Nokia 6700 classic 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6700 classic 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Dyanne 27-10-2010

Ik kan maar niet wennen aan deze telefoon. Hij wordt gloeiendheet aan je oor tijdens het bellen (heb de Silver versie). Nu sms ik meer dan ik bel, maar tijdens het smsen beginnen woorden lukraak met hoofdletters, of worden hele woorden in hoofdletters geschreven. Ziet er niet uit. Wat een onding!

ericdde 13-10-2010

Degelijkheid slecht van deze toestellen.
Zakelijk 4 stuks van deze, 2 zeer slechte ontvangst gaan terug onder garantie.

ander toestel normaal gebruik ineens (10 maanden oud) beeldscherm gebarsten, niets meer af te lezen. nieuw toestel aangeschaft, na 2 weken, exact hetzelfde beeldscherm gebarsten! gaat nu terug hopelijk onder garantie.

Gebruik zeer goed, maar degelijkheid zeer slecht!

Phil6700 07-10-2010

Dit toestel aangeschaft als vervanging van de Nokia 6300. Een degelijk toestel met alles er op en aan voor degene die vnl wil bellen en sms'en. GPS signaal is traag tijdens het opstarten daarna werkt het zonder problemen. Ik mis wel mijn blauwe waarschuwingslampje als ik een gesprek gemist heb. misschien kan dit in de volgende upgrade van de software meegenomen worden. samengevat: een prima toestel voor een goede prijs. Als de 6700 net zo goed tegen vallen kan als de 6300 dan ben ik een zeer tevreden gebruiker.

Elroy1972 06-10-2010

Nu een jaar in bezit. Mijn fijnste toestel tot nu toe. Ik houd van simpel, klein en eenvoud. Bijv. Smartphone is momenteel nog niet direct iets voor mij.
Gaande weg het jaar toch diverse nieuwe dingen ermee gedaan. In mijn eerste review zo'n half jaar geleden was ik optimistisch over:
- degelijkheid: toetsl is al een paar keer uit m'n handen gevallen, op de grindvloer of tegelvloer. behalve een putje/krasje (jammer toch..) geen verdere problemen
- Geluidskwaliteit - erg goed - ook via de speaker. Muziek is ook van een erg goede geluidskwaliteit
- Foto's : goede camera, al moet ik toegeven dat ik meestal foto's vanaf m'n spiegelreflex op dit toestel zet voor verder gebruik.
- Navigatie - Laatst kwam ik erachter dat na update van de software (V.13.10) er geen licentie (meer) nodig was voor gebruik van navigatie. Dat was nl. nog de reden dat ik deze service niet gebruikte. Sinds dit weekend software erop gezet (erg eenvoudig via OVI) - kaarten gedownload en geactualiseerd. Meteen autohouder aangeschaft voor iets meer dan een tientje. Werkt erg goed, ook herberekenen route gaat erg snel. Nadeel is dat GPS plm 3-5 min nodig heeft voor de eerste verbinding. Dus kwestei van eerder navigatie aanzetten en daarna auto verder inpakken etc
Sinds kort nog een carkit via bluetooth. Geluid van de navigatie verloopt dan ook via carkit. Erg prettig allemaal.
Kortom, ik ben een op en top tevreden gebruiker. Voor mij nu alleen nog maar Nokia.

Hironimus 27-09-2010

Mooie Gsm allen het zou prettig zijn als hij tijdens gesprekken zou blijven werken.toestel valt telkens uit.2x naar het repparatie center geweest PROASSIST erg pro zijn ze daar niet.contact gehad met Tele2 zij schuiven alles af op het servicecenter omdat deze na 7 dagen de service en garantie overnemen van tele2.Nokia gebeld zouden terug bellen, ik zit nog op het telefoontje te wachten.al met al voor mij geen Nokia en geen Tele2 meer.

