Motorola Moto G 2gen zwart / 8 GB

WIKO Rainbow Jam wit / 8 GB

WIKO Rainbow Jam wit / 8 GB
8,2 (2)

hboeken 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig toestel voor een spotprijs!

Bij de Mediamarkt als demo gekocht voor 120 euro. Heerlijk snel toestel. Kwam standaard met Android 4.4 maar binnen een uur kunnen upgraden naar de allernieuwste Android 6.0. Draait zeer soepel en vooral het geluid is erg goed uit de speakers (2 aan de voorzijde en stereo) Scrollen gaat ook soepel, video en foto's ook prima voor snapshot. Beeld ook ok,zeker gezien de prijs. Niets mis met dit toestel, fijn design, houdt lekker vast en een ongelooflijk goede prijs/kwaliteits verhouding!

Tom 11-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Goed budget toestel

Een mooi telefoontje. Werkt goed en snel. Draait op stock Android 6.0 zonder enige troep software geïnstalleerd. Camera maakt mooie foto's en de bijbehorende app is makkelijk te gebruiken.
Geluid is super en kan lekker hard zodat je goed muziek kunt luisteren.
Scherm is mooi en helder en best scherp.
En dit allemaal voor 180 euro.
Toppie toestel!

Duco 26-02-2016 Product kwartaal in bezit

Voor een stage aan boord van een schip had ik een Smartfone nodig, en dat werd deze dus. Gekozen vanwege reviews over: de goeie beeldkwaliteit, de 2 camera's 8mp en 5 mp., snelheid van de Snapdragon processor en stereo speakers... Allemaal waar! Heel fijn machientje, geen moment spijt gehad. 2 nadelen:
Systeemgeheugen wat krap, accu is niet verwisselbaar.
Maar voorlopeig werkt ie dus prima.

Nouk04 25-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze smartphone is mijn eerste. Ik was dus nog niet heel erg bekend hiermee. Eerst interesseerde mij het niet maar deze zag er erg aantrekkelijk uit.

De smartphone ligt erg lekker in de hand en is niet te klein. Bij mij past de telefoon niet in mijn jaszak, maar ik vind dit niet erg.

Voor deze telefoon heb ik 1 nadeel. De hoesjes. Ik heb er nu een van Motorola zelf, werkt gewoon goed, maar is soms een beetje saai ( Hoesje is effen, en een flipcase in kader met het vallen ). Alleen alle leuke hoesjes hebben een magneet aan de voorkant(en ik wil wel weer een flipcase). De telefoon heeft een sensor dus als je wilt typen en je flapt de voorkant naar achteren gaat het beeldscherm uit.

Overal zou ik deze telefoon wel gewoon weer kopen. Het is echt een aanrader!

Duco 02-11-2015 Product paar weken in bezit

Fantastisch apparaat, doet (bijna) precies wat je verwacht.

Dit is mijn eerste smartphone.

Ik heb hem nodig om vanaf het schip waar ik werk (stage) van alles te kunnen doen voor de opleiding, plus de verveling in de lange uren wachten te verdrijven.

Na heel veel research viel mijn oog op de Moto G (gen2 4G), vanwege de kwaliteit van het scherm en de 2 camera's - 8 en 5 Mp.

Het toestel maakt het echt waar - snel, gemakkelijk plus fijne camera's dus.
Gamen gaat lekker, plus goede geluidskwaliteit.

2 minpunten:
1. Vaste batterij
2. Motorola levert géén lader mee
3. Tethering moeizaam

Maar dat wist ik ( kan met heel veel gepiel vervangen worden - zie youtube)

Vet minpunt,elders een stevige adapter besteld ( Mobilize Premium Thuislader Micro USB 2,1A) die laadt echt heel snel!

Dan fungeert hij als mobiel wifi-toegangspunt voor een ander apparaat .
De Wifi tethering is ongeloofelijk traag....
De bedoeling was met dit apparaat mijn Huawei Mifi te vervangen, maar dat gaat dus niet.

Dan maar als USB tethering geprobeerd, maar ook dat gaat heeeeel traag.

Wél goed gaat Bluetooth tethering - let wel op dat het bluetooth 4.xx moet zijn voor contact met dit apparaat, oa. wegens verschil in PIN-code (4 digits voor 3.xx en 6 digits voor 4.xx)
Daarom heb ik een Belkin 4.00 Bluetooth dongle in mijn Samsung Netbook gestopt.

Wel eerst zorgen dat de on-board bluetooth van de netbook zelf eerst uitgeschakeld wordt ( in apparaatbeheer) , anders werkt de dongle niet .
Nu werkt de hele opzet naar behoren.

surfdude 25-06-2015 Product kwartaal in bezit

7,4
Voelbare straling! Ik lees het nergens anders, maar na de telefoon een kwartier op mijn lichaam gedragen te hebben, krijg ik een geïrriteerde plek vlak onder de huid bij de bovenkant van de telefoon!

Ik zou hem dus niet meer kopen, maar verder is het een redelijk goede telefoon (zeker voor het geld). Toch mis ik ivm met Samsung een echte knop onder het scherm en vind ik de bediening minder prettig (menu structuur en tekstvoorspelling).