2018

Snelle Smartphone

Deze Nokia 8 is erg snel. Mooi scherm. Kale Android die direct na installatie werd geupdated naar versie 8.1. Mogelijkheid tot dual sim of extra geheugenkaartje. Een verademing na een Iphone 5S

Pluspunten

• snel
  • scherm
  • extra geheugen mogelijk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Harry 23-06-2018

Uitstekend toestel zonder onzin.

Nu 4 mnd in bezit. Direct Oreo 8.1 en elke maand updates. Lage prijs voor mijn 64 GB met dualsim. Prima accu en snel toestel. Geen geheugen vretende onzinnige software. Gewoon een prima toestel dat vergelijkbaar is met toestellen van Apple en Samsung, die twee keer zo duur zijn.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snelheid
  • Snelle actuele updates
  • Geen bloadware
Geschreven voor: Nokia 8 128 GB / blauw