Boomertje 26-09-2010

In principe is er verder weinig slechts aan dit toestel, alleen hebben wij dus al voor de 2e keer dat de display kapot is. In 1e instantie krijg je wat zwarte streepjes maar het word van kwaad tot erger. Dan is er vrijwel niks meer te lezen. Geen smsjes, wanneer iemand je belt, je foto's...
De 1e keer reparatie is vergoed, we hebben een heel nieuw toestel gekregen zonder kosten. Het nadeel daar van is, en dat zal nu ook weer zijn, alles raak je kwijt, zoals foto's en smsjes.
Nu moeten wij de 2e keer het toestel gaan opsturen. We zijn benieuwd, ze zien ons al aankomen in een half jr.
Dit probleem is bij ons wel bekend. We kennen zo al 2 andere mensen die met hetzelfde probleem te maken hebben gehad...

Frusciante 21-09-2010

Algemeen:
Vanwege een zeer scherpe aanbieding dit toestel genomen. Ik ben heel erg verrast over de mogelijkheden, vormgeving etc. Het is een mooi toestel, hij voelt erg prettig aan, hij belt als de beste en maakt ook mooie foto's.

Degelijkheid:
Ik heb het toestel ook al twee keer op een stenen vloer laten kletteren en een keer per ongeluk de tas van mijn vrouw van de trap gegooid (incl. nokia) en er is helemaal niks aan de hand.

Bereik:
Ik woon ik een gebied waar erg slecht bereik is in het algemeen. Maar deze Nokia heeft altijd wel een streepje.

Voordelen:
-vormgeving
-degelijkheid
-mogelijkheden
-supermooie foto's
-Belt als de beste

Nadelen:
-Geen wifi
-Foto's bekijken gaat langzaam

Aires 18-08-2010

Mijn vrouw gebruikte 4 jaar lang de voorganger (6300) gedeukt en wel, die is niet kapot te krijgen.
Degelijkheid vind ik belangrijk, en koos daarom de 6700 in de hoop dat die net zo stevig zou zijn.

Mijn ervaringen: Voelt aan als een goed stevig toestel. Helaas begaf de bluetooth functie na een half jaar. Een paar weken later weigerde het scherm ook dienst.

Heb het toestel nu opgestuurd naar de leverancier, afwachten of ze er nog iets mee kunnen.

In ieder geval geen Nokia meer voor mij, ik ga voor een Blackberry.

thekoop 17-08-2010

Heb deze Nokia 6700 in mei gekregen bij een abbonnementverlenging.
Mooi toestel, gps is leuk, internet is vlot , Hotmailapplicatie werkt eersteklas. Foto`s zijn redelijk.
Helaas kreeg mijn toestel na een maandje kuren. Als je een of twee minuten bezig bent ermee ( bellen, internet, spelletje whatever) gaat ie spontaan uit . Voor deze kuur is ie nu voor de derde keer terug naar de leverancier.
Het is een prachtig toestel, maar als ik dit had geweten had ik hem niet genomen. Voorheen altijd Nokia`s gehad, en altijd tevreden over , maar dit is duidelijk een zwart schaap.

Gregor37 16-08-2010

Omdat ik zat was van mijn touchscreen telefoon heb ik voor deze Nokia 6700 Classic gekozen,in de kleur bruin. Schitterende telefoon,best veel mogelijkheden,prima camera,na de software update (13.10) ook gratis navigatie dus WAS dik tevreden. Of het nu aan de update heeft gelegen weet ik niet maar feit is dat ik 3 dagen na de update ineens met een kapotte telefoon zat. Scherm helemaal zwart,totaal geen reactie meer. Terug naar de winkel,de reactie was "waarschijnlijk een software conflict" dus even naar de interne reparatie afdeling voor een volledige flash. Na een week kreeg ik te horen dat dit niet ging,en mijn telefoon de status 'categorie 5' meekreeg. Dit betekent de zwaarste vorm van reparatie,dus naar het landelijk reparatie-centrum.Bijna 3 week later krijg ik mijn telefoon weer terug,zogenaamd gerepareerd en wel.Ik blij,want hij deed het inderdaad weer.Wat er nu precies aan gebeurd is weet ik niet,dit stond ook niet op de bon,maar ik had in elk geval weer een werkende telefoon. Had,want na anderhalve dag was het weer raak,precies hetzelfde probleem als voor reparatie.Ik heb het probleem nu rechtstreeks bij Nokia neergelegd,helaas nog geen reactie (vakantietijd?) want volgens mij heb ik nu wel recht op een ander toestel.Ik lees hier dat er meer mensen dit probleem hebben dus er is iets serieus mis met deze telefoon.Hopelijk komt het 'lek' boven maar ik heb weinig vertrouwen meer in deze telefoon,hoe mooi hij ook is. Ik heb dan liever een betrouwbare telefoon.

