Apple iPhone Apple iPhone 7 zwart / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
iOS

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ronald 13-01-2017

Goede accuduur, zeer snel

Geweldige telefoon. Zeer snel, voelt degelijk aan, goede accuduur. Camera is van goede kwaliteit. Deze telefoon vervangt mijn oude IPhone 5 en is in alle opzichten een heel stuk beter.

Pluspunten

• Snel
  • Degelijk
  • Waterdicht
  • Schokbestendig

Anke 29-12-2016

Aanrader Iphone 7 (jet-black) 128 GB

Ik ben heel erg tevreden en blij met mijn mooie IPhone 7. Ik heb hem nog maar een aantal dagen, maar al intensief gebruikt. De gitzwart glanzende kleur geeft het een chic uiterlijk. Het is alweer mijn 3e IPhone na de 4S en de 5S (16 GB). De 5S had ik alweer 3 jaar en was ik erg tevreden over. Met name het gebruiksgemak van de Iphone en de fotokwaliteit spraken mij erg aan. Ik gebruik mijn mobiel erg intensief dus op een gegeven moment liep mijn telefoon vol en werd de accu minder, plus minimale waterschade waren voor mij de reden om over te stappen naar de nw IPhone 7:-). Enorm blij mee, telefoon is tov mijn vorige een stuk sneller, enorm veel capaciteit over (wat een pré is), scherm is iets groter. Bij IPhone kun je geen geheugen bijkopen vandaar dat ik het geheugen een stuk heb uitgebreid, mede omdat ik hem minstens 3 jaar wil gebruiken. Daarnaast merk je dat de foto- en opnamekwaliteit en functies enorm zijn toegenomen tov 5S. Daarnaast is de telefoon weer helemaal up-to-date en voor mij als leek enorm makkelijk in gebruik te nemen. Fijn ook dat via I-cloud de overzetting van je gegevens en contacten makkelijk en automatisch gebeurd. De accuduur is merkbaar langer, kan er op werkdagen 2 dagen mee vooruit. Kortom een aanrader voor de IPhone liefhebber of iemand die graag een makkelijk te gebruiken telefoon wenst met diverse mogelijkheden!!!

Pluspunten

• Accuduur
  • Foto- en videokwaliteit
  • Gebruiksgemak en verkrijgbaar met 128 en 256 GB
  • Mooi vormgegeven
  • Spatwaterdicht (schijnt, nog niet getest)

Minpunten

• Prijs (maar wel in verhouding met de kwaliteit)

... 05-01-2017

Goede upgrade

Goede upgrade van iphone 6. Net iets sneller, smoother en beter. De camera is de grootste vooruitgang.

Pluspunten

• Betere camera
  • Kras proof / water resistant
  • Beter geluid

Minpunten

• Apple is woth it maar is en blijft duur

weterings 04-10-2016

geen revolutie wel weer een fijne telefoon

altijd fan van iphone geweest omdat het bij mij altijd werkt en betrouwbaar is, hiervoor een iphone 6 gehad maar ik merk weinig verschil, batterijduur iets langer en een is fractie sneller, de foto's zien er beter uit, de homeknop is wennen, je zit zo in de stembediening, verder een degelijk toestel
het is dat mijn zoon graag mijn iphone 6 wilde anders had ik geen reden om de 7 te kopen

Pluspunten

• degelijk
  • waterdicht
  • perfect icm hoortoestellen met blue thooth

Minpunten

• homeknop wennen