Microsoft Lumia 950 XL 32 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Lumia 950 XL 32 GB / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

M.A.P. 20-06-2017

Lumia 950 xl

9 Maanden geleden een Lumia 950 xl gekocht. Ik speel geen spelletjes of muziek. Toestel wordt warm en valt regelmatig uit. Een paar keer per dag. Dan moet ik hem weer opstarten en resetten Ook de wifi is niet om naar huis te schrijven. Microsoft is niet snel met service, het is ook moeilijk om service te vinden .Verder een mooi toestel waar je alle kanten mee op kan, als hij niet uitvalt.

Pluspunten

• mooi toestel
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• uitval
  • slechte wifi

m_logtenberg 18-12-2016

Geweldige telefoon boven verwachting

Telefoon mede uitgezocht omdat ik bekend ben met windows phone en ook zeker voor de prijs kwaliteit want voor weinig heb je gewoon echt een top toestel met een geweldig amoled scherm en de iris scanner om je telefoon te beveiligen werkt ook super! Verder is windows phone is stabiel en makkelijk besturings systeem wat soepl draait kortom ben erg tevreden!

Pluspunten

• Maakt Prachtige foto's
  • Werkt snel door de krachtige processor

Minpunten

• geluid kon beter van de speaker

rcs21080 29-10-2016

Mooi toestel, matige kwaliteit

Na altijd nokia's te hebben gehad ben ik door gegaan in met de Microsoft Lumia's, eerst de 630, toen de 930 en nu dus de 950XL. Ik gebruik de Lumia met name voor bellen, mailen, chatten, facebook, linkedin, en andere 'normale' toepassingen maar ik heb hierop ook al mijn documenten staan via onedrive, zowel werk als prive, ik geeft met mijn telefoon presentaties, hou notities bij, etc. Ik ben een veel gebruiker maar speel geen games oid.
Ik heb de Microsoft Lumia 950XL nu bijna een jaar en ik ben over het algemeen tevreden over het toestel, hoewel minder robust vergeleken met de 930. De 930 heeft een aluminium kast en de accu kan er niet uit. De 950XL is geheel van plastic en dat vind ik voor het top toestel van Microsoft karig.
Tot op heden heb ik 2 problemen gehad met de 950XL, de speaker was defect en nu is ook het scherm defect, niet gebroken of zo, maar de helft van het scherm vertoont geen beeld.
En dan komt het meest vervelende van Microsoft, via de website moet je lang zoeken om support te vinden en mijn toestel moet nu voor de 2e keer in een paar maanden naar hongarije voor reparatie. Ik ben m dan weer 10 dagen kwijt en je krijgt niets ter vervanging, compensatie, oid. Je mag blij zijn dat Microsoft je nog helpt.
Dus over het toestel ben ik zeker tevreden, het doet wat het moet doen, is snel, kan zo goed als alles, en als je geen populaire games wilt spelen is dit een enorm goed toestel. Maar het is niet robust, in korte tijd twee reparaties laat niet zien dat het kwalitatief een goed toestel is en in combinatie met de karige service van Microsoft zou ik het toestel helaas niet heel snel aanraden.

Pluspunten

• Goed scherm
  • Enorm snel
  • Alles kunner

Minpunten

• Niet robust genoeg
  • Slechte service
  • Geen populaire apps