LG Spirit 8 GB / goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Spirit 8 GB / goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Alexander 30-07-2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: LG Spirit 8 GB / goud

Dit is mijn derde smartphone ; na de prullen van Aldi een verademing ; slechts heel in het begin liep de foon wel eens vast en zat er niets anders op dan de batterij even te verwijderen. Waardoor het kwam blijft een raadsel . De foon doet wat ie moet doen, is goed verstaanbaar en heeft een prima beeldchip aan boord , handig voor het werk en daarbuiten maar goed, foto's maak ik met een echte camera. Wat jammer is dat ik geen manier heb uitgevonden om beter gebruik te kunnen maken van de externe SD kaart door daar wat apps op te kunnen downloaden. Het lijkt er nu op dat dit met het toestel niet kan, wat hem wel meteen wat minder interessant maakt voor mensen die veel software willen gebruiken. Hij is redelijk snel, heeft een prima stroommanagement waardoor je met eenvoudig gemak de dag doorkomt op 1 charge.
Handzaam formaat, past prima in de borstzak en het gelid uit de twee minispeakers is goed te verstaan. Wat leuke gadgets voor het besturen van de camera zitten ingebouwd. De foon zou voor mij perfect zijn als het ding 2 simkaarten aan zou kunnen, zoals mijn vorige toestel.
Eind conclusie: prima toestel voor een goede prijs, energie vriendelijk in dagelijks gebruik, jammer van het kleine interne geheugen en inefficient SD kaart gebruik om bv daar ook apps te kunnen laten draaien.

Pluspunten

• Batterijverbruik
  • prijs/kwaliteit
  • camera image kwaliteit
  • handige gadgets camera

Minpunten

• SD kaart gebruik inefficient
  • intern geheugen raakt snel vol
  • Apps kunnen niet op SD kaart gezet worden

Abigaïl 07-01-2016
Geschreven voor: LG Spirit 8 GB / zwart

Binnen een half jaar ontstond het probleem; te pas en te onpas kwam de tekst in het scherm die normaal alleen verschijnt bij gebruik aan/uit knop. Daardoor werd normaal gebruik van de telefoon onmogelijk. Mijn mobiel heb ik nu voor de derde maal ter reparatie aangeboden bij Central Point (verkopende partij). Ben teleurgesteld in kwaliteit telefoon, en klant- en oplossingsgerichtheid van klantenservices van zowel Central Point als LG. Nu al bijna twee maanden zonder werkende LG Spirit H440N en nog steeds geen oplossing in zicht.

reneq 27-09-2015
Geschreven voor: LG Spirit 8 GB / zwart

Geluidskwaliteit zonder meer goed te noemen
er zijn voldoende mogelijkheden met het toestel de tel is gebruiksvriendelijk in naar wens in te stellen vormgeving is out of the box gebogen uitvoering degelijk geen hinderlijke knopjes op de zijkanten van het toestel

luigi-ish 22-07-2015
Geschreven voor: LG Spirit 8 GB / zwart

Ik heb deze telefoon inmiddels zo'n 10 dagen en heb alleapplicaties en overgenomen van mijn vorige telefoon (een Huawei Ascend P6). Wat ik belangrijk vind in een telefoon is de accuduur, functionaliteit, vormgeving en de camera. En dit alles vind ik het gewoon een top telefoon!

Vormgeving
Wat als eerste opvalt is de kromme stand, waar ik aanvankelijk twijfels over had. Echter vind ik het prettig in de hand liggen. Je houdt je hand immers nooit recht wanneer je een telefoon vasthoudt. Gaat ook perfect in je zak en belt gemakkelijk. Het zal de eerste paar dagen wennen zijn om vast te houden.

Accuduur
Wat ik erg indrukwekkend vind van deze telefoon is de accuduur. Als je apps sluit na gebruik die je niet meer nodig hebt (in plaats van in de achtergrond open laat), kan de batterij makkelijk een dag tot zelfs langer mee. Ben gewend om elke nacht mijn batterij op te laden, is nu (lang) niet altijd benodigd, ook niet na een dag goed gebruik!

Functionaliteit
Het is erg opvallend hoe snel de telefoon werkt en schakelt tussen verschillende apps. Ik ben een telefoon gewend die inmiddels veel vastliep, en natuurlijk is elke telefoon goed in het begin, maar ondanks de 'zwaarte' (alle apps en foto's overgenomen op de SD kaart) functioneert het echt geweldig. Ik houd ook van de innovaties van LG: de Knock Code ipv de patroon als beveiliging bijv. Het scherm geeft echt een geweldige HD kwaliteit gevoel!

Camera
De camera is ook geweldig, de kwaliteit van de foto's kan tot Ultra HD (3840x2160)! Een top functionaliteit is dat je het met een spraakopdracht of gebaren besturen; bijv je zegt "Cheese" en het maakt een foto!

Zo heeft de telefoon nog veel meer functionaliteiten die ik allemaal aan het ontdekken ben! De telefoon valt helemaal te costumizen naar eigen wensen. Erg prettig. Ik ben erg tevreden tot op heden.

Marijn1727 18-07-2015
Geschreven voor: LG Spirit 8 GB / zwart

Opvallend is natuurlijk de licht gebogen vorm, voor mij is dit een gimmick en heeft het geen functie, maar het maakt de telefoon erg bijzonder.

Ander punt is de accuduur. De batterij houdt het zo twee dagen vol bij licht gebruik, maar slechts een halve dag bij wat intensiever gebruik.

Een leuk puntje is de quickcircle. Die laat de info zien die ik wil zien en her ziet er mooi uit. Enige jammere is dat de muziekwidget hiervan spotify niet automatisch ondersteunt, maar hiervoor is wel simpel een app te downloaden.

Al met al een prima telefoon met voor mij als minpunt de accuduur.