Acer Liquid Z6E 8 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Liquid Z6E 8 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dennis05 30-11-2017

Acer Liquid stelt zeer teleur!

Ik heb de Acer nog geen jaar geleden gekocht. Met de matige camera (vooral in het donker is het gauw gebeurd ondanks de aanwezige flitser) kan ik nog wel leven. Maar de acculading loopt zeer snel terug wanneer in gebruik. Je ziet het aantal procenten aftellen. Verder is er een plastic randje langs het scherm dat kwetsbaar is. Bij openen van de cover raakte het beschadigd. Dat is de reden dat ik snel weer een Samsung heb gekocht. Prijs was aantrekkelijk, maar uiteindelijk wordt het een ergernis. Een miskoop dus...

Pluspunten

• Aantrekkelijke prijs
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Zwakke camera
  • Accu zeer snel leeg (altijd powerbank meenemen)
  • Plastic randje langs scherm is kwetsbaar.
  • slechte geluidsopnamekwaliteit bij filmen.

Van Pelt 01-03-2017

blij verrast!

Deze telefoon is een grote verrassing voor mij. Ik koos ervoor deze telefoon te bestellen, om eens uit te zoeken of een goedkopere telefoon voor mij ook een optie zou kunnen zijn. Ik laat geregeld mijn telefoon uit mijn handen vallen en de kosten voor het repareren van het scherm liepen de spuigaten uit. Misschien kon deze telefoon mij ook wel voldoende bekoren.

Ik was erg sceptisch over de telefoon. Echter was ik bij het uitpakken al blij verrast. De vormgeving is mooi, het scherm helder. Het touchscreen reageert vlot op aanraking. Wel ben ik gelijk aan de slag gegaan veel standaard programma's te verwijderen, dit is niet moeilijk en levert wat extra ruimte op. Ik merk dat ik de 8GB standaard opslagruimte al snel vol had. Gelukkig is dit gemakkelijk uit te breiden met een extra geheugenkaartje.
De standaard oplader die bijgeleverd is vind ik prettig. Ik weet dat, mocht deze door gebruik kapot gaan, ik deze gemakkelijk en voor niet al te veel geld kan vervangen. De bijgeleverde oortjes om muziek mee te luisteren en te bellen vond ik wel wat tegen vallen. Ze blijven in mijn oren niet goed zitten en het geluid vind ik niet erg prettig. Ook de speakerfunctie vind ik niet erg goed qua geluid, anderzijds ben ik wel heel blij dat deze erop zit.

De camera maakt redelijke foto's. Al zou ik voor memorabele momenten niet snel meer naar mijn telefoon grijpen. Vooral bij schemer of in het donker zijn de foto's niet erg mooi. Anderzijds verwachtte ik dit ook niet bij een telefoon met deze prijs. Ik zou hiervoor eerder grijpen naar mijn digitale camera. Voor het huis, tuin en keuken werk is de camera echter prima.

Al met al ben ik erg onder de indruk van deze telefoon. Een aanrader voor mensen die geen bakken met geld uit willen geven aan een telefoon, maar wel graag apps willen kunnen gebruiken. AFhankelijk van de persoon zou ik deze telefoon aanraden. Voor mensen die veel met hun telefoon bezig zijn, hoge eisen stellen aan hun foto's en veel opslag ruimte gebruiken op hun telefoon is dit misschien niet de beste telefoon. Maar voor mensen met lagere eisen, kinderen die een mobiele telefoon met extra's willen of mensen die een tijdelijke telefoon zoeken is deze telefoon een echte aanrader.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • design
  • mooi scherm

Minpunten

• camera
  • oordopjes

Frankyboy 28-02-2017

Goede budget phone zonder poespas.

Nu 4 weken in het bezit van deze dual sim smartphone. Het toestel voldoet aan de verwachting voor wat je hiervoor betaalt. Verwacht dus geen alleskunner en zorg ervoor dat je niet teveel programma's op de achtergrond mee laat draaien, dit gaat ten koste van de snelheid van de telefoon.

Helaas staat er er best wel wat bloatware op de telefoon. Dit maakt de telefoon natuurlijk ook niet heel veel sneller. Deze programma's zijn overigens wel (voor een groot deel) te verwijderen.

