Nokia 225 Dual SIM zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 225 Dual SIM zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Redstar 23-06-2015

Telefoon werkt goed en is exact wat ik nodig heb. ECHTER!! na een paar weken vraagt de telefoon om een "Feedback to Nokia" ik heb geen data abonnement op de telefoon dus verzenden lukt niet en het bericht blijft staan en is niet te verwijderen. Daarmee wordt het gewoon een irritante rot telefoon die inmiddels al bij het oude schroot ligt. Advies: KOOP GEEN NOKIA wanneer je niet lastig gevallen wilt worden door inmiddels Microsoft.

jvheck 30-06-2014

Dit is een zeer teleurstellende Nokia. Ik ben een fan van Nokia maar deze telefoon heeft eigenlijk maar één goed punt: Het scherm. De camera is ook nog best aardig voor 2 MegaPixel. Verder blinkt hij uit in minpunten:

1. In de stille modus rinkelt de telefoon gewoon door. Heel vreemd.
2. Het T9 textmenu voor snel sms-en is alleen in het Nederlands.
3. Bluetooth verbindt niet met een autoradio dus telefoon is niet hands-free te gebruiken.
4. Interne geheugen voor sms is ongelofelijk snel vol.
5. Sms is weergegeven als een soort what's-app chat. Onduidelijk en onoverzichtelijk.
6. Beltonen zijn beperkt en eigenlijk allemaal irritant. Zelfs de "classic" ringtone is erg dwingend.
7. Het menu is nauwelijks aan je eigen wensen aan te passen.

De telefoon zelf ligt lekker in de hand, de batterij is prima en het scherm is comfortabel maar de software is veel slechter dan de Nokia 206 of 301. Als je op zoek bent naar een goede maar eenvoudige Nokia koop dan niet deze, maar beter de Nokia 206.