erik4321 16-08-2010

Ik heb de Nokia 6700 Classic nu ruim een maand in bezit en gebruik en ik vind het een heerlijke telefoon. Ik vind het candybarmodel zelf erg prettig, geen slide-, twist- of klapgedoe voor mij. Het is een erg solide telefoon met een metalen behuizing en de telefoon ziet er gewoon 'chique' en zakelijk uit (ik heb de zwarte versie: nadeel, heb wel steeds de neiging om m'n telefoon op te poetsen zodat 'ie mooi glanst). De telefoon is door de behuizing wel iets zwaarder dan andere modellen, maar dat vind ik eerder een plus dan een min. Verder zit deze telefoon boordevol mogelijkheden en is de geluidskwaliteit prima. Internet werkt ook goed, hoewel ik dat zelf niet zoveel gebruik. Wat ik heel handig vind is de mogelijkheid om via bluetooth je agenda/taken/contacten in Outlook (of een andere PIM) te synchroniseren met je telefoon. Dit is volgens mij niet nieuw, maar werkt wel heel makkeljk via Nokia PC-suite. Een ander groot pluspunt vind ik de kwaliteit van de camera (5 MP, 2592 x 1944 pixels). De kwaliteit van met name buitenopnamen is uitstekend. De kwaliteit van binnenopnamen is afhankelijk van het beschikbare licht en/of de flitsafstand. En met een 8GB micro SDHC kaart (apart aanschaffen, standaard 1 GB) kan je dan een heel eind vooruit. Een klein minpuntje zijn misschien de toetsen. Deze zijn plat en ik heb ondervonden dat ik de nagel van mijn 'SMS-duim' dus kort moet houden. Voordeel is wel weer dat deze toetsen niet makkelijk vanzelf ingedrukt worden in je broekzak als je de toetsen niet vergrendeld hebt.

Arno1978 03-08-2010

Ik heb het toestel enige maanden in bezit en ben er zeer tevreden over.
Alles werkt perfect en heeft prima kwaliteit.
Het toestel ligt lekker in de hand omdat hij iets zwaarder is door de rvs behuizing.
In de broekzak merk je hier niks van.

Met recht een hoge kwaliteit Classic! Geen slide of klapscherm onzin!
Ik zou hem echt aanraden!

Jan12334556 01-08-2010

Geweldig telefoontoestel als je niet zo van bellen houdt. Valt tijdens gespreken zomaar opeens volledig uit, vervolgens kan je telefoon weer volledig opstarten. Dat is echt handig wanneer met de dokter of de docent van je kinderen aan het praten bent. Echt geweldig. Nog beter; Vooral de bugs niet uit de software van de telefoon halen.

