Archos Helium 45b zwart / 4 GB - Reviews

OS
Android OS
Opslag
4 GB opslag

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

5,8

• Slecht

MtrMsZH 13-07-2015 Product maand in bezit

5,8
Iets meer dan een maand geleden deze telefoon aangeschaft. De eerste indruk en ervaringen waren positief. Mooi, snel, prettig en betaalbaar (4G)toestel. Echter na 2 weken resette de telefoon zich uit het niets en bleef vervolgens in het opstartscherm (logo)hangen. Wat je ook deed, accu los, aan de oplader en zelfs door de fabrikant aangegeven toetscombinaties voor een herstelstart, het mocht niet baten. Het toestel kwam niet meer voorbij het opstartscherm. Gelukkig kon de telefoon zonder gezeur omgeruild worden voor een nieuw toestel. Deze heeft het "exact" 2 weken gedaan en niet te geloven, het toestel resette zichzelf en ook deze kwam niet meer voorbij het opstartscherm. Hierop meteen weer naar de winkel en de op dat moment aanwezige verkoper deed niet moeilijk. Waren ook niet de enigen bleek inmiddels. Voorstel was nog een keer een nieuwe of geld terug. Bij deze hulde voor het Kruidvat mbt service! Kortom, de twee weken dat de toestellen het deden bleken het fijne en prima toestellen te zijn. Echter na een maand 2 nieuwe toestellen met identieke crashes. Onbetrouwbaar! Een mail naar Archos is tot nu toe onbeantwoord gebleven. Ik ben inmiddels weer tevreden met een toestel van een concurrent.