De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG LG BL20 newchocolate (6,1 cm (2,4 inch) TFT-touchscreen, 5 megapixel camera) rood/zwart, rood/zwart zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,6

Merel1975 16-04-2010
Toestel eind januari gekregen meteen eerste week een omruiling gehad.
Probleem ik kon mensen niet horen als ze me belde.

Daarna sim wisseling bij provider toen probleem bleef bestaan en in de winkel werd gezegd kan niet twee keer zelfde probleem met toestel zijn.

Na simwissel was het probleem er nog steeds dus op gestuurd dik 2 weken kwijt geweest.
(aangetekend op gestuurd naar winkel)
Heb een software update gehad toen.

Toen toestel terug kwam was het probleem van het niet horen over maar groter probleem ontstond, toestel viel om het uur gewoon compleet uit, herstartte zich zelf continu.

Weer toestel op gestuurd dit keer was ik het toestel 4 weken kwijt ook tweede keer aangetekend verstuurd.

Toestel blijft problemen geven en ik heb dus aan een gratis toestel bij abonnement heel heel veel kosten gehad voor het opsturen en zo.
En heb misschien vanaf januari tot nu het toestel 4 weken werkelijk in bezit gehad.

Verder vind ik het totaal gebruikers onvriendelijk.
Vond het erg lastig om uit te vissen hoe alles zat, er was ook geen NL handleiding te krijgen via de winkel.

Een andere LG van mij werk helemaal perfect maar dit is echt een ... toestel.