Telekom Samsung Galaxy Xcover 4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Telekom Samsung Galaxy Xcover 4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dirk-jan 26-01-2020

Samsung Xcover 4, is top

Mijn eerste smartphone die na 2jaar gewoon nog heel is. Ondanks veel Outdoor omstandigheden en intensief gebruik.

Pluspunten

• Robuust
  • Batterij

Minpunten

• Opslag capaciteit

sterredag 15-09-2019

Prima toestel voor wat ik ermee wil.

Op zoek naar een toestel wat tegen een stootje kan, kwam ik uit op de Xcover serie. Hoewel ik van de 3 de camera en het intern geheugen nogal summier vond, was ik blij verrast met de 4. Prima foto's en geen probleem meer met het intern geheugen.

In regen en onder water, maar ook zo nu en dan laten vallen in de het zand e.d. en toestel functioneert nog steeds prima. Ja goed opletten dat het achterkantje goed afsluit natuurlijk. Ook gaat de batterij langer mee dan bij de 3.

Al met al ben ik gewoon tevreden over dit toestel.

Pluspunten

• batterij gaat lang genoeg mee
  • kan tegen een stootje
  • kan tegen water
  • prima camera

Minpunten

• ook dit toestel verouderd tov moderne tijd

Dorien 30-10-2017

Niet stoot- en valbestendig

Deze Samsung xcover 4 gekocht juist vanwege het feit dat Samsung dit toestel aanbeveelt als een stoot- en valbestendig. Niets is minder waar. Na vier dagen dit toestel uit handen laten glippen en scherm onmiddelijk in gruzelementen. Samsung geeft ‘niet thuis’......waardeloos toestel en waardeloze klantbehandeling van Samsung. Nee, ook voor ons geen Samsung meer!

Koos 08-06-2017

Waardeloos toestel

Samsung pretendeert dat dit een stevig toestel is.
citaat website: 'Met IP68- en MIL-STD 810G-certificatie kan de Galaxy Xcover4 zelfs de zwaarste omstandigheden aan".

Nadat de telefoon één keer van tafel is gevallen, is het glas al gebarsten.
Samsung geeft niet thuis en blijft bij gebruikersschade., ondanks inspanningen van de telefoonwinkel.

Een dikke NEE, en nooit meer Samsung.

Minpunten

• Zeer kwetsbaar
  • Geen support Samsung