LG KP500 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 148 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG KP500 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

FeeXoxo 06-01-2013
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Toen ik hem net had gekocht, was het een prima telefoon, maar nu niet meer. Hij belt vaak mensen als hij in je zak zit, hij valt vaak uit als je gebeld wordt en je kan er alleen mee bellen en sms'en (en er staat 1 spel op). Ook reageert het scherm vaak niet meer als je er op tikt. De batterijduur is op zich wel prima, maar hij geeft niet op tijd aan wanneer je batterij op is: het ene moment geeft hij aan dat de batterij nog helemaal vol is en na ongeveer 3 uur valt hij uit omdat de batterij leeg is. Maar het vervelendste is dat hij vaak uitvalt als iemand je probeert te bellen en dat je sms'jes soms pas 5 uur na het versturen binnenkrijgt.
Deze telefoon ziet eruit als een smartphone, maar eigenlijk kun je er allen mee bellen en sms'en. Je kan beter een simpele telefoon kopen zonder touchscreen.

Demitje 24-04-2012
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb de LG Cookie nu al weer bijna 2 jaar. In de eerste heb ik hem van m'n pa gehad en leek het een leuk dingetje. Na een paar dagen kwam ik er al achter dat ik een grote fout had gemaakt hij belde namelijk uit zichzelf mensen uit mijn contactenlijst. De wekker ging niet altijd af, hij valt heel vaak uit en gaat dan plotseling weer aan en belt dan 112. De ontgrendeling vind ik ook heel slecht. Het touchscreen bij mij is al helemaal kapot terwijl ik hem nog maar 1 keer heb laten vallen. Ik denk dat het bijbehorende stokje er ook iets mee te maken heeft. Verder valt hij ook vaak uit omdat mijn simkaart er dan uit is gehaald zet ie. Maar dan zit mijn sim er gewoon nog in. De camera is ook niet geweldig. Het internet is heel traag en daardoor loopt hij ook vast. Bij het berichten sturen loopt hij ook vaak vast en ik kan de mensen aan de andere kant van de lijn als ik bel niet goed horen. Je inbox zit snel te vol waardoor je geen smsjes meer ontvangt. Deze mobiel is niet aan te raden! Ik ga binnenkort waarschijnlijk een HTC kopen. Hopen dat die het wel goed doet.
Gr.

Deodutie 09-04-2012
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

ik heb hem nu 2 jaar en ik ben hem echt zat, het touchscreen is helemaal rot en werkt voor geen meter, hij belt soms niet eens. Hij belt 112 uit zichzelf. In het begin was hij wel leuk maar nu niet meer doordat er niks leuks op te installeren valt.
degelijk is hij echter wel, ik heb toch al verschillende keren van de trap af gegooid en hij doet het nog.

maar voor mij toch echt tijd voor een andere...

Marillion 09-04-2012
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Meer dan jaar in bezit en werkt zonder problemen. Bevalt goed, gebruik hem ook als walkman met koptelefoon en prima geluid. Prima foto's en slechte videokwaliteit. Ik lees veel reacties over uitgekeken zijn op deze, nou daar heb ik geel last van. Koop je er toch een (China) die maar een half jaar meegaat!

Mevr. 25-02-2012
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb deze mobiel nu al ander half jaar. In het begin is het nog wel een leuk mobieltje, maar dan begint het te vervelen. Het voordeel is wel dat ik hem al heel vaak heb laten vallen, maar hij het nog steeds doet. Voor de rest, vind ik hem niet echt een aanrader.

standeman23 11-12-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb`m nu ruim een jaar en ik verveel me met deze mobiel geen wi-fi maarja dat weet je als je hem koopt.
Ik schrok wel van sommige reacties dat het toestel uit zich zelf belde, ik heb daat echter nooit last van gehand.

