Apple iPhone 6s 16 GB / roze - Reviews

OS
Apple iOS
Opslag
16 GB opslag

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mischa 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

De iPhone 6S is voor mij een fijne opvolger van de iPhone 5S. In eeste instantie voelt de telefoon ongewoon groot aan, maar na een paar weken gebruik ben je erg aan het grotere scherm gewend en denk je als je de voorganger weer vast hebt: Wat een klein schermpje ;-)

Qua features vind je niet zo gek veel verschil met zijn voorganger. Enkel de 3D touch, waar ik nog niet echt grote voordelen in zie. Maar misschien is dat omdat de apps er nog niet klaar voor zijn.

Zoals gezegd het grote scherm is erg fijn. De levensduur van de batterij is ook prima. Hij gaat makkelijk een dag mee met alle toeters en bellen (gps,bluetooth, etc) aan...

Gebruiksgemak is zoals we van Apple gewend zijn. Ik ben er blij mee.

Mrisj 29-12-2015 Product kwartaal in bezit

Ik ben tevreden over alle generaties van de iPhone en ook over deze laatste versie. De gemaakte foto's en ook selfies zijn ontzettend scherp en ook de 3D touch is een hele ervaring. Het maakt het openen en gebruiken van bepaalde apps een stuk handiger. De code met vingerafdruk was er al even, maar ook dit blijft een ideale en meest veilige oplossing!
De iPhone is inmiddels als een keer in de toiletpot beland en dan ook echt kopje onder, maar dit heeft hem absoluut geen kwaad gedaan. De iPhone functioneert nog steeds zoals hij zou moeten doen (gelukkig)! Ondanks de vele mensen om mij heen met een Samsung, zou ik toch niet anders dan een Apple iPhone meer willen. Nog steeds zijn mensen in mijn omgeving weleens verbaasd over wat een iPhone wel kan en de Samsung nog niet.

Anneke 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een luxe iPhone 6s 64GB

Al langere tijd maak ik gebruik van de iPhone. Van de 4s naar de 5c en nu de 6s. Ik heb lang getwijfeld of ik wel zo'n 'grote' telefoon wilde. Heb dan ook getwijfeld tussen deze en de SE. Uiteindelijk is voor mij de doorslag geweest dat de 6s wel alle laatste snufjes heeft en de SE niet. Ik heb de telefoon nu een paar dagen en moet zeggen het grotere scherm bevalt uitstekend. Maakt het allemaal net wat overzichtelijker. Verder blijft alles gebruiksvriendelijk. Voor mij ook belangrijk dat Apple, apple support heeft. Vandaag bijvoorbeeld ook contact gehad over wat ongemakken met het overzetten. Uiteindelijk super geholpen. Verder is de resolutie van het scherm echt goed! Ik ben er helemaal blijven tevreden mee.

W.v.d.Zanden 22-01-2016 Product maand in bezit

fijne telefoon voldoende mogelijkheden. Doordat ik een iPad heb is er een fantastisch samenspel tussen de apperaten. Makkelijk in gebruik omdat alles van Apple op dezelfde manier werkt mooie vormgeving

Berg 22-01-2016 Product maand in bezit

De iphone 6s is een prima smartphone waar ik van alles mee kan. Het menu is logisch maar dat kun je verwachten van apple. Je favoriete instellingen zijn zo gemaakt. 16 Gb is niet veel maar als je een abbo van icloud erbij neemt heb je eigenlijk niet veel nodig. De icloud-abbo's zijn een stuk goedkoper geworden.

boannimi 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Voelt degelijk aan. Wel met een hoesje (siliconen) erom, anders is het toestel te glad. Verder gebruiksvriendelijk en snel in het gebruik. Accuduur is beduidend langer dan van de Iphone 5 (vorige toestel).
Ook de kwaliteit van de foto's is erg goed. Het aanraakgevoelige scherm vergt gewenning. Je moet serieus druk zetten op het scherm, anders kom je in de modus om de apps te verwijderen/verplaatsen. Geluidskwaliteit: dat er uit zo'n klein apparaat zoveel geluid komt is verbazend. Niet overstuurd. Kortom, een fijn toestel met veel mogelijkheden.

