Acer Liquid Zest Plus 16 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Liquid Zest Plus 16 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Outsider_no1 15-12-2016

Goede accuduur!

Het toestel is overall wel ok. Toch zijn er tekortkomingen. Het geluid is wat mij betreft ronduit matig, zowel qua kwaliteit als qua volume (hij kan bijvoorbeeld niet zacht genoeg maar ook niet hard genoeg, erg irritant.) Het scherm flipt af en toe en de camera is zo-zo. Toch blijft er genoeg over om te zeggen dat ik hem opnieuw aan zou schaffen. Met name de accuduur is natuurlijk geweldig, zeker twee dagen stroom. Verder werkt hij snel, is mooi groot, scherm is best mooi als je niet te veeleisend bent, hij is lekker dun en verdwijnt makkelijk in je zak.

peterheinspictures 18-11-2016

Goede accuduur, mooie foto's , en TomTom en goede prijs

Top toestel , accu is na 2 dagen gebruik nog niet leeg , stond op 21%. Mooie 13 Mp camera , maakt scherpe foto's ook bij TL verlichting 's avonds. Weinig ruis. Is super snel , nieuwsta adroid 6.01 Marsmallow. Bediening is zeer intuititief. Ik had eerst Apple maar die vond ik te duur toen ik aan een nieuw toestel toe was. En omdat ik al goede ervaring heb met ACER laptops was de keuze snel gemaakt. Ook de TOMTOM navigatie doet het prima , alleen de tekst bij een afslag is wat summier. Maar wel lekker dat ie geen data gebruikt. Prima scherm qua kleur en scherpte ondanks dat ie qua specificaties wat achterblijft bij de concurrentie. Maar daar tegenover staat de supergunstige prijs. Ik ben echt laaiend enthousiast over dit toestel. De bijgeleverde apps die ik toch niet gebruik zoals spelletjes waren makkelijk te verwijderen. Dat is bij andere merken wel anders. Alles makkelijk te installeren , ik heb er nog een 16Gb extra sd-kaartje in gedaan. Voeld degelijk aan , snelheid is goed , bereik is prima. Ik ben blij met deze aankoop.

Pluspunten

• 5000mah accu ( 2dagen)
  • 13 mp mooie camera, weinig ruis
  • Navigatie op gps, geen data verbruik

Minpunten

• tekst bij een afslag is summier in de tomtom