Het is een leuke telfoon als je er net een krijgt maar als je wat ouder wordt heeft het te weinig mogelijkheden te bieden.

this-is-pris 17-09-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb deze LG Cookie nu al iets langer dan eeen jaar en hij doet het eigenlijk nog wel redelijk. Het enige is dat het touchscreen heel scheef reageerd dat is wel heel erg irritant. Verder gaat hij wel eens vanzelf uit en is hij heel erg sloom met muziek lade en foto's bekijken. Ik baal eigenlijk heel erg dat hij nog niet helemaal stuk is want ik wil erg graag een nieuwe maar dan moet van mn ouders deze mobiel kapot zijn.

Rowiee100 04-08-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb de LG Cookie nu ongeveer een jaar gehad, en op het begin is het best een leuk telefoontje. Een redelijke camera (3.2 megapixel dacht ik), en wat leuke randartikelen (tekenschermpje en je kan foto's vervormen enzo).. Maar na een paar weken begon het gedonder..

De telefoon heeft soms de nare eigenschap zichzelf opeens, uit het niets, uit te zetten, om direct daarna weer aan te gaan... Ook blijft het geluid vaak hangen als je muziek afspeelt, als je iemand belt moet je wel in een stille omgeving zijn, anders hoor je de persoon aan de andere kant van de lijn niet eens.. En ik moest laatst zo'n 13 euro inleveren omdat ik bezig was met een smsje, hem halverwege het maken van het smsje even op slot deed en in m'n broekzak deed (ik zat in de auto, en moest even parkeren etc)... Toen ik weerkeek, was ik 13 euro beltegoed lichter.. M'n koekje bleef lege sms, na lege sms verzenden...

cijfer:
-1 / 10 ....

Je kan nog beter een Nokia 3310 aanschaffen, die heeft ten minste snake :3

milire 02-07-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Zelf heb ik de LG cookie al 2 jaar. ik ben er erg ontevreden mee. het apparaat is onhandig om mee te nemen. zodra je hem in je broekzak stopt begint hij opeens het alarm nummer te bellen. bij mij meerdere keren gebeurd toen ik bij de gesprekken keek. zelf vind ik het touchscreen rampzalig! ik heb ook een iPod ik kan begrijpen dat er meerdere apparaten zijn die niet zo'n goede touchscreen hebben als de iPod maar ik had van de LG toch wel wat beters verwacht. Ook de vergrendeling is slecht! aan de rechterkant zit een knopje waarmee je hem kunt vergrendelen en ontgrendelen. dus ook in je broekzak! Gelukkig ben ik blij dat ik binnenkort een nieuwe krijg en dat zal geen LG meer worden!

Isabelle13 30-06-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

hij is fijn maar blijft bij mij heel vaak vastzitten en bij 1 van mijn vriendinnen is hij omploft en bij een vriend is hij helemaal vast blijven zitten en kan nu niks meer op zijn mobiel doen het geluid kan niet echt hee hard maar op zich is het wel mooi geluid

Jonas B. 27-06-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik bezit de Cookie reeds anderhalf jaar, en ik raad iedereen af deze gsm te kopen. En bloemlezing:

- Het touchscreen is een regelrechte ramp. Ikzelf kan er mee werken omdat ik het gewoon ben, maar als kenners de gsm eens willen proberen, kunnen ze hem zelfs niet ontgrendelen (er is ook een knop waarmee je dit kunt doen, maar laten we deze even buiten beschouwing)

- De gsm is ontzettend traag. Vaak moet je 2 seconden wachten todat je gsm daadwerkelijk doet wat je vraagt.

- De oortjes die je erbij krijgt zijn onhandig, als je een sms krijgt met je oortjes in, is die toon zodanig hoog dat je 2 minuten daarna nog altijd een licht gesuis hoort.

- Mijn Bluetooth was na 3 maanden op onbegrijpbare reden kapot (mijn gsm zit steeds veilig opgeborgen in een opbergzakje en ik heb hem misschien 1x laten vallen uit de zetel op een tapijt vanop 30 cm hoogte)

- Probeer nooit met 2 personen tegelijk te sms'en, want dan blokkeert je mobiel voor +/- 30 sec.