Gerritsm 10-11-2015 Product maand in bezit

9,4
Onlangs van een Android telefoon overgestapt naar de iPhone 6S. De overstap van Android naar IOS ging heel eenvoudig dankzij de "Move to IOS" app die standaard in de iPhone geintegreerd zit. Alleen de app nog even downloaden op de android telefoon via de play store, de aanwijzingen volgen en binnen 10 minuten waren alle contacten, foto's chats en documenten overgezet naar de iPhone.

In dagelijks gebruik was het voor een ex Android gebruiker wel even wennen en ik heb de eerste dagen dan ook meerdere malen tevergeefs op de "terug" toets proberen te drukken.

Gelukkig went IOS snel en werkt het zeer intuïtief.

De camera is uitstekend (ook niet onbelangrijk).

IOS 9 draait supersnel op de 6S en de verbeterde touch ID vingerafdruk sensor werkt zo snel dat je niet eens doorhebt dat je telefoon beveiligt is als je hem ontgrendeld.

De telefoon is degelijk gebouwd en voelt stevig aan.

Ik denk wel dat er snel krassen op komen als hij zonder hoesje wordt gebruikt.

Dus mijn advies, koop er gelijk een goed hoesje bij.

Bijgewerkt 10-november-2015

Na een maand de iPhone 6S gebruikt te hebben kan ik niet anders zeggen dan dat ik een super tevreden gebruiker ben.
De iPhone vliegt supersnel door alle taken heen die ik naar hem toeslinger en heeft nog nooit gehaperd.
Ik heb de iPhone vanaf het moment dat ik hem activeerde nog niet 1 keer opnieuw hoeven opstarten.
Iets dat bij mijn vorige telefoon (Galaxy S5) nogal eens moest omdat de telefoon weer eens was vastgelopen.
3D touch kwam in het begin op mij over als een gimmick maar ik merk dat ik het steeds vaker gebruik.
Het voelt soms zelfs vreemd om mijn ipad (natuurlijk zonder 3D touch) te bedienen.
Het voegt echt iets toe aan hoe ik mijn telefoon bedien.
De accu gaat, met mijn gebruik, de hele dag mee maar moet rond een uur of 23:00 dan ook wel echt aan de oplader. (De accu van mijn vorige telefoon (Galaxy S5) ging wel langer mee)

Ben blij dat ik gelijk een hoesje heb aangeschaft aangezien kennissen van mij met dezelfde telefoon zonder hoesje nu al krassen op de achterkant hebben.

Vandaar dat de 8 voor degelijkheid blijft staan.

Mariela 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Iphone 6s meeeeeerr geheugen

Ik heb hiervoor al een iphone 6 gehad dus de stap naar een 6s was zo gemaakt. De 7 is ook al uit maar mis hierbij de aux uitgang welke ze hebben weggelaten. Vandaar dat ik telefoon zocht met meer geheugen waardoor ik er langer mee kan doen.

Pluspunten

• Meer geheugen
  • Past makkelijk in de hand
  • Makkelijk voor onderweg niet te groot of klein

Minpunten

• Breekbaar
  • Batterij niet zelf vervangbaar
  • Geheugen niet uit te breiden

Joyce 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en makkelijk als je iphone had

Ik had hiervoor een iphone 5s maar daarvan was de batterij heel snel leeg en mijn geheugen vol. Daarom heb ik nu een iphone gekocht met 64gb en wat ik heel handig vind is dat ik al mijn oude bestanden zo direct kon overzetten via Itunes. Deze iphone is groter en kan je makkelijk alles op vinden!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel

Margo 16-09-2016 Product paar maanden in bezit

beste telefoon ooit!

supersnel, mooi design, stevig, ook heel goed om mee te werken, zo duidelijk, iets wat aan de zware kant, handig in gebruik, past net in je broekzak, goed geluid, groot geheugen, mooie kleur, goede foto's

Pluspunten

• groot
  • snel

Minpunten

• gewicht

cvpoppel 26-01-2016 Product half jaar in bezit

Doet wat je ervan mag verwachten.
Snelle(re) processor en beter batterijmanagement.
Prima beeld- en geluidskwaliteit voor online video.

Lot 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Heb deze telefoon nu een paar weken en het bevalt me zeer. Had hiervoor een iphone 4s en het verschil is groot. De iphone 6s is snel, heeft een mooie kwaliteit qua camera en is fijn in de hand. Hij is wel duur, maar je krijgt er veel voor terug!

