Microsoft Lumia 535 wit / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag

6,7

FL 18-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Fijne telefoon die genoeg mogelijkheden heeft wat apps aangaat. Helaas mist de windows store hier en daar wel wat.
Foto's prima, flits valt ook niet tegen. Telefoon is nu eenmaal geen fotocamera.
Ik gebruik heel veel de navigatie Here drive, echt een aanrader. De kaarten staan op je telefoon en update is gratis.

tarrasB 22-10-2015 Product maand in bezit

als opvolger voor mijn samsung gio deze microsoft lumia 535 gekocht voor minder dan 100 euro.
voor dit geld krijg je geen top gsm,maar voldoet zeker aan mijn verwachtingen:eerst en vooral bellen natuurlijk maar ik gebruik hem ook voor gps in de auto en dat werkt prima:eerst de nodige kaarten inladen en een stem selecteren klaar.
werken met deze telefoon gaat gemakkelijker dan met android is mijn persoonlijke mening.dit is de betere software (windows mobile 8.1 en binnenkort win mobile 10.0)
op zoek naar een budget gsm ?neem deze.
+ goed scherm 5 inch
+ win mobile 8.1
+ 1 gb werkgeheugen/8 gb intern/sd uitbreiding
+ batterij verwisselbaar
+ 5 mp foto + selfie cam

- behuizing goedkoop
- gevoelig scherm
- bouwkwaliteit
- minder populair systeem (ten onrechte vindt ik)

sa.qu 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
ik had een lumia 535 gekocht en na 4 dagen heb ik besloten hem terug te sturen.
ik zou de lumia echt niet aanraden.
je kan niet normaal whatsappen of typen omdat het toetsenbord al je woorden veranderd en zelf letters intypt.
ook kan je hier vele andriod apps niet downloaden zoals snapchat.
op de instagram app kan je niet instagram directen.
en de zalando app duurt verschrikkelijk lang om te laden.
ik zal nooit meer deze telefoon nemen!

multinop 13-04-2015 Product kwartaal in bezit

Voor de prijs is dit wat mij betreft een goede telefoon, in vergelijking met mijn vorige Huawei is deze telefoon een verademing hij is lekker snel en is sinds ik hem heb nog niet vastgelopen ook heeft hij voor mij meer dan genoeg opslag capaciteit ook maakt de telefoon mooie foto's alleen er zit geen zoom functie op de camera,als je niet te veel wil betalen dan is dit wat mij betreft een goede telefoon.

Rosita9185 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

Leuke telefoon met aardige mogelijkheden maar niet helemaal gebruiksvriendelijk. Veel omslachtige handelingen bij gebruik. Cover is van goedkoop plastic! Na een dag is de witte achterkant al vies. Ziet er nu al niet uit. Ik ben benieuwd hoelang de telefoon meegaat.

james12bond 24-03-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Ik heb de Lumia 535 sinds begin februari. Tot nu toe doet het prima. Bij Windows Phone Store, kun je alle apps vinden die je wilt. Van toptitels zoals Instagram en WhatsApp tot fonkelnieuwe games zoals Subway Surfers.Voor een betaalbare prijs krijg je alle voordelen van Skype, Office en Microsoft OneDrive, ingebouwd. Het toestel heeft een kleurrijk design, gemakkelijke leesbaarheid in zonlicht op een 5" groot scherm en een quad-core-processor voor een vlotte smartphone-ervaring. Heeft 8 GB ingebouwde interne opslag en 15 GB gratis OneDrive-opslag.Verder een uitbreiding mogelijk via een microSD-kaart.

woutnes 21-03-2015 Product paar dagen in bezit

3,4
Totale miskoop touchscreen deugd voor geen meter google wat op internet voordat u tot aanschaf overgaat van dit wanprodukt