- De gsm belt terwijl hij in je zak zit, wat tot ongemakkelijke situaties kan leiden als je persoon wie je belt naast je staat of in de les/vergadering zit.

- Je kan geen beveiligingscode op je gegevens plaatsen.

- Je kunt geen spelletjes spelen door het slechte touchscreen (zie punt 1)

- Batterij is ontzettend snel leeg (ooit laadde ik hem op 's nachts, en tijdens mijn vijfde lesuur van de dag, omstreeks 10 voor 2, hoorde ik de alombekende 'biep biep biep' die aantoonde dat de batterij leeg was, hilarisch toch!)

- Om af te sluiten, nog enkele kleine ongemakkelijkheden:

- Soms vertikt hij het een sms te sturen, moet je hem helemaal opnieuw opstarten
- De trilfunctie valt regelmatig uit, veel ongelezen berichten en een paar gemiste oproepen zijn het logische gevolg
- De gsm valt geregeld vanzelf uit
- Soms krijg je een blauw scherm te zien, gevolg: Jawel hoor, opnieuw opstarten.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen overtuigen dit rampenbakje met name LG Cookie niet te kopen. Gebruik op eigen risico!

qwerty787 07-06-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Telefoon is niet echt heel goed:
- Nogal sloom na het versturen van een sms.
- Belt regelmatig nummer en ontgrendeld zichzelf.. ***
- Beetje groot (naar mijn idee..)
- Stokje bekrast het scherm een beetje (uiteindelijk weg te vegen)
- Muziek kan niet echt hard..
- Er kan geen wachtwoord op je berichten etc. alleen voor als je hem even ergens wilt neerleggen en als je dan 1x wachtwoord invult moet je het weer opnieuw wijzigen in instellingen al wil je dat opnieuw doen.
- Wisseling tussen qwerty toetsenbord en gewone is traag.. Na een beetje schudden is het voor elkaar..

Positief:
- In het begin heb je geen probleem met je Sim enz. zoals met andere telefoons.
- Touch-screen reageert erg goed.

*** Als hij nummer gaat bellen, zet dan in je contactenlijst een stuk of 6 contacten die beginnen met een A en zonder nummer en wis al je oproepen in je oproepenlijst. Zo voorkom je het, of koop een telefoon hoes.

Niet superslecht, er zijn ook zat pluspunten waar ik zo snel niet op kom, maar ik zou hem niet aanraden.

Mvg.

Sigiej 24-04-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb de LG Cookie nu een jaar en ben er redelijk op uitgekeken. Maar dat heb ik sowieso gauw met een mobiel.

Op dit moment is ie erg traag. Als ik bijvoorbeeld een sms typ, heb ik het zoveelste woord al getypt terwijl het berichtje in het beeldscherm pas op de helft is.
Ook is de batterij héél erg verslechterd.

Ik heb deze mobiel in het roze, en de kleur blijft wel mooi, alleen is mijn touchscreen wel erg 'bekrast', terwijl ik het alleen maar netjes gebruik.

Ik vind dat de mobiel mooie foto's en filmpjes maakt. Je kan ze ook leuk bewerken op de mobiel zelf.

De afbeeldingen en filmpjes op de pc zetten gaat mij ook goed af. Met het bijgeleverde kabeltje en de CD kom je al een heel eind. Je moet wel even het programma op het CD'tje installeren (LG PC Suite II in mijn geval).

Voor mensen die wel gebruik willen maken van de browser; die is niet heel erg snel. Maar als je eBuddy download en Social Networking gebruikt gaat het wel goed.

