HTC One mini 2 grijs - Reviews

Geheugenkaarten
MicroSD (TransFlash)

Roy 28-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

gebruik na een jaar

In eerste instantie is het een mooie telefoon, een helder scherm, fijn in gebruik en goed geluid. Na een jaartje gebruiken denk ik daar nu anders over. De telefoon is erg traag geworden, applicaties kunnen niet naar behoren werken en sommige apps vallen geregeld uit. Ik heb een tijd fijn kunnen werken met de telefoon maar nu wekt het alleen maar frustraties op. De HTC one is iets duurder maar heeft dan ook een betere processor, ik zou dan ook adviseren deze eerder te kiezen dan de mini. Daarnaast heb ik problemen met mijn bluetooth en maakt de wekker geen geluid als de telefoon op de functie tril of stil staat. Toch nog een paar pluspunten: Het scherm is mooi helder, het geluid is goed door de dubbele speakers en de telefoon voelt robuust aan door de aluminium behuizing.

Pluspunten

• voelt robuust aan door de aluminium behuizing
  • helder scherm
  • design
  • speakers aan voorzijde
  • batterijduur

Minpunten

• traag
  • camera voorzijde
  • loop vast

jklingers 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Als een Iphone 5 bezitter, ben ik voor mijn vervolg telefoon opzoek naar een toestel die niet veel groter is, een gelikt design heeft en veel mogelijkheden. Voor mijn werk ben ik dagelijks met de htc one m8 mini bezig en ben ik tot de conclusie gekomen dat, deze veel mogelijkheden heeft, denk aan htc blinkfeed, htc zoe, optimaal beeld bellen met perfect geluid dankzij htc boomsound en de twee speakers aan de voorzijde. Overstappen van Iphone naar de m8 mini gaat gelukkig zeer gemakkelijk dankzij htc switch. Vandaar dat dit voor mij een logische opvolger van mijn mob. is.