HTC Desire 310 wit / 4 GB - Reviews

Opslag
4 GB opslag

anoniem 19-05-2016 Product jaar of meer in bezit

super goede telefoon

Een hele goede beginnerstelefoon. Is erg snel en makkelijk te begrijpen en te gebruiken. Zit geen hele goede frontcamera op. Maar ik zou hem ondanks dat echt iedereen aanbevelen. Ik heb deze telefoon nu twee jaar en werkt nog steeds erg goed.

sharief100 17-03-2015 Product half jaar in bezit

De HTC desire 310 vind ik een geweldig instapmodel van HTC. Als je de doos open maakt vindt je naast het toestel onder andere een USB-kabel, een lader, een stereo headset en een handleiding. Het toestel heeft een 4,5 inch display en een 1.3GHz quad-core processor. Hij heeft een 4GB geheugen en een RAM geheugen van 1GB. Aan de achterkant van het toestel bevind zich een 5MP camera en aan de voorkant een VGA camera. Het toestel kan verder ook gebruik maken van Bluetooth en Wifi. Het is een krachtig toestel met een perfecte prijs en zeker als je niet te veel geld wilt uitgeven aan een telefoon dan is dit toestel een goede keus waarmee je alle dagelijkse dingen kan doen.

tomaat1958 27-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden over het gebruiksgemak. Bij mijn vorige telefoontoestel kon de bijlage niet openen, maar bij de HTC Desire 310 wel. Ik vind de uitstraling ook erg mooi, en hij is lekker dun.
Heeft een mooi touch scherm, en is heel gebruiksvriendelijk!

Timo Dik 18-12-2014 Product kwartaal in bezit

9,6
Erg fijne telefoon, zeker de moeite waard om te kopen. Als je een telefoon zoekt die niet te veel kost en goed soepel draait en mooi is, is dit het perfecte toestel.