Over het algemeen een goede mobiel.

lgcookiegebruiker 27-02-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

ik heb mijn lg gekocht via een abo.
in het begin een goede indruk maarr...
-batterij gaat steeds sneller op
-hij gaat heel vaak per ongeluk aan omdat de rode knop snel in te drukken is
-als hij heel snel aan gaat kun je via een touch snelknop veel te snel 112 bellen per ongeluk (heb ik al zo'n 7 keer gehad
-per week bel ik ongeveer 4 mensen per ongeluk
- de touch is sloom,
-sms is onhandig gaat niet snel want geen goede afstelling

dus een absolute afrader

x

Dirk 1981 04-02-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Een half jaar geleden kocht ik een Cookie...
Batterij is veel te snel leeg.
Wekker laat het soms afweten. Vandaag mij overslapen daardoor en dat was niet de eerste keer. Instellingen veranderen soms. De oplader was al na 3 maand kapot dus ik laad nu enkel op via USB. Ontgrendelt veel te makkelijk en veel te snel, als gevolg gebeuren er enorm veel rare dingen in je zak (mensen worden opgebeld, hij schakelt uit wanneer je bereikbaar moet zijn voor je werk,...). Deze GSM heeft me meer geld gekost dan hij opgebracht heeft. Ziet er mooi uit in de winkel, laat hem daar dan ook liggen.

ZeKjuTa 16-01-2011
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb de Cookie nu al een jaar ongeveer en ben er wel tevreden mee. Het is mn eerste touchphone en hij was toen ik hem kocht rond de 80 euro dus das wel oke.
Om te beginnen de camera is niet de beste maarja wat verwacht je dan van een mobiel voor zon prijs.. dus dat vind ik geen min want bijna alle mobiel cam's zijn troep. Muziek kwaliteit is goed genoeg voor muziek luisteren onderweg naar school & werk. Een paar weken geleden hebben de oordopjes het zojuist begeven en heb ik een mp3 speler gekocht. Jammer maar helaas.
De telefoon is wel gebruiksvriendelijk vind ik. Ik kan alles makkelijk zonder problemen vinden en als ik er een sd kaartje in doe deed hij het gewoon. Video's afspelen is ook wel ok maar helaas kan je niet zulke hoge fps gebruiken want het beeld is iets trager dan het geluid dus heb je een achterlopend beeld. Wat ik wel heb meegemaakt is dat de telefoon ineens mensen ging bellen en sms'en.. dit is maar een paar keer gebeurt dus tjah toch wel een min want dit kan gewoon niet. Internet is traag maar daar gebruik ik hem niet voor en werkt wel naar behoren dus dat is ok.

De batterij houdt het ook nog goed uit.. alsk hem heb opgeladen blijft hij wel 3-4 dagen aan dus dat zit wel goed. De telefoon is trouwens wel trager geworden maar dat komt voornamelijk doordat ik het thema heb verandert en er spelletjes op heb gezet.

Al met al een goede aankoop geweest en ff een reactie op iemand die zei dat het thema niet verandert kon worden..

Zoek eens een keer beter met google.. als je een beetje kan zoeken dan kom je vanzelf een site tegen die tientallen thema's aanbiedt zoals bijv een iphone thema voor de cookie. Dus dat is een minpunt wat niet klopt bij die persoon.

Lisa H. 26-12-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Deze telefoon is zeker geen aanrader!
In het begin is ie superleuk en doet hij het heel goed maar na een tijdje komen gaat hij een soort van ''eigen leven lijden''.

Hij gaat zelf mensen bellen, muziek aan zetten, berichten schrijven, vele (contacten, foto's bestanden, smsjes) wissen enzv.

Ook heb ik er internet op en valt hij heel vaak uit als ik dan op login druk of inbox ofzo..

Ik word helemaal gek van deze telefoon door die MINpunten en een paar van mijn vrienden hebben hem ook en hebben ook die problemen..

De keuze is natuurlijk aan jullie maar ik raad hem af.

