Huawei Mate 8 32 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Mate 8 32 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan 27-04-2017

Beste toestel wat ik ooit gehad heb

Ik heb deze telefoon nu 3 maanden en ben nog steeds heel tevreden. HUAWEI heeft inmiddels al Android 7 voor dit toestel vrijgegeven en het werkt prima. Super toestel voor je ge

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Degelijk
  • Accu gaat heel lang mee

Prescilla 03-04-2017

Geweldige telefoon en super snel

Ik heb net de telefoon binnen en nu al zeer blij mee wat een mooi ontwerp en wat ligt deze telefoon lekker in de hand. Hij is erg snel ook met het maken van foto's is het niet eerst wachten tot er een foto gemaakt wordt maar hij maakt deze gelijk. Ik zou hem zeker aanraden bij vrienden ook al is deze telefoon iets ouder dan de mate 9 ik ben toch voor de mate 8 gegaan gewoon omdat deze een mooi groot helder scherm heeft. Ook het geluid is subliem te noemen mooi helder om het zo maar te zeggen

Pluspunten

• Accuduur
  • Schermgrote
  • geluid
  • Camera
  • snelheid

Jack Boers 11-01-2017

Twee keer defect binnen 1 jaar

Toestel is ok. Scherm gaat langzaam kapot, lichte vlekken worden steeds groter. Ga toestel voor de 2e keer opsturen. Toestel is NET 1 jaar oud. 375 dagen!
Ik zou het toestel NIET meer kopen.

Minpunten

• Scherm is niet degelijk gemaakt

Johan 07-01-2017

Fijn groot scherm en lekker snel

Ik heb altijd Samsung's als telefoon gehad.
De laatste was een Note 3 en een prima toestel.
Nu dus deze Huawei mate 8.
Wat een lekkere telefoon en wat is de verpakking kompleet en sjiek. De telefoon en alles erom heen heeft een Premium uitstraling.
Meteen een case er standaard bij dat heb ik nog nooit gehad.

Het beeldscherm is lekker groot.
Het toestel is snel.
Vingerafdrukscanner werkt super.
Ook het besturingssysteem werkt fijn, ik was er meteen aangewend. Werkt fijner dan bij Samsung vind ik.
Kortom een prima toestel voor een mooie en redelijke prijs.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel apparaat
  • Premium gevoel
  • Gewoon goed

Minpunten

• Niets

Barolo 13-12-2016

Super toestel met groot scherm en lange accuduur

Zocht een toestel met een groot scherm, snel, voldoende geheugen en een lange accuduur. Deze Mate 8 heeft het allemaal. Hij wordt geleverd met een doorzichtige hoes en beschermfolie. Ik ben super tevreden. Een heel mooi scherm, kleine randen en voor mij zeker niet te groot. Het navigeren in de auto gaat ook erg goed. Gesprekken op de speaker gaat ook goed. Het geluid is hard en duidelijk genoeg, maar helaas niet in stereo. Ik heb de standaard launcher en icons aangepast in Aviate launcher en Emojicons. Zo kan je alles naar eigen inzicht indelen. Toestel is al een x hard op de stenen grond gevallen, maar gelukkig geen schade. Ik gebruik de vingersensor ook om de meldingen in zicht te krijgen. Dat doe je door snel van boven naar onder te gaan. Ik heb het geheugen met 32GB uitgebreid. Binnenkort komt de upgrade naar Android 7.0. Er zit NFC op, heb die nog niet gebruikt. Er zit helaas geen IR op dus kan deze niet als afstandsbediening voor de TV gebruiken. De foto’s zijn prima, maar zeker niet de beste in de duurdere range, maar voor mij goed genoeg. Ik kan dit toestel van harte aanbevelen. Je krijgt er een top toestel voor zonder er de hoofdprijs voor te betalen en de accu gaat langer dan een dag mee, daarom geef ik de maximum score van 5 sterren.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Lange accudiir
  • Niet de duurste

Minpunten

• Geen IR
  • Geen stereo

Maurice 08-12-2016

MATE 9 review (die is niet te kiezen op de site)

Mooie telefoon met geweldig scherm, ook functionaliteit dikke prima.
Camera na update b126 zeer goed, misschien zelfs wel beter dan de concurrentie.

Erg tevreden, op dit moment simpelweg de beste high end big screen telefoon.

Pluspunten

• Schermgrootte
  • Accuduur
  • Camera!
  • Audio kwaliteit bij video opnames

Minpunten

• 1080p

Riek 06-12-2016

Mate 8 lekker groot scherm Goede Camera en erg goed geluid

Een goede telefoon met veel voordelen, groot scherm een hele goede camera en goed geluid kortom een geweldige telefoon.
Ook de geheugencapaciteit is voldoende

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede Camera

Frits 02-12-2016

Twijfel je welk merk, deze Huawei Mate 8 is een TOPPER !

Scherm is uitmuntend, briljant, smalle bezels, stabiele behuizing en zeer goed afgewerkt, werkt erg snel, ondanks het grote scherm en snellewerking een lange accuduur, bij normaal gebruik 2 dagen, en erg snel op te laden.
Altijd een Samsung Note gehad maar deze Huawei is een verademing, geen onnodige rommel (Bloatware) voor geinstalleerd, dus weet je wel welk merk ik de volgende keer weer neem, de prijs kwaliteit verhouding kan niet beter zijn !
Jammer dat de accu niet verwisselbaar is, dan had een 10 gekregen.