Scherm is heel erg mooi van kleur en straalt uit dat de telefoon duurder lijkt dan deze is. Wel lijkt deze niet altijd even goed te reageren.

De batterijduur is ook naar gelang wat je er voor betaalt. Helaas is met het gebruik van 2 simkaarten de hele dag niet haalbaar, je zal deze dus nog een keer extra op moeten laden, terwijl ik vrij weinig gebruik maak van social media (heb geen Facebook of iets dergelijks).

Al met al een prima telefoon, mits je geen social media of gamefreak bent. 1GB ram geheugen is met Android 6.0 eigenlijk net aan de ondergrens, maar voor deze prijs een ideaal toestel waar 2 sim kaarten in kunnen.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Mooi scherm met duidelijke kleuren
  • Dual Sim

Minpunten

• Accuduur
  • Traag bij games of social media gebruik
  • Camera

rhq 27-02-2017

Nette budgetsmartphone

Voor een smartphone van rond de honderd euro zou je niet veel verwachten, maar toch presteert de Z6E heel behoorlijk. Vlot in dagelijks gebruik, met een goed scherm. De schil die Acer over Android 6.0 heeft gelegd is even wennen, maar is prima mee te werken. Door de combinatie van vlotheid en goed scherm zou je haast vergeten dat deze telefoon verhoudingsgewijs zo goedkoop is.

Voor een telefoon van deze prijs zijn er her en der natuurlijk wel wat besparingen geweest. Zo zijn de camera's niet super, en is de accuduur op z'n best redelijk te noemen. Verder valt de ergonomie wat tegen: door het dunne, lange frame van de telefoon en de gladde achterkant is grip soms een uitdaging, waardoor hij snel uit je handen kan glijden. Een kwestie van wennen, maar toch.

Dit neemt niet weg dat, voor de prijs, het een goed presterende smartphone is. Voor de mensen met een klein budget, die toch een redelijke smartphone op het oog hebben, is dit zeker een optie.

Pluspunten

• Goed scherm
  • Vlot in dagelijks gebruik

Minpunten

• Camera's
  • Accuduur

Geel7002 27-02-2017

(Bijna) alleskunner tegen een super interessante prijs

Wat een verrassende telefoon. En voor die prijs, wat mij betreft de enige bruikbare telefoon voor weinig geld en daarmee voor een grote doelgroep geschikt! Ouderen, scholieren, tieners, prima!
Ik heb tot nu toe maar een paar nadelen ontdekt en mijn tienerdochter wil m heel graag inpikken! Oftewel ik was m al een week kwijt, en ze was ineens onafscheidelijk met haar smartphone...
Grote voordeel is geheugen. Een extern SD kaartje is te formateren als intern geheugen en daardoor nog helemaal niet tegen geheugenproblemen aan gelopen, in tegenstelling tot andere goedkopere telefoons.
Het scherm is zozo, maar dat went! en daardoor lijken de foto;s van de camera ook maar zozo, maar wanneer je die dan deelt met anderen dan vind ik ze een stuk beter lijken dan op mijn eigen Acer. En het scherm dat went absoluut! Het is geen Samsung S7 ofzo, maar dat kan ook niet.
De batterij laadt super snel op. Echt heel fijn. Hij gaat daarentegen ook snel leeg... dus dat is wel iets om rekening mee te houden. En voordeel: de batterij is vervangbaar, stel dat dat nodig is.

Pluspunten

• snel opladen
  • SD kaart te gebruiken als intern geheugen
  • accu te vervangen
  • geluid
  • prijs!!

Minpunten

• beeldscherm
  • Geen 5GHZ wifi
  • Geen 4G
  • werkt niet met een 3D bril voor zover bekend

Choice1 23-02-2017

Verrassend vermakelijk toestel, maar matige kwaliteit.

