Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

ArnoHoog77 14-03-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Ik vindt dit een fijne telefoon. Kan redelijk snel alles vinden als ik iets opzoek. Alle functies werken goed, kan er goed mee bellen en mail is altijd handig om onderweg bij je te hebben. De telefoon zelf ziet er redelijk ouderwets uit, hij is breed, maar dit werkt niet negatief.

Anoniem 15-01-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Prima telefoon voor de prijs.
Scherm en camera goed genoeg. Accu gaat redelijk lang mee, zeker vergeleken met een Galaxy S serie. Hij is uiteraard niet zo snel of heeft hezelfde grote geheugen als een Premium smartphone. Dat is uiteraard wel op te lossen met een aparte sd kaart. Wel jammer dat het geen dual sim telefoon is.

Anoniem 29-12-2018

xcover4 is een fijn degelik toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

fijn toestem niet duur goede prestaties degelijkprim scherm kortom echt weer een heerlijke telefoin waar je alles mee kan en ook degelijk is top

Arjan 18-10-2017

Scherm reageerd slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

na 5 maand doet hij weinig meer, voor een telefoon die tegen een stootje moet kunnen is het niet wat ik had verwacht, de rechter kant van het scherm doet niks meer of blijft hangen op een toets, de vorige xcover 3 heb ik er ook al 2 versleten die waren geen eens stof dicht jammer dit.

Wanfie 04-10-2017

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Na enkele maanden dit toestel te hebben gebruikt, heb ik er eigenlijk alleen goede woorden voor. Doordat het ding stevig is, gebruik ik geen hoesje en is daarmee een stuk compacter dan andere 5 inch telefoons.
Het standaard thema heb ik vervangen door een met meer contrast. Het scherm is ook bij veel licht goed afleesbaar. Internetten gaat er ondanks mijn slechte ogen goed mee. Ik heb ook geen enkel probleem met het aanraakscherm. Dit werkt zoals je zou verwachten. Handig is ook het extra knopje links boven wat je b.v. kunt gebruiken om een foto te maken. Aan de vaste toetsen onderin moest ik even wennen.
Voor mij is hij royaal snel genoeg, maar gebruik de telefoon dan ook niet voor spelletjes. Apps als YouTube, Buienradar en WhatsApp werken prima.
De camera aan voor en achterzijde werken prima. Ik heb deze wél op breedbeeld gezet, zodat ik schermvullende fotos krijg.

Frans 30-09-2017

Degelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Deze smartphone koop je niet, om intensief te internetten of spelletjes op te spelen.
Het kan allemaal wel, maar daar zijn betere toestellen voor te koop.
Dit model is sterk, valbestendig, waterdicht en eenvoudig in gebruik.
De camera is top, altijd een scherpe foto, ook met weinig licht.
Daar koop je dit model voor: een toestel dat tegen een stootje kan.

Roemen 23-05-2017

Het scherm reageert voor geen meter

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Ik heb de nieuwe xcover in mijn handen al 2 maanden. Design en functies find ik prima maar het scherm is een grote drama. Hij is moeilijk te gebruiken met je blote vingers, laat stan met handschoenen. Het functie voor verhoogde gevoeligheid maakt geen verschil.
Ik raad het echt aan niemand. Het toestel is verder niet zo slecht, maar hij word gepest door het slechte scherm.