Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart - Reviews

Android 7.0

• Slecht

Koos 08-06-2017

Waardeloos toestel

Samsung pretendeert dat dit een stevig toestel is.
citaat website: 'Met IP68- en MIL-STD 810G-certificatie kan de Galaxy Xcover4 zelfs de zwaarste omstandigheden aan".

Nadat de telefoon één keer van tafel is gevallen, is het glas al gebarsten.
Samsung geeft niet thuis en blijft bij gebruikersschade., ondanks inspanningen van de telefoonwinkel.

Een dikke NEE, en nooit meer Samsung.

Minpunten

• Zeer kwetsbaar
  • Geen support Samsung

Dorien 30-10-2017

Niet stoot- en valbestendig

Deze Samsung xcover 4 gekocht juist vanwege het feit dat Samsung dit toestel aanbeveelt als een stoot- en valbestendig. Niets is minder waar. Na vier dagen dit toestel uit handen laten glippen en scherm onmiddelijk in gruzelementen. Samsung geeft ‘niet thuis’......waardeloos toestel en waardeloze klantbehandeling van Samsung. Nee, ook voor ons geen Samsung meer!

Arjan 18-10-2017

Scherm reageerd slecht

na 5 maand doet hij weinig meer, voor een telefoon die tegen een stootje moet kunnen is het niet wat ik had verwacht, de rechter kant van het scherm doet niks meer of blijft hangen op een toets, de vorige xcover 3 heb ik er ook al 2 versleten die waren geen eens stof dicht jammer dit.

Wanfie 04-10-2017

Na enkele maanden dit toestel te hebben gebruikt, heb ik er eigenlijk alleen goede woorden voor. Doordat het ding stevig is, gebruik ik geen hoesje en is daarmee een stuk compacter dan andere 5 inch telefoons.
Het standaard thema heb ik vervangen door een met meer contrast. Het scherm is ook bij veel licht goed afleesbaar. Internetten gaat er ondanks mijn slechte ogen goed mee. Ik heb ook geen enkel probleem met het aanraakscherm. Dit werkt zoals je zou verwachten. Handig is ook het extra knopje links boven wat je b.v. kunt gebruiken om een foto te maken. Aan de vaste toetsen onderin moest ik even wennen.
Voor mij is hij royaal snel genoeg, maar gebruik de telefoon dan ook niet voor spelletjes. Apps als YouTube, Buienradar en WhatsApp werken prima.
De camera aan voor en achterzijde werken prima. Ik heb deze wél op breedbeeld gezet, zodat ik schermvullende fotos krijg.

Frans 30-09-2017

Degelijk en betrouwbaar

Deze smartphone koop je niet, om intensief te internetten of spelletjes op te spelen.
Het kan allemaal wel, maar daar zijn betere toestellen voor te koop.
Dit model is sterk, valbestendig, waterdicht en eenvoudig in gebruik.
De camera is top, altijd een scherpe foto, ook met weinig licht.
Daar koop je dit model voor: een toestel dat tegen een stootje kan.

Roemen 23-05-2017

Het scherm reageert voor geen meter

Ik heb de nieuwe xcover in mijn handen al 2 maanden. Design en functies find ik prima maar het scherm is een grote drama. Hij is moeilijk te gebruiken met je blote vingers, laat stan met handschoenen. Het functie voor verhoogde gevoeligheid maakt geen verschil.
Ik raad het echt aan niemand. Het toestel is verder niet zo slecht, maar hij word gepest door het slechte scherm.