De Acer Liquid Z6E. Voor het eerst in tientallen jaren heb ik gekozen voor een Android-toestel. Gewoon, omdat ik een niet al te duur toestel wilde hebben voor mijn werk. En voor een toestel van deze prijsklasse ben ik blij verrast door sommige grappige dingetjes aan de telefoon. Zo kon ik echt niet kiezen uit de super leuke ringtones met soms hilarische benamingen. Uiteindelijk heb ik gekozen uit Thriller Three, een unieke ringtone met een grandioze naam!
Wat mij ook positief heeft verrast zijn de nummers op het toetsenbord. Tot nu toe moest ik het doen met zo'n horizontale rij cijfers bovenaan. Bij de Acer staan ze superhandig en overzichtelijk bij elkaar, alsof het een kassa is!
Maar niet alles is even positief en innovatief. Er zit nog wel een aantal bugs in het toestel. Eenmaal ergens aangekomen in je menu is het soms onmogelijk om een stapje terug te doen. Je moet dan helemaal met de thuisknop zien te ontsnappen ...
Kwalitatief kan de Acer niet op tegen het iOs-toestel dat ik al bezit, bijvoorbeeld qua geluid en qua foto's. En dat is wel jammer, want ik had graag twee simkaarten in de Acer gedaan, zodat ik nog maar met 1 toestel over straat hoefde. Maar daarvoor is de Acer niet goed genoeg.

Pluspunten

• Noviteiten
  • Mogelijkheid dubbele simkaart

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Kwaliteit fots's

Ellion Gonzalez 22-02-2017

Acer Liquid Z6E Duo zwart

ik heb de acer liquid nu een week in huis, toen ik hem uit het doosje haalde zag hij er erg mooi uit. en voelde het meteen als een aanwinst.

ze heeft een mooi groot scherm wat erg fijn is bij het bekijken van mails, films en het spelen van games.
de telefoon heeft een best groot geheugen (8GB) hierdoor kan de telefoon tot ongeveer 20 apps aan het geheugen is nog te vergroten met een micro sd kaart.

ook erg handig vind ik dat ik mijn andere simkaart in de zelfde telefoon kan stoppen waardoor ik zowel zakelijk als prive zaken op een telefoon gebundelt heb.

ik vind het een goede prijs kwaliteit verhouding.
en ik raad deze telefoon dan ook zeker aan voor mensen met iets minder die toch willen genieten van een beetje luxe.

Pluspunten

• groot scherm
  • leuke prijs
  • groot geheugen

topbeoordelaar 22-02-2017

topbeoordelaar

Ik heb dit toestel nu ruim een week. Net als bijna iedereen heb ik hem aangeschaft vanwege de duo sim mogelijkheid. Hierdoor hoef je niet elke dag met 2 telefoons (werk- en privé) te zeulen, maar hoef je er maar aan één te denken. Dit vind ik een groot voordeel. Nadeel is dat je niet een van beiden apart uit kunt zetten van de ander. Dat je dus na vijf uur alleen privé telefoon krijgt bijvoorbeeld of overdag alleen werktelefoon.
Het Android systeem is niet het nieuwste (volgens mij versie 6.0), maar alles werkt redelijk snel. Hier zal je wel last van krijgen als je het toestel 2 jaar of langer wenst te gebruiken. Ik ben altijd Samsung gewend geweest en ondanks dat het ook om een Android toestel gaat, werkt alles net even anders. Andere knoppen en de functies werken net weer even anders. Ik heb hier de eerste week echt aan moeten wennen en ben er nog niet over uit of ik dit handiger vind werken dan bij Samsung.
Wat echt een groot nadeel is van dit toestel is het interne geheugen, zeker met 2 simkaarten (en dus 2x zoveel contacten en data) is het geheugen zeer beperkt

Pluspunten

• werkt snel
  • duo sim

Minpunten

• geheugen

Ronald D. 22-02-2017

Heerlijke telefoon met Dual Sim! Yess

Heerlijke telefoon met Dual Sim
Eindelijk 1 complete telefoon meenemen en geen 2meer.
De zakelijke en Prive telefoon samen mee op zak is verledentijd.
Ideaal, lekker groot scherm

Pluspunten

• Grote scherm
  • Dual Sim
  • Batterij duur

Maarel 21-02-2017

Dual sim

Sinds enkele dagen in mijn bezit.
Vind ik het nog steeds een erg mooi vormgegeven telefoon, die doet waar het voor bedoeld is.
Door de dubbele sim is het niet meer nodig om met twee telefoons op zak te lopen.
Helaas is de interne opslag niet zo groot waardoor je snel te weinig ruimte hebt.
Al met al een leuk toestel voor weinig geld.

