Nokia 220 rood - Reviews

Besturingssysteem
Nokia OS
Dual SIM
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 220 rood op Kieskeurig.nl.

5,6

• Slecht

peet44 15-06-2015

6,8
Ik gebruik de telefoon niet al te vaak,waardoor de accu het lang uit zo'n 5 dagen, dat is een plus punt.
Ik wil wel bereikbaar blijven zelfs in de auto , echter
Nokia 220 heeft wel bluetooth ,echter kan geen contact maken met handvrij bellen via de autoradio(met bluetooth),allen wel foto's over zetten via tablet en computer dat lukt wel, raar idee van deze bluetooht .
Windows en KPN beschrijven in hun handleiding dat het wel kan,ze zijn dus NIET goed op de hoogte van hun produkten.
De verkoper wist hier niets van , maar kon het toestel jammer genoeg NIET meer om ruilen voor een die wel via de auto radio kan.
Als alternatief gaf deze aan het bij geleverde oortelefoontje te gebruiken .

misto 03-10-2014
  • Product kwartaal in bezit

4,4
De Nokia 220 is beslist NIET aan te raden. Met de 2.0 Mp camera valt geen fatsoenlijke foto te maken. Als je je foto's terugkijkt, kun je niet inzoomen. En zo ontbreken er wel meer elementaire functies. Het meest ergerlijke is wel dat het belsignaal zomaar wordt uitgezet waardoor je feitelijk niet meer bereikbaar bent (want je hoort hem niet overgaan). Dit toestel is niet van deze tijd en uitermate gebruiks-onvriendelijk.