M.atthijs 28-07-2010

Ik heb het apparaat inmiddels 9 maanden in gebruik en eigenlijk heb ik nog nooit een fijnere mobiele telefoon gehad. De toetsen reageren fantastisch, de internetsnelheid is ongekend hoog, de foto's hebben een uitstekende kwaliteit en het toestel laat zich intuïtief bedienen. De GPS heeft af en toe wat meer tijd nodig om de locatie te bepalen, maar niet storend. En nu Nokia de navigatie een stuk betaalbaarder heeft gemaakt (heb nu iets meer dan 10 euro betaalt voor een heel jaar Europa-ondersteuning) is navigeren ook een stuk aantrekkelijker geworden.
Jammer alleen dat zich zoveel stof in het toestel verzamelt. Dit is een kwaal die ik eigenlijk met alle Nokia's ervaar, en dan werk ik niet eens in een stoffige omgeving.

Rocky3033 25-07-2010

Het toestel werkt op zich goed. Alleen na 2 weken was mijn display al kapot. Keurig (na overleg met T-mobile) gerepareerd. Alleen na 3 weken hetzelfde euvel! Weer display kapot. Moet nog in overleg met T-mobile. Robuustheid van het toestel is dus zeer slecht en ik zou niemand aanraden om dit toestel te kopen (ter vergelijk mijn vorige nokia en mijn werkmobiel (ook nokia) werken al resp. 8 en 3 jaar zonder problemen.....)

Hebben jullie ook deze ervaring met de slechte display of heb ik gewoon pech?

Yudado 19-06-2010

Afgelopen december een Nokia 6700 Classic gekocht. Niets dan ellende met BlueTooth. Diverse malen bij Nokia geweest. Geen enkele verbetering. Wat een slecht toestel. Ben nu overgestapt op een BlackBerry Bold 9700. Wat een verademing. Dit is nu eens een perfect toestel.

Virginia77 18-06-2010

Sinds November heb ik dit toestel in bezit.. Ik heb zelf wat problemen met het toetsenbord. Sommige cijfers en de * en de 0 moet ik heel hard indrukken. Ook heb ik bij het smssen dat een woord vaak ineens met een hoofdletter begint zonder dat ik dat wil.. Wie kent dit..?? Wat zou ik hier aan kunnen doen..??

lbveger 28-05-2010

Mooi toestel, maar een baggertoestel!

In januari aangeschaft. Na twee weken herhaaldelijk uitvallen en vastlopen, deed hij helemaal niets meer. Opgestuurd, gewacht, defect terug na twee weken... En dan nog een keer.

Bleef uitvallen, echt een ware hel. De derde keer werd er 'iets' vervangen, maar dat kon men natuurlijk nergens meer zien...

En vandaag maar weggebracht met een klacht bij T For Telecom (eveneens een baggerwinkel). Dus hopelijk een GOED toestel dat werkt. Plus 't geld terug, dit toestel wens je je ergste vijand nog niet toe!!!

Gerty27 22-05-2010

ik heb dus ook vandaag mn 6700 weg gebracht om dat ik ALLE problemen heb die ik op internet heb gelezen!
over 10 dagen moet ie terug zijn (maar daar geloof ik al niet zo in..)

Hopelijk krijg ik een nieuwe die het wel doet, op de bleutooth na dan, want dat hoor en lees ik ook veel over deze telefoon, dat schijnt gewoon NIET of WEL te werken.

Wat een slecht produkt van nokia, want de telefoon word dus nog wel verkocht met alle kinderziektes er nog in..
die van mij is 3 weken oud, waarvan 1 week niet meer AAN te krijgen en ik moest wachten op een mail van de leverancier die natuurlijk niets meer liet horen!
maandag even bellen dat de gewone telefoon boer om de hoek het ding gelijk heeft op gestuurd en al gelijk wist waar ik het over had na 1 zin: hij valt spontaan uit...enz enz enz.

Kortom,
De Nokia 6700 C Zwart, voor als u liever een telefoon heeft die niets doet van wat er beloofd word!
Dankuwel NOKIA voor dit fijne model.