Pluspunten

• 2 Simkaarten
  • groot scherm

Minpunten

• kleine opslag

Nardie 20-02-2017

Doet wat het moet doen voor weinig geld

Het toestel nu week in huis. Speciaal aangeschaft, omdat het is voorzien van een dubbele SIM mogelijkheid. Hierdoor is mijn werk- en privételefoon mooi te combineren in één toestel.
Het toestel is lekker licht, ligt goed in de hand. Het Android systeem is redelijk up to date (versie 6.0) en alles werkt vlot. Tot nu toe geen enkele keer vastgelopen. Ik ben altijd Samsung gewend geweest en ondanks dat het ook om een Android toestel gaat, werkt alles net even anders. Maar dat went ook weer snel. Het beeld is weliswaar niet super scherp, maar wel goed helder.
Leuke feature is een 'eigen' navigatie App, ontwikkeld door TomTom, die verrassend goed werkt.

Het werken met de dubbele SIM-kaart gaat goed. Ook het bellen gaat zonder problemen.

Uiteraard zijn er ook minpunten. Met name het zeer beperkte geheugen. Er wordt 8GB intern geheugen aangegeven, maar hiervan wordt de helft al in beslag genomen voor het OS. Een kleine 4GB blijft over. Je kunt dan ook niet teveel Apps installeren en moet zorgen, dat je mediabestanden beperkt blijven.

Bij veel gebruik gaat de batterij ook geen hele dag mee. En moet tussentijds worden bijgeladen; dat laden gaat wel erg snel.

Het fototoestel is niet bijzonder goed. Echt alleen bedoeld voor wat simpele fotootjes.

Al met al is het wel een toestel, dat verrassend veel bied voor een dergelijke prijs.

Pluspunten

• Vlotte werking van alle functies
  • Dubbele SIM
  • Veel mogelijkheden
  • Veel voor weinig geld

Minpunten

• Beperkt geheugen
  • Accuduur
  • Fototoestel niet bijzonder

driel24 20-02-2017

Kwaliteit prijs verhouding in orde

Z6E gekocht voor mijn moeder.
Ze is niet veeleisend en had een simpele telefoon nodig.
Het is een echte budgetsmartphone.
De telefoon doet wat hij moet doen.
Maar verwacht natuurlijk geen top. Een galaxy S serie of Iphone kosten 5x zoveel.
Daar moet je hem niet mee vergelijken.
Het 5 inch-scherm ziet er netjes uit. apps draaien naar behoren. Ik ben wel bang voor het feit dat er maar 8gb in zit. Na verloop van tijd gaat dat zeker vol zitten.
De camera is echt onder de maat, maar voor whatsapp foto's voldoende.
front (snapchat) camera werkt... maar daar is alles mee gezegd.

De telefoon ligt lekker in de hand.
Heeft alleen geen fysieke home knop. Die mis ik eigenlijk wel.

Geluid met bellen is OK.

De accuduur is prima, Hij gaat met gemak twee dagen mee.

Met andere woorden. Prima budget telefoon.
Veel waar voor je geld.

Pluspunten

• Prijs
  • 5" scherm
  • toch wel snel voor de prijs
  • accu

Minpunten

• camera
  • geheugen

Ramon 20-02-2017

Acer LIQUIDATIE Z6E

Ik ben nu in het bezit van de Acer liquidatie Z6E mooi toestel en gebruiksvriendelijk heel goed te bedienen mooie structuur ik heb er alle apps op gezet die ik nodig heb en nog ruimte over licht lekker in de hand is plat mooi scherm ik ben tevreden met het toestel maak ook hele mooie foto's ik ben een trailrunner en fotografeer de natuur en omgeving en dat doet dit toestel naar behoore.
Er zitten duizend en wat mogelijkheden op en dat is fijn tot nu toe tevreden en ga er nog veel gebruik van maken.