Anita & John 14-01-2016 Product paar weken in bezit

Nu een aantal weken in mijn bezit en wat een wereldapparaat. Voorheen had ik een Samsung en doordat ik thuis nu ook allemaal Apple spullen heb toch ook maar overgestapt naar een iPhone. Geen seconde spijt van. Is eigenlijk gewoon een iPad in het klein, nou ja klein...

Thom_Bos 03-01-2016 Product kwartaal in bezit

7,6
Ik vind mijn iphone 6 slechter dan de samsung galaxy s6 die mijn broer heeft, ik vind het een goeie telefoon maar voor die prijs mwa, ik zou een samsung galaxy aanprijsen als je een smartphone zoekt, bahalve het besturings systeem vindt ik beter maar zoon groot verschil is het niet

Matt1062 29-12-2015 Product kwartaal in bezit

9,4
Na 1 jaar ge-3Gst en ruim 2 jaar met veel genoegen ge-4Gst, gebruik ik nu met veel plezier de ook voor mij enige logische opvolger: de Iphone 6Gs. 16gb is nog steeds genoeg, de 6Gs heeft superbeeld en geluid, is heel veelzijdig en regelmatige software updates houden hem actueel. Het gebruik is nog steeds onovertroffen simpel- Steve Jobs had gelijk: m'n 4jarige dochter gebruikt m'n IPhone met speels gemak.

tanjau 29-12-2015 Product half jaar in bezit

Zoals met elke iPhone die ik tot nu toe heb gehad is het een prima toetstel. De geluidskwaliteit is over het algemeen prima. Alleen soms via een bluetooth verbinding met de auto niet helemaal goed. De mogelijkheden zijn voor mij voldoende. Als je veel zelf wilt kunnen bepalen, (zoals bij Android kan), kom je beperkingen tegen, maar daar heb ik geen last van. Soms is de opslagcapaciteit wat aan de lage kant. Een volgend model zou ik met een grotere opslag kiezen. De kwaliteit van de camera is echt verrassend goed. Ik neem voor 'kiekjes' geen losse andere camera meer mee. Het scherm is fantastisch. Ik lees graag ebooks en dat gaat prima. Weinig spiegeling. Ook de games die ik speel werken prima. Kortom een compleet toestel dat doet wat ik wil. Met weinig rompslomp omdat apple alles zo'n beetje voor schrijft. Overzetten van vorige telefoon (ook iPhone) ging vlekkeloos. Nu al sinds de iPhone 3G een trouwe iPhone bezitter.

Harmke Rozeboom 24-11-2016 Product paar maanden in bezit

Apple iphone 6s

Ik heb deze telefoon nu een paar maanden en vind hem fantastisch je ontdekt ateeds weer nieuwe snufjes hij werkt snel en ligt fijn in de hand maakt gigantische mooie foto's en ook kun je bewegingsfoto's maken wat mijn kids weer gaaf vinden vind het geluid al 10x beter als de iphone 4 en 5 maar dat kan altijd nog beter maar doet niet onder aan deze fantastische telefoon echt een aanrader

Pluspunten

• Vormgeving
  • Snelheid
  • Functies

E.Schilder 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte telefoon

Dit is echt de beste iphone die er in jaren in geweest. Erg snel en goed in gebruik.
Ik heb al heel wat iphones gehad, maar dit is toch echt wel een verbluffing.
Vooral het besturingssysteem is erg fijn, apple heeft de afgelopen jaren erg goed verbeterd. Ik kan weer een tijdje vooruit.

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Kwaliteit/prijs
  • Simpel besturingssysteem
  • Goede camera

harmke88moi 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Iphone 6s 64gb rose

Geweldige telefoon super blij en tevreden mee ligt lekker in de hand software is geeoon perfect 3d touch is ook echt een geweldige uitvinding gewoon weg super

jeanne 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Luxe Iphone

Heel blij met mijn nieuwe iPhone. Ik had eerst een iphone 5C met 8 gb. Eigenlijk was dat te weinig voor wat ik allemaal met mijn telefoon deed. Nu met de 6S kan ik alles bewaren zonder dat ik mij zorgen hoef te maken dat mijn telefoon te vol is. Het is een prachtig design en de ID touch is handiger dan ik verwacht had. Mooi groot scherm dus het typen gaat ook gemakkelijk.