Huawei Mate 8 wit / 32 GB - Reviews

Android OS
Opslag
32 GB opslag

Dewi 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooie grote Android smartphone met goede specs

Na enkele jaren fan geweest te zijn van LG werd hsevonden. De Mate 8 ligt fijn in de hand en de vingerafdrukscanner werkt naar behoren. Het 6.0 inch scherm is helder en overzichtelijk en door de kleine randen aan de zijkant oogt het toestel niet als 6.0 inch. De camera van het toestel werkt in tegenstelling tot andere berichten en reviews in mijn ogen goed en snel. Het is natuurlijk geen spiegelreflex camera, maar de kwaliteit van de foto's is voor smartphone begrippen goed. Het fijne is dat Huawei je toe staat enkele overbodige Hauwei apps handmatig te verwijderen, dit is bij andere merken meestal niet toegestaan. Vanwege het grote scherm had ik een accu verwacht die toch snel aan zijn einde zou komen, maar de accuduur is goed te noemen. Ook de gratis case die bij de aankoop zit is een mooie toevoeging. Over de bijgeleverde headphones kan ik niks vertellen omdat ik hiervoor mijn standaard Sennheiser MM-30G gebruik. Al met al een goed toestel voor een niet al te dure prijs.

Pluspunten

• Scherm
  • Helderheid
  • Accu
  • Uitstraling

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Daniëlle 10-09-2016 Product paar weken in bezit

Super telefoon!

Zoals de titel het al zegt, een super telefoon!

Accuduur: het kan makkelijk 2 dagen mee met intensief gebruik (schrok er gewoon van dat die zolang mee kon, met andere telefoons moest ik vlug de stekker zien te vinden na een halve dag intensief gebruik.)

Uiterlijk: zeer mooi, ligt fijn in de hand en dat grote scherm is gewoon top. Het is alleen niet broekzak geschikt.

Interface: genoeg mooie thema's, voor ieder wat wils. De widgets zijn altijd handig. Kan er genoeg op aanpassen na je smaak.

Vingerafdrukscanner: ja gewoon super handig en veilig. De knokkelaanrakingen zijn ook goed over na gedacht.

Camera: de voor en achter camera werken perfect. Scherpe foto's en de selfie stand maakt zeker mensen mooi.

Algemeen: genoeg opties. Fijn bellen en appen, werkt snel, helder beeld.

Conclusie: ben er super blij mee!

Pluspunten

• Accuduur 4000 mah
  • Staaltje techniek
  • Mooie interface
  • Vingerafdrukscanner
  • 6 inch scherm