Ids 19-02-2017

Niet de moeite waard

Telefoon vorige week aangeschaft voor zowel prive als zakelijk omdat deze telefoon een dubbele simkaart heeft maar ik vind m tot nu erg tegenvallen! Misschien moet je ook niet teveel verwachten voor zo'n prijs maar zelfs de basisfuncties werken niet of slecht...toen ik m uitpakte dacht ik nog..zo dat is een mooi en strak toestel met gebogen scherm a samsung maar zodra alles geinstaleerd was begon de ellende...de camera wérkt heel slecht.. Blokkerig en in een donkere ruimte zie al helemaal niets..facebook geinstaleerd maar t scherm reageert niet met scrollen en aantikken...erg irritant..telefoon gaat terug naar de winkel...kijken voor iets anders...deze acer zal ik dan ook niet aanraden!

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Processor
  • Scherm
  • Camera

Choice1 19-02-2017

Verrassend vermakelijk toestel, maar matige kwaliteit.

De Acer Liquid Z6E. Voor het eerst in tientallen jaren heb ik gekozen voor een Android-toestel. Gewoon, omdat ik een niet al te duur toestel wilde hebben voor mijn werk en/of privé. En voor een toestel van deze prijsklasse ben ik blij verrast door sommige grappige dingetjes aan de telefoon. Zo kon ik echt niet kiezen uit de super leuke ringtones met soms hilarische benamingen. Uiteindelijk heb ik gekozen uit Thriller Three, een unieke ringtone met een grandioze naam!
Kwalitatief kan de Acer niet op tegen het iOs-toestel dat ik al bezit, bijvoorbeeld qua geluid en qua foto's. En dat is wel jammer, want ik had graag twee simkaarten in de Acer gedaan, zodat ik nog maar met 1 toestel over straat hoefde. Daarvoor is de Acer niet goed genoeg, maar voor het werk is het een prima toestel.

Pluspunten

• Noviteiten
  • Mogelijkheid dubbele simkaart

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Kwaliteit fots's

Niek Luinge 19-02-2017

Groot, scherp scherm, goede accu, slechte camera

Sinds een week heb ik deze telefoon in mijn bezit. Bij het uitpakken van de telefoon viel me gelijk het gewicht van het toestel op, hij is namelijk lekker licht. Als je hem vastpakt blijkt hij ook erg dun te zijn. Hierdoor ligt het toestel fijn in de hand en laat het zich goed bedienen.
Zodra ik het toestel aanzette werd ik blij verrast door het scherm. Het is dan weliswaar geen full HD, het beeld oogt wel lekker scherp. Ook de maximale helderheid is prima.
In het snelmenu zit een optie om blauw licht te minderen, dit is een erg fijne functie voor in bed!
Een nadeel aan dit snelmenu is dat het niet aan te passen is. Je kunt geen functies toevoegen of verwijderen, iets wat bij verreweg de meeste telefoons wel kan. Ook is in dit snelmenu geen duidelijke knop voor geluid, alleen een optie 'niet storen' die helaas niet hetzelfde doet.
De camera van deze telefoon is simpelweg slecht. Heel erg slecht. De foto's zijn erg blokkerig maar ook vooral heel flets en vaal, de kleuren worden totaal niet goed vastgelegd. Filmen is echt af te raden.
Het geluid van de telefoon is ook niet echt om over naar huis te schrijven. De plaatsing van de speaker (achterkant) is niet ideaal, omdat het geluid wordt gedempt als de telefoon op tafel ligt of in je hand. Bij hogere volumes gaat het geluid ook erg kraken.
De trilfunctie van de telefoon voelt ook erg goedkoop, hij trilt erg onaangenaam.
De accuduur van deze telefoon is wel weer dik in orde, hij gaat erg lang mee! En als hij dan leeg is, gaat het opladen ook ontzettend snel!
Deze telefoon is ideaal voor mensen die willen bellen, appen, Facebook en internetten en misschien een simpel spelletje. Het toestel kan in principe alles wel, ook de snelheid is daar voldoende voor. Meer dan dat kan je echter niet verwachten, maar gezien de prijs is dat ook helemaal niet erg.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Dun en licht, ligt fijn in de hand
  • Accuduur
  • Blue Light Shield
  • Prijs