MVG

hvantw 19-12-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Naast de balkjes die de ontvangst aangeven staat een cijfer, soms een 1, soms een 2. Weet iemand wat dit wil zeggen?? Vindt hierover niets terug in de gebruikershandleiding. Het probleem is dat ik bij een 2 geen oproepen meer kan doen, alleen ontvangen (of misschien is dit een ander probleem en puur toeval).

ikke natuurlijk 10-01-2012

Oproepinstellingen - algemene instellingen -lijn kiezen - kies lijn 1

sjah22 12-12-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb de Lg coockie nu meer dan een jaar en ik ben er helemaal tevreden mee.
Nadelen:
-Hij beld af en toe omdat als hij in een broekzak zit en de vergrendeling er afgaat dat nou eenmaal snel gebeurt.
-Nadat ik voor 4 GB aan muziek er op had gezet werd hij toch wel wat trager.
- Het toetsenbord bij een sms schrijven gaat soms een beetje moeilijk horizontaal maar het lukt altijd wel na ff wat schudden.

Voordelen:
- De touchcreen werkt geweldig en heeft nooit voor problemen gezorgt.
- Goede geluidskwaliteit.
- Er zit een luidspreker op.
- Makkelijk te hanteren.
- Hij is in de sloot gevallen maar deed het nogsteeds.
-Goedkoop(85 euro ofzo)

Opmerkingen:
Ookal ziet het sluitstukje dat voor de muziek uitgang zit er niet stevig uit is het nog nooit gebroken of kapot gegaan bij mij.
OOk is en speciaal hoesje voor de LG coockie wel een aanrader.

dereksen 16-11-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Veel (slechte) telefoons gehad maar deze slaat echt alles werkelijk geen enkele fuctie werkt naar behoren. nooit geen LG meer voor mij...

fritsje10 10-11-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Ik heb de cookie nu ruim 1,5 jaar. Ben er erg gek op. Hij is een half jaar geleden 2 keer achter elkaar in de wasmachine geweest, dit is geen probleem geweest voor de prestaties. Het touchscreen reageert vele malen beter dan de samsung star die mijn vriend heeft, hij heeft spijt dat hij zich wel door slechte reviews heeft laten leiden.
Ik bewaar de telefoon nooit in mijn broekzak of los in mijn tas, heb nog nooit een probleem ermee gehad.
Het enige nadeel vind ik dat je soms iemand belt in je tas of zo, verder vind ik hem helemaal top hoor!

Birgit D. 01-11-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Deze gsm is werkelijk de slechtste die ik ooit in mijn bezit gehad heb. Elke dag loopt hij wel eens vast. De eerste gsm ooit die mij een error "blue screen" gegeven heeft.

opaknotje 01-11-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

De LG Cookie belt soms andere mensen als je hem in je zak hebt net of hij een eigen leven heeft en nog een nadeel is als je muziek luistert en een mooi stukje zoekt gaat ie soms uit

ramaker20 26-10-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

ik heb ook een lg cookie in bezit en ben er erg ontevreden mee.
Wat ook vaak een probleem was is hetgene dat hij uit zichzelf ging bellen en uitgaan/aangaan dat is erg vervelend en het kost veel beltegoed.
ik ben bij een telefoonwinkel geweest en het uit zichzelf bellen enzo was een kwaal van de cookie, de oplossing was een hoesje speciaal voor de cookie kopen. en dit hielp zeker een aanrader dat hoesje integendeel tot de lg cookie.
ik heb nu een andere mobiel op het oog namelijk de lg viewty smart. (de cookie was ook erg traag en de switch tussen qwerty en gewoon werkte of niet of het duurde erg lang ik vind de cookie echt een afrader en ik zou hem niet kopen want het is weggegooid geld

Linjo 11-10-2010
Geschreven voor: LG KP500 8 GB / zwart

Erg onhandige telefoon,sms'en is vreselijk,tevens nummers zoeken een ramp.Batterij naar een paar dagen leeg.Echt heel veel spijt dat ik deze telefoon gekocht.Ik had toch bij Nokia moeten blijven die is tenminste gebruiksvriendelijk.