Nokia 2760 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 2760 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Monica54 17-10-2010
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik gebruik het toestel voornamelijk om te bellen en te sms'en. Omdat je deze kunt dichtklappen, is deze goed afgeschermd tegen invloeden van buitenaf. Dus niet per vergissing nummers toesten etc. Een super toestel.

karena 17-03-2010
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Een erg fijne telefoon. Voor iemand die voornamelijk belt en smst heeft deze telefoon alles wat je nodig hebt. Ook beschikt hij over bluetooth. Wil je internetten, muziek luisteren etc, daarvoor is deze telefoon niet geschikt.
Hij is simpel in gebruik, en kan ook tegen een stootje (een hard stootje, ik heb hem meerdere keren keihard op de sten laten vallen, en niks aan het handje!)

Een nadeel is in het hoofdscherm de kleine lettertjes van datum en tijd, je moet je achtergrond goed kiezen om deze leesbaar te houden. Ook stelt de camera niet veel voor.
Het batterij gebruik is prima. Ik heb de telefoon nu ruim 1.5 jaar, en merk nu dat de batterij wat minder werd. Maar hiervoor hoefde ik hem niet vaker als 1x per week op te laden (weinig gebruik).

Al is ie niet meer te vergelijken met de nieuwe telefoons van nu, voor iemand die niet veel toeters en bellen wil is het een aanrader.

Ton23 15-01-2010
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Goed toestel alleen weinig geheugen. Het is geen toestel voor mp3. Wat waardeloos is is dat de verlichting zo snel uitgaat. Ook is het kleine scherm erg donker is zodat je niets kan zien.

peetje_44 05-10-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik ben sinds maart in het bezit van deze mooie goud kleurige nokia.
Voor mij zit alles erop wat ik me wensen kan.
Bereik is ontzettend goed, en als ik bel is het geluid ook super.
Blootoot werkt goed en ook de camera is naar mijn idee goed.
Sms-en gaat lekker handig, i.v.m.de grote toetsen.
Kortom, ik ben een zeer tevreden klant van deze mooie mobiel.

Sylvia02 21-07-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Wat een fijn toestel! Ik ben er helemaal blij mee; hij is lekker compact, duidelijke toetsen en gebruiksvriendelijk, gewoon helemaal leuk! En dat voor die prijs. Ik heb een prepaid i.c.m. deze Nokia 2760 en dat werkt super. Sinds 17 juli '09 in gebruik en nu al 'verkocht'.

janne00 21-05-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik heb dit toestel nu zeven maanden en voor mij heeft het maar één gebrek, een heel vervelend wel, mijn gsm is een simkaartkiller. Met een nieuwe kaart gaat het soms een paar dagen goed maar dan begint de ellende, elke keer moet ik de batterij uithalen en telefoon terug aanleggen voor ik iets kan doen. Ik mis haast alle oproepen en zie smsjes altijd veel te laat. Na enkele weken doet hij niets meer en breng ik hem terug naar de winkel. Mijn toestel sturen ze niet op omdat alleen mijn simkaart kapot blijkt te zijn, elke keer weer. Ik krijg dan een nieuwe kaart, ben weer al mijn nummers kwijt en het spel begint van voor af aan.

Thom27 04-05-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik heb mijn 2760 nu bijna anderhalf jaar in bezit.
Het is echt een super mobiel, hij heeft een mooi groot duidelijk beeldscherm. Voor diegene die het prettig vinden, heeft hij duidelijke toetsen. En alle basisfuncties zitten erop, bleutooth vind ik altijd makkelijk.
Voor het geval dat je per ongeluk je camera eens bent vergeten is de VGA camera die op de mobiel zit ook een redelijk goede, maar in ieder geval niet geschikt voor dagelijks gebruik.
Er zit nog wel redelijk wat geluid in de mobiel, zolang je maar niet in een ruimte zit waar veel geluid wordt gemaakt, kun je alles prima horen.
Wat zoiezo bij Nokia is, is het menu ook bij de 2760 weer fantastisch duidelijk. Qua instellingen ben je zo klaar!
Er zit ook zat opslagruimte in de mobiel, je kunt redelijk wat foto's, berichtjes enz. opslaan. Zoals ik al zei: Ik heb de mobiel nu anderhalf jaar, ik heb de inbox afgelopen week voor het eerst geleegd. Er zaten maar 150 berichten in, maar vol was hij nog lang niet. Als je foto's op de computer wilt zetten gaat ook dat zeer gemakkelijk. (Ik doe het met een bleutooth stickje)

In ieder geval, de prijs kwaliteitsverhouding in heel erg goed.

