LG G3 8806084954985 16 GB / sand gold

Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)
8,3 (149)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

rik 09-10-2014

Geluidskwaliteit is erg goed! Zit een fijne headset bij en de 1 Watt speaker is erg krachtig.
Mogelijkheden zijn enorm! Het toestel heeft veel leuke en ook handige gadgets
Gebruiksgemak is ook vrij goed, het is even wennen aan de knopjes aan de achterzijde, maar dit werkt uiteindelijk fijner dan ik dacht.
Vormgeving is goed, maar wat zeker beter mag is dat de telefoon ook minder snel uit je handen glijdt, omdat je vrij snel zweethanden krijgt.
Degelijkheid is goed, maar wat een erge tegenvaller is, is dat als de telefoon na een val van 30 cm op laminaat, het scherm meteen kapot barst, waarmee het ook gedaan is met het touchscreen.

Charisa 30-09-2014
  • Product kwartaal in bezit

Voor mij NOOIT meer Lg. Jammer. Zat met smart te wachten tot ie eindelijk uit was en ik m binnen had.
Helemaal blij, mooi toestel. Echter na 2 maanden viel ie uit en kon ik er helemaal NIKS meer mee.
Alles kwijt dus wat er op mijn telefoon stond en ter reparatie opsturen. Daar werd ik na net 2 maanden NIET blij van. Eerst opsturen naar waar ik m gekocht had en die sturen hem door naar LG want rechtstreeks sturen is geen optie. Dan weken zonder telefoon en dan eindelijk mn Lg G3 weer terug.
MAAR ....... bluetooth werkt niet meer naar behoren. Lg helpdesk gebeld en na WEER eerst alles terug gezet te moeten hebben naar fabrieksinstellingen zal het ws weer n defect zijn en zit er niks anders op het toestel WEER ter reparatie aan te bieden. Nou LAAT maar. Ik doe wel zonder bluetooth en gebruik wel een kabeltje. Maar ik weet wel ..... NOOIT meer Lg voor mij.

JZ1950 27-09-2014
  • Product maand in bezit

4,6
Na de lovende recensies bij de introductie dit toestel begin juli bij T-Mobile besteld. De eerste indruk was goed maar na een week liep alles totaal vast. Toestel werd kokende heet! LG gebeld die me adviseerde de fabriek reset te doen. Lukte niet omdat alles vastgelopen was. Toen een harde reset. Dat werkte wel. Alles er weer opnieuw opgezet (joepie, daar hou ik van bij een nieuw toestel :-(( .) Het toestel werkte enige tijd naar behoren, alleen bleef het bij het downloaden van updates regelmatig hangen en kwamen ze niet binnen. Wel werd het toestel weer loeiheet, kan nooit goed zijn, dacht ik. Deze week een nieuwe simkaart erin. Werd niet herkend, wel op mijn oude Samsung. Ook de rechterbovenkant van het scherm begon een gele rand te vertonen. Waarschijnlijk is dat door de extreem hoge temperaturen veroorzaakt? Aan de kaart lag het dus niet. Weer met LG gebeld. Zij adviseerden mij om het toestel ter reparatie bij de winkel in te leveren. Afgelopen vrijdag gedaan. Jullie zullen begrijpen dat ik geen gelukkig mens ben. Ik ben niet iemand die alleen recensies schrijft als ik ontevreden ben. in de loop van de tijd heb ik meerdere positieve reviews over andere producten geschreven. Op dit ogenblik was dit toestel bagger. Wel een mooi scherm qua kleuren maar de rest viel zwaar tegen. Ben benieuwd of ik de enige ben met deze ervaring.

Charisa 30-09-2014

Nicole V. 04-09-2014

Enorm fijn toestel met mooi, groot scherm. Goede scherpe foto's (ook mogelijk om panoramafoto's te maken), app's starten snel op en accu gaat lang genoeg mee. Is erg makkelijk te bedienen en heeft veel 'handige' mogelijkheden. Gezichtsherkenning om je telefoon te unlocken, een app waarmee je je telefoon als afstandbediening kan gebruiken (zelfs de meest oude tv's), en het scherm aan zetten door dubbel op je scherm te tikken en nog veel meer. Wanneer je een smsje ontvangt als je met je telefoon bezig bent, komt deze linksboven in je scherm te staan, en heb je de mogelijkheid om meteen te reageren. Wat ook handig is, is dat je het toetsenbord naar je voorkeur kan instellen en 'leert' de telefoon hoe ik mijn vingers neerzet zodat ik sneller de juiste toetsen indruk en geen typfouten maak. Kleine minpuntjes van de telefoon is dat de aan/uit knop en volumeknoppen aan de achterkant zitten. Vooral de volumeknoppen zijn door mij niet altijd blind in te drukken. Daarnaast is het scherm zo groot dat het niet meer in mijn broekzak past...

moniek21 27-08-2014

De telefoon reageert snel.
Een min punt is de aan en uitknop aan de achterkant.
De camera is erg scherp.

PetHan2 10-12-2014

aan/uit kan ook via het scherm zelf, tik 2x op het scherm en hij gaat aan of uit.

kloossie123 07-08-2014

Positieve punten;

Het is een heel mooi toestel met heel veel mogelijkheden.
LG is met dit toestel zeer goed bezig als je de bedoeling hebt om er ook foto's mee te maken. De foto's zijn zeer scherp en je kan eigenlijk alle kanten mee op. De autofocus met laser is echt fantastisch.
Toestel is heel makkelijk te bedienen en is zeer snel.
Wat ook opvalt is dat alles haarscherp is en daar hou ik wel van. Heb al vele telefoons op zak gehad en die waren lang zo scherp niet als de LG G3.
Ook niet onbelangrijk is dat de LG heel snel is opgeladen.

Minpunten;

De accu is naar zeggen wat groter,maar is niet te merken als je er eenmaal mee aan de slag gaat. Ik moet hem gewoon elke dag opladen. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik er veel mee bezig ben.
De antenne die er in zit werkt niet zo goed met Vodafoon,want het bereik valt geregeld weg en is dus zeer slecht.

Desalniettemin is het zeker wel een aanrader,en ik ben er zeer blij mee.