Pluspunten

• scherm
  • accu
  • ontwerp
  • behuizing
  • geluid

Minpunten

• accu niet verwisselbaar

Wim 01-12-2016

Makkelijk te bedienen

ik was opzoek naar een ander telefoon en deze was in de aanbieding. Een geweldige telefoon maakt mooie foto's en oom nog eens heel snel met zoeken.

Pluspunten

• foto's
  • geluid
  • snel

J.L. 30-11-2016

Super telefoon met scherpe camera en ook snel

Dit is mijn eerste Huawei en zal zeker niet de laatste zijn, ik ben zeer tevreden over de P8, juiste formaat snelle processor en super camera.

Gina 21-11-2016

Goed formaat, mooi scherm

Toen ik mijn P6 aanschafte was ik zo tevreden met deze telefoon dat ik besloot om daarna voor de P8 te gaan. En dat is een uitstekende keuze geweest. De camera is heel belangrijk voor mij, deze maakt zulke mooie foto's dat ik mijn gewone camera thuis laat. Ik heb er foto's mee gemaakt voor de website en menukaart van een vriendin. Verder vind ik het belangrijk dat de telefoon snel en makkelijk in gebruik is, veel opslagcapaciteit heeft en er mooi uitziet. Deze telefoon heeft alles wat ik wil. ik ga mijn abonnement binnenkort verlengen maar neem er geen telefoon bij, met de P8 ga ik zeker nog een tijdje door.

Casper 21-11-2016

Beest van een telefoon

Geweldige telefoon. De EMUI schil is een goede toevoeging, enorm veel opties om te configureren, geen behoefte meer om een custom rom te draaien. Ruim voldoende geheugen en rekenkracht aanwezig om vloeiend overal doorheen te scrollen.
Met de 4000mAh accu laad ik hem eens in de 2 dagen op en dan is de accu pas rond de 40%! Uitstekende camera en beeldscherm. Ondanks dat het scherm 6inch is, past de telefoon nog wel in mijn broekzak.
Ik geef een 9 als cijfer omdat, ondanks dat er android 6 op draait, er geen mogelijkheid is om van de multi-user functionaliteit gebruik van android 6 gebruik te maken, maar dat vind ik meer een nice to have dan een must have.

Pluspunten

• Groot scherm (6")
  • Goede accu (4000mAh)
  • Solide metalen behuizing

Beerjan 21-11-2016

Toffe smartfoon,maakt mooie foto's

Het is een gemakkelijk toestel om mee te werken.
Men kan er prachtige foto's mee maken en bewerken en ook zelfs bij weinig licht!
De batterij mocht wat langer meegaan

Pluspunten

• Snel toestel
  • maakt mooie foto's bij weinig licht

Minpunten

• Gebruikstijd batterij

Volodymyr Pavlov 18-11-2016

Very fast,no stack,right size,working few days on 1 charge

I'm using my Mate 8 about a year. It cover all modern internet protocols. Excellent quality of monitor and metal case. Very fast and nice for multimedia. Stereo sound - super. Working few days on one charge and charging shortly. Lot of memory. Camera working perfectly for photo and video. Its my first Huawei device and its perfect.

Pluspunten

• Right size 6 inch
  • Long Battery, fast processor

Minpunten

• Power button is to soft
  • No activation by double tap

Dewi 15-09-2016

Mooie grote Android smartphone met goede specs

Na enkele jaren fan geweest te zijn van LG werd hsevonden. De Mate 8 ligt fijn in de hand en de vingerafdrukscanner werkt naar behoren. Het 6.0 inch scherm is helder en overzichtelijk en door de kleine randen aan de zijkant oogt het toestel niet als 6.0 inch. De camera van het toestel werkt in tegenstelling tot andere berichten en reviews in mijn ogen goed en snel. Het is natuurlijk geen spiegelreflex camera, maar de kwaliteit van de foto's is voor smartphone begrippen goed. Het fijne is dat Huawei je toe staat enkele overbodige Hauwei apps handmatig te verwijderen, dit is bij andere merken meestal niet toegestaan. Vanwege het grote scherm had ik een accu verwacht die toch snel aan zijn einde zou komen, maar de accuduur is goed te noemen. Ook de gratis case die bij de aankoop zit is een mooie toevoeging. Over de bijgeleverde headphones kan ik niks vertellen omdat ik hiervoor mijn standaard Sennheiser MM-30G gebruik. Al met al een goed toestel voor een niet al te dure prijs.

Pluspunten

• Scherm
  • Helderheid
  • Accu
  • Uitstraling

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Daniëlle 10-09-2016

Super telefoon!

Zoals de titel het al zegt, een super telefoon!

Accuduur: het kan makkelijk 2 dagen mee met intensief gebruik (schrok er gewoon van dat die zolang mee kon, met andere telefoons moest ik vlug de stekker zien te vinden na een halve dag intensief gebruik.)

Uiterlijk: zeer mooi, ligt fijn in de hand en dat grote scherm is gewoon top. Het is alleen niet broekzak geschikt.

Interface: genoeg mooie thema's, voor ieder wat wils. De widgets zijn altijd handig. Kan er genoeg op aanpassen na je smaak.

Vingerafdrukscanner: ja gewoon super handig en veilig. De knokkelaanrakingen zijn ook goed over na gedacht.

Camera: de voor en achter camera werken perfect. Scherpe foto's en de selfie stand maakt zeker mensen mooi.

Algemeen: genoeg opties. Fijn bellen en appen, werkt snel, helder beeld.

Conclusie: ben er super blij mee!

Pluspunten

• Accuduur 4000 mah
  • Staaltje techniek
  • Mooie interface
  • Vingerafdrukscanner
  • 6 inch scherm