Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 6.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 615 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold op Kieskeurig.nl.

8,9

robinrobin 08-09-2019

In 2019 still going strong!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Echt een toptelefoon! Ik heb de telefoon nu al 3 jaar in bezit en qat betreft camera komt deze nog altijd mee met de topmodellen die momenteel uit worden gebracht. Verder nooit problemen gehad, wel elk jaar een nieuwe installatie moeten doen om de telefoon snel te houden.

Anoniem 25-07-2019

Slechtste toestel ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

1e samsung die ik heb, na 1 val een barst en vervolgens na een dag volledig gecrasht. Dat is verre van het ergste. Al de foto's zijn onvindbaar door de niet-gebruikersvriendelijke service van samsung cloud- en account. Hier baal ik enorm van.

Daarnaast de standaard kenmerken van samsung, minder smooth in design, qua gebruik, puntjes op de ï missen, snapchat en instagramfoto's en video's kwaliteit zijn diep en diep triest.

Al met al, doe het jezelf niet aan om voor een Samsung te gaan.

Skef83 11-02-2019

2 jaar plezier gehad!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

De Samsung Galaxy S7 heb ik 2 jaar geleden gekocht, hij werkt nog steeds als een trein. Na 2 jaar: draait hij alle recente apps en games, batterij loopt ruim een dag bij normaal gebruik, en kan 2 dagen mee bij zuinig gebruik, heeft een fijn formaat, uitstekende camera en goed geluid.

Hij werkt nog steeds krachtig na de 2 jaar.

mauc 27-01-2019

mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

ik heb het een jaar nou en hij werkt nog zoals ik hem heb gekocht .
B en er nog zeer tevreden over en natuurlijk en topprijs tenminste betaalbaar

Eliza 23-01-2019

Helemaal super!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Galaxy s 7 is mij super goed bevallen!!
Hopend en er vanuitgaande dat mijn nieuwe galaxy s8 ook zo goed bevalt

Femke19 12-01-2019

Samsung Galaxy S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Wat een heerlijk toestel. Perfecte maat voor een vrouwen hand. De rosé kleur is ook heel mooi.
Ik heb 2 jaar genoten van mijn toestel, omdat ik nu een ander toestel heb geef ik mijn toestel aan mijn moeder zodat zij ook kan genieten van een fijne telefoon.
Ik wil nooit meer anders dan een Samsung.

Lein71 05-01-2019

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop met de s7. Hij maakt mooie en heldere foto's, prettig in de hand en makkelijk in gebruik.

VERITAS 03-01-2019

Personal assistant

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 32 GB / pink gold

Ik heb de s7 nu al ruim een jaar in mijn bezit en ik moet zeggen: hij bevalt me uitermate goed! Zoals ik al in de titel zei is hij de afgelopen tijd alleen maar in waarde gestegen ipv zoals normaal het geval zou zijn met een technical device en heeft hij zn plaats als personal assistent met overtuiging verdiend! Z'n waarde ligt vooral in het feit dat er zoveel features op zitten, dat ie het - m'n- leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ook al heeft ie een top camera, ik voeg hier geen foto's toe want het geschreven woord zegt meer dan 1000 (gefotoshopte) plaatjes...