Minpunten

• Camera!
  • Geluid
  • Snelmenu
  • Geen meldingsledje

Eva 18-02-2017

Mooie telefoon

Deze Acer Liquid Z6E Dual Sim mobiel is echt een koopje. Voor een kleine prijs heb je een volwaardige moderne Android telefoon. Ik heb hem gekocht omdat ik voor privé en werk een aparte telefoon had, wat ik erg onhandig vond. Ik heb hiervoor altijd Samsungs gehad, dus het was wel even wennen. De telefoon ziet er mooi uit, met een groot helder curved scherm en een matte achterkant. Hij werkt supersnel en soepel met verschillende apps. Minder vind ik de touch, die niet zo gevoelig is als ik van Samsung gewend ben, en de mindere geluidskwaliteit, wat te merken is wanneer je de telefoon op de speakers zet of muziek afspeelt. De telefoon heeft geen lichtje wat gaat knipperen bij melding of opladen, wat ik wel jammer vind. Kortom: Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar desondanks happy met mijn aankoop.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Werkt snel
  • Mooi uiterlijk
  • Helder scherm

Minpunten

• Touch minder gevoelig
  • Geluidskwaliteit minder

DagO 18-02-2017

Lekker licht en fijn touchscreen

Ik heb deze telefoon nu een week in bezit. Het is een lichte telefoon met een fijn touchscreen. De bediening en functies doen weinig onder voor mijn Samsung xcover. De accuduur vind ik tegenvallen , hij is wel weer snel opgeladen. De dubbele simfunctie heb ik nog niet uitgeprobeerd. De fotokwaliteit is niet heel hoog. Geluid is prima, ook door de oortjes.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Dubbele sim functie

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Fotokwaliteit korrelig

ES57 09-01-2017

Leuk toestel voor een goede prijs

Ik het de telefoon een paar weken in mijn bezit en hij bevalt me prima.
Het is een telefoon die zeker niet duur is, goed en makkelijk in het gebruik. Het overzetten van gegevens (oude telefoon) werkt erg makkelijk, een compliment waard.
Alle functies zijn makkelijk te benaderen en je kunt hem geheel naar eigen wensen instellen.
Het bellen gaat zoals het hoort bij een telefoon, simpel.
De geluiden zijn prima (beltoon, het geluid tijdens gesprekken)
Het toestel maakt prima foto's, wel is waar geen super kwaliteit maar dat mag je dan ook niet verwachten voor zo'n prijs. Al met al prima.
Het beeldscherm is overzichtelijk en groot genoeg.
Accu werkt ook lang genoeg.
Het enige minpuntje vind ik de goedkoop ogende achterkant.

Pluspunten

• Accu duur
  • Eenvoud
  • Geluid
  • Beeldscherm

Minpunten

• Achterkant lijkt erg goedkoop

Mijn Mening 08-01-2017

Fijne smartfone met breed scherm, mindere camera

Sinds kort ben ik in bezit van deze telefoon van acer...tot nu toe nog maar weinig negatieve dingen tegen gekomen. Ik ben altijd fan geweest van samsung maar de prijzen hiervan gaan ook steeds meer lijken op die van apple. Mijn idee is dat een goeie telefoon niet de hoofdprijs hoeft te kosten en dat vind ik passen bij deze telefoon. De kosten zijn laag maar de telefoon zit goed in elkaar. Touchscreen werkt fijn/ gevoelig , stevig en breed scherm die lekker in de hand ligt. De software instellingen zijn gebruiksvriendelijk en niet heel veel anders dan samsung vind ik. Het enige nadeel denk ik is dat de camera niet heel duidelijk is .. voor mij meer een luxeprobleem dan noodzaak. De batterij gaat vrij lang mee. Mijn oudere telefoon (samsung s4) deed dit aanzienlijk minder lang ws ook omdat deze in gebruik alweer wat ouder is maar wel fijn, ik zal zien hoe het hiermee verder gaat. Al met al een fijne telefoon.