PieterB 29-04-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Gekocht voor mijn vrouw, omdat haar oude gsm (een Motorola C116) zo gebuiksonvriendelijk was. Deze Nokia is gewoon een fijn handig apparaatje, waarmee ze naar hartelust, en vooral heel gemakkelijk, kan sms-en. En het ziet er ook nog eens mooi uit en ligt heel goed in de hand. Weinig bijzondere functies, maar alles wat nodig is voor het 'gewone' werk zit er op, en werkt zoals het hoort. Gekocht bij BolCom;'s morgens besteld en de volgende ochtend in huis. Prima. Beide (deze Nokia en BolCom) kan ik warm aanbevelen.

Gerrie200 13-04-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

De 2760 enkele weken in bezit. Speciaal gekocht omdat de weergave v/d namen en de text voor SMS goed in grootte instelbaar is. Zeer duidelijke letters ook als licht wat minder is. Foto's buiten goed, binnen slecht.
Gegevensoverdracht met Bluetooth werkt zeer goed. Enig nadeel is het kleine geheugen. Maar als je de MP3 met nero bewerkt kun je ze flink inkorten zodat je toch aardig wat MP3 beltonen er op kunt zetten. Ook zeer tevreden met de snelle bezorging door Bol.com binnen 12-uur. Al met al zeer tevreden met deze telefoon, zeker gezien de prijs van 65-euro.

Phil48 29-03-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Mijn eerste Nokia; het was even zoeken voordat ik min of meer begreep hoe het menu werkt. De telefoon is erg gebruiksvriendelijk, er zit meer op dan ik nodig heb maar in de praktijk blijkt dat een radio/camera in sommige situaties erg handig is!!
Mijn enige opmerking (vraag) is dat er geen enkele waarschuwing te horen is voor dat de accu leeg is. Misschien is dat een functie die je in/uit kan schakelen en staat het bij mijn toestel dus niet aan? Wie het weet..... alvast bedankt!
Kortom; dit toestel is een aanrader na enkele maanden gebruik!

monic27 01-01-2009
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

binnenshuis is de verbinding heel slecht. Ik woon 20 hoog in een flat in de grote stad maar halve/hele zinnen van de beller vallen weg. Dit ligt niet aan de beller (dit is uitgetest). Mijn vorige Nokia (1100) had een zeer goede ontvangst binnenshuis.
Verder is het model wel leuk, het is wel lastig open te klappen met 1 hand.
Jammer dat de gebruikershandleiding niet compleet is en een heleboel opties/instellingen niet benoemd.

mrslinda 12-12-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik heb dit toestel nu een week in bezit en ben echt heel enthousiast. Wat een prettig gebruiksvriendelijk en mooi mobieltje is dit.
Ik heb de grijze uitvoering en die ziet er echt supersjiek uit maar het belangrijkste is dat het alles heeft wat je in het dagelijkse gebruik nodig + nog veel extra's.

TVRooom 29-11-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Heb mijn (rode) Nokia 2760 nu enkele dagen.
In tegenstelling tot wat veel afbeeldingen op internet doen vermoeden is het toestel wel degelijk uitgevoerd in fraai zilvergrijs. De vormgeving is zeer mooi en gaat niet ten koste van de functionaliteit. Het toestel is compact, maar voelt minder fragiel aan dan de Samsung SGH-C260 die ik eerder had. Een groot pluspunt is het formaat van de toetsen; deze zijn verassend goed te bedienen door een volwassen man.
De meeste ringtones van deze Nokia zijn trendy MP3-deuntjes, bedoeld voor een publiek dat waarschijnlijk niet zal kiezen voor een toestel met de beperkingen van de 2760.
De camera stelt niet zoveel voor, en is alleen leuk voor het maken van achtergrondjes voor het toestel zelf; de bestaande wallpapers zijn namelijk ronduit saai.
De radio is een leuke optie en het geluid hiervan (via de oortelefoons) is goed, maar de zenders ‘wandelen’. Maar dat kan een instelling zijn die ik over het hoofd zie.