Het cijfer voor dit toestel laat zich raden...
Verkoop een produkt dat het doet, anders niet, of ontwikkel alles door en breng m dan uit voor de klant met minder hoge eisen.

doei.

miss-caatje 20-05-2010

Ik vind het super toestel. Helemaal geen problemen met dat hij uit valt of dat de toetsen echt moeilijk ingedrukt moeten worden om te sms-en. Super is de batterij gaat echt lang mee in vergelijking met mijn oude/andere Nokia. Geluid is top!Muziek speelt hij top af. Kortom ik ben er erg blij mee!Hij is degelijk en strak qua design. Ligt goed in de hand. Bluetooth doet het super!Met name op mijn autoradio. Hij had hem zo gevonden en je kunt er qua handsfree bellen alles mee doen via mijn Jvc autoradio en dat was met mijn andere nokia nog wel eens een probleem.Hij maakt mooie foto's en is qua snelheid van het internet ook niet traag.

bertgold 25-04-2010

Heb sinds 24 april de Gold 6700 echt heel mooi toestel
ziet er echt mooi uit niet te bling,bling
Alleen wel oplichtings gevoelig bij *#0000# komt niet te staan Gold edition maar gewoon 6700 classic
dus zonder doos en met goldcover erom is het makkelijk om te sjoemelen
En bij teveel GB mp3'tjes wil ie wel eens vastlopen heb er nu een 16GB kaartje in

Marianx 26-03-2010

Ik heb de Nokia 6700 GOLD!
De 6700 is erg gebruiksvriendelijk, dat wist ik eigenlijk al want mijn vriend heeft de zwarte 6700. Ik moet wel een beetje wennen aan het gewicht. Hij is wat zwaarder dan de meeste telefoons. Maar dat liet mij er niet van weerhouden om voor de GOLD te gaan. Eerst 3 maanden geduld hebben toen ik in december 2009 las dat deze telefoon er ook in het goud zou komen.! Nokia maakt weinig echte vrouwentelefoons vind ik. Mijn vorige was bijvoorbeeld de roze romantische 7373. Die heb ik 3 jaar gehad omdat er steeds geen leukere was.. Spannend toen de gold kwam met de post want ik had m nog niet in het echt gezien... Zou de gouden kleur wel mooi zijn? Ik had er meteen een hoesje bij besteld maar wat blijkt? Er zit een prachtige sjieke witte (leren?) hoesje bij!!! En ook een polsband. De telefoon is prima dat wist ik al, maar wij als vrouw gaan ook voor design :-)

gerrie1978 08-03-2010

Heb sinds een paar dagen de nokia 6700 in bezit.
ding werk prima
Alleen heb hem effe geupdate kijken hoe dat werkte maar
Maar de nederlandse versie staat er niet meer op iemand hier ervaring mee.
Er staat wel in dat je een backuo moet maken maar er stond alleen voor de contacten en media

Roberttttv 05-03-2010

Ben nu 1 maand in bezit van dit toestel. Hiervoor een HTC windows mobile gehad wat een verschrikking was. Wat een verademing is deze telefoon. Alles wat ik wil zit erop en is bovendien snel en makkelijk te openen en te gebruiken. Internet is goed en de GPS navigatie doet het ook uitstekend! Camera maakt goede kwaliteit foto's. Kortom, alles wat je nodig hebt in een fraai vormgegeven compacte telefoon.

SVD22 25-02-2010

Ik heb deze telefoon nu ruim een half jaar in bezit. In het begin had ik problemen met het toestel. Deze viel soms zomaar uit en vervolgens kreeg ik hem niet meer aan. Ik ben hem 3-4 weken kwijt geweest ivm reperatie en nu doet ie het prima.

Ik vind het een prima toestel. Mooi design, eenvoudig menu, gewoon Nokia.
Voordat ik dit toestel kocht, twijfelde ik aan de fijnheid van de knopjes. Ik sms namelijk veel en wil dat dat gemakkelijk gaat. Dit valt mij een beetje tegen. Doordat de knopjes op het keypad uit één geheel bestaan, gaat het indrukken wat moeilijk.

De gesprekskwaliteit is prima. Ook het geluid uit de luidspreker is voor een mobiele telefoon prima.