Nokia 3310 oranje / (dualsim) - Reviews

Type simkaart
MiniSIM

Bas Schuurman 14-09-2017

Nokia 3310 valt tegen bij gebruik

Ik heb twee nokia 3310 gekocht bij de Mediamarkt. Als eerste valt op dat het ontvangst een stuk slechter is dan met een smartphone. De antenne in de Nokia 3310 is slecht (of je moet net naast de mast staan). Verder lees ik dat de accu een maand mee gaat. Mijn test was van 19 augustus tot de gsm op 31 augustus uit viel. Je kan nu al zien dat dit geen maand is. Een goed opgeladen accu gaat dus 2 weken mee. Dure telefoon voor 60 euro. Je kan beter wat anders kopen en laat je niet gek maken door het merk 'Nokia'.
Geschreven voor: Nokia 3310 oranje / (dualsim)

zundap 22-06-2018

Beste Nokia Ooit !

Dit toestel is voor mij wat betreft vormgeving, degelijkheid en handigheid nagenoeg perfect!
Toch nog 2 maar-tjes: als je belt en de ontvanger neemt op dan trilt de gsm even heel kort; had van mij niet gehoeven. Verder staat onder het snelmenu niet de mogelijkheid om het profiel Stil te kiezen.
Maar nogmaals voor mij is dit nagenoeg de beste Nokia Ooit !

Pluspunten

• Vormgeving
  • Handigheid
  • Degelijkheid
  • Batterij Duur Standy & Gebruik
  • Bluetooth 3.0 met Audio remote control

Minpunten

• Kort trillen voor opname ontvanger
  • Geen profiel Stil in snelmenu
Geschreven voor: Nokia 3310 blauw