Microsoft Lumia 550 8 GB / wit - Reviews

Opslag
8 GB opslag
Besturingssysteem
Windows 10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Lumia 550 8 GB / wit op Kieskeurig.nl.

Hlass 20-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

7,4
Laat ik beginnen met was pluspunten. Een van de grootste voordelen is toch wel de 8GB die je op de telefoon hebt zitten. Genoeg voor alle basis apps plus nog heel veel games. Ook grotere games. Al mis je bij Windows Phone toch wel een aantal fijne apps, als strava en snapchat. Ook het geluid van de 550 is geweldig! Het geluid kan erg hard en de kwaliteit is ook fantastisch. De snelle telefoon heeft ook zeker minpunten. Naast de, toch wel, weinig apps is ook de camera niet optimaal. Als het licht is kun je redelijke foto's maken. Zodra het ook maar een beetje donkerder word zie je dat ook aan de kwaliteit van de foto's. Maar voor een prijs van €120 euro is de Lumia 550 een geweldige apparaat!

Jay 30-01-2017

lumia 550

Geschreven voor: Microsoft Lumia 550 8 GB / zwart

De telefoon valt me toch tegen na de Lumia 520. Websites lopen regelmatig vast en de camera is niet handig hanteerbaar. Hij flitst 2 keer zodat mensen er letterlijk verblind op staan en hij filmt als het ware een klein stukje, waardoor het moment waar je echt een foto van wilde maken voorbij gaat.

Pluspunten

• offline navigatie
  • degelijk

Minpunten

• vastlopers
  • camera

bet 03-08-2016

Smartphone Microsoft Lumia 550 super fijn ding!

Geschreven voor: Microsoft Lumia 550 8 GB / zwart

Ik ben heel blij met deze smartphone!
Hij is heel makkelijk te bedienen, handig in gebruik en er zit genoeg op. bijv. Excel ideaal! -
Het startscherm heeft ook veel mogelijkheden!

Edwin 10-06-2016

Topper voor weinig

Geschreven voor: Microsoft Lumia 550 8 GB / zwart

Werkt soepel, voelt stevig aan. Windows 10 is een verademing. Camera goed genoeg voor deze prijs. Instellen gaat makkelijk, synchroniseren van accounts gaat ook probleemloos. Kortom veel smartphone voor weinig. Een aanrader!