Pluspunten

• Breed scherm met fijne touchscreen functie
  • Lage prijs
  • Makkelijk gebruik, ik was gewend aan samsung
  • Dualsim
  • Genoeg ruimte voor apps

Minpunten

• Mindere camera

Mijn Mening 08-01-2017

Fijne smartfone met breed scherm, mindere camera

Pluspunten

• Breed scherm met fijne touchscreen functie
  • Lage prijs
  • Makkelijk gebruik, ik was gewend aan samsung
  • Dualsim
  • Genoeg ruimte voor apps

Minpunten

• Mindere camera

Henriette 07-01-2017

Leuk design goede prijs

Afgelopen week heb ik de acer liquid aangeschaft. De TOM TOM navigatie is goed te gebruiken. Het beeldscherm is helder waardoor de tekst goed leesbaar is. Jammer dat de camera niet van goede kwaliteit is. Als je graag foto's wilt maken is deze telefoon geen aanrader. Is dit niet belangrijk heb je een een telefoon met een modern design waar je de mogelijkheid hebt om twee simkaarten te gebruiken ivm de dual sim. Hij is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Navigatie

Minpunten

• Camera

peter d. 06-01-2017

goede kwaliteit scherm, slechte kwaliteit camera

Review: acer liquid z6 innerlijk
ik heb op Vrijdag, 23/12/2016 om 15:03 de telefoon binnen gekregen. Hij heeft een dualsim functie, maar ik heb helaas maar 1 sim kaart dus kan ik deze functie niet gebruiken. Ik heb de telefoon tot nu toe vooral gebruikt voor een paar grote spelletjes deze kon de telefoon goed aan. Ook heb ik hem gebruikt voor social media hier heb ik niet heel veel verschil op gemerkt vergeleken met andere telefoons. Ik vind het nogal jammer dat er op de telefoon geen knop zit waardoor je allemaal opties kunt openen. Ik heb de telefoon ook veel gebruikt om foto’s te maken, maar ik zou deze telefoon niet kiezen als je graag foto’s maakt met je telefoon omdat de kwaliteit zwaar tegenvalt. Ik zou de telefoon aanraden aan anderen omdat de grote heel fijn is en hij snel is met een goed kwaliteit scherm. Ik vind de feature dat je er nieuws bij je home screen staat heel fijn omdat ik het wel leuk vind om het nieuws af en toe te bekijken en op deze manier gaat dat heel makkelijk.

Pluspunten

• goed kwaliteit scherm

Minpunten

• slechte kwaliteit camera

Dennis 03-01-2017

Goede smartphone voor weinig geld

Ik was op zoek naar een telefoon die 2 simkaart tegelijk kan gebruiken. Ik ben te recht gekomen bij deze.

Ik ben verbaasd over de snelheid van deze telefoon. Ook over hogekwaliteit van de scherm.

Hij voelt lekker aan, ik heb het gevoeld dat ik een dure telefoon in mijn handen heb.

Foto's maken valt wel erg tegen. Gewoon korrelig. Voor sociale media voldoende.

Accu duur is ook naar mijn gevoel lang.

Muziek klink lekker uit de speakers, maar mag wel harder.

Jammer dat er veel onzin game apps er opstaan. Ik heb deze gelijk verwijderd.

Voor mij geen dure smartphone meer. Deze is goede vervanger

Pluspunten

• Hoge schermkwaliteit
  • Snel
  • Mooi model
  • Groot scherm

Minpunten

• Fotokwaliteit is minder
  • Volume van speakers mag wel beter

Carizzle 03-01-2017

Fijn toestel voor een lage prijs

De Acer Liquid Z6 is een fijn toestel voor zo een lage prijs. Het toestel ligt lekker in de hand en heeft een mooi design. De camera's hadden wel een stuk beter gekund, maar als het je niet om de foto's te doen is dan is het zeker een aanrader. Acer heeft in samenwerking met TomTom een navigatie app standaard op de telefoon staan. Deze navigatie app is echt uitstekend! Verder is een extern geheugenkaartje wel aan te raden aangezien de telefoon niet een al te groot geheugen heeft. De dual sim functie biedt een uitkomst aan mensen die een werk en prive telefoon hebben om zo nog maar met 1 telefoon over straat te hoeven.

Pluspunten

• Navigatie

Minpunten

• Intern geheugen
  • Camera