Al met al is het een bijzonder leuk toestel voor degene die een toestel in de eerste instantie heeft voor de basisfuncties zoals bellen/gebeld worden en af en toe een SMS’je sturen. Als je de rest als ‘extra’ ziet, is dit een bijzonder fijn toestel in de ‘low end’ prijsklasse.

Paul.

keerdyk1 14-11-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

heb de telefoon nu enkel maanden onder zware omstandigheden in overal en in het zand etc
alleen buitenkant is bekrast
maar nog goed bruikbaar
geluid is goed
camera stelt niet veel voor
kortom : een telefoon die aante raden is ondeer zware omstandigheden.
fons sleutjes

bonjour 23-10-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik heb hem nu een week en ongeveer er alles mee gedaan wat hij kan.Alle waar voor zijn geld , maar er is een belangrijke setting die niet werkt, en dat is het afzetten van sluimerstand van de miny display . denk dat ik een kneus heb gekregen van NOKIA .Rest werkt prima. geluid is goed, ook dat van de radio. ik zou hem nu wetende niet meer kopen . gaf liever wat meer uit.

kaboutertje 07-09-2008

hallo,
wat heerlijk een toestel met weinig toeters en bellen!
hij belt prima, menu zoals alle nokiaas. op de camera zat ik niet echt te wachten (stelt ook niks voor), maar ik vind het wel leuk om fotoos te koppelen aan mijn contacten. jammer dat er geen kabeltje bij zit om de fotoos over te zetten naar de computer. en ook lastig dat je hem soms aanzet terijl je wat anders wilt. blue tooth, daar snap ik niks van maar dat ligt aan mij.
ik had last van een te zacht geluid van de luidspreker. dat blijkt in te stellen met pijltje naar rechts tijdens het bellen.

arieb20071 03-09-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik was op zoek naar toestel voor bellen, SMS'en en radio.
Ben ondermeer gevallen op het uiterlijk van deze 2760.
Met menu vraagt misschien even aandacht, maar na goed kijken wijst alles zich eigenlijk vanzelf! Van de verschillende mogelijkheden als e.mail en camerafunctie zal ik waarschijnlijk niet veel gebruik maken.
Ook handig dat bluetooth mogelijk is!
Misschien dat voor iemand anders de mogelijkheden van de 2760 wat beperkt zijn, maar voor deze prijs zul je mij niet horen klagen.
Mijn eerste indruk: zondermeer positief!

L. Waage 01-09-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Toestel nu 1 week in mijn bezit, ik ben er erg tevreden over. Goed geluid, lange standby-tijd. Heb de accu nog maar 1x opgeladen en hij is nog steeds niet leeg. Vreselijke beltonen, die goed hard kunnen, maar ja die kun je vervangen. De sandy-gold kleur is overigens erg mooi, veel mooier dan op de foto. Kwaliteit van de camera valt overigens mee, je kunt hiermee een mooie scherpe achtergrond creëren. Aanrader!

angeloho 31-08-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

ik heb dit telefoontje een paar dagen geleden gekocht op internet. voor dat geld is het een heel net tefeloontje. ik heb net de pc suite van nokia gedownload en geinstalleerd. met bluetooth kon ik gelijk mijn outlook synchroniseren met deze telefoon. erg makkelijk, want nu hoef ik niet weer alle contactpersonen in te voeren. ook alle kalender entries worden gesynchroniseerd. de geluidskwaliteit is goed, maar de koptelefoon die er bij zit is beduidend minder, vandaar de lagere score. sommige features zitten nogal verborgen in het menu en daarom ook gebruiksgemak wat lager. hij is lekker klein en licht. de radio en de camera heb ik niet uitgeprobeerd, maar daar verwacht ik ook niet veel van. die moet je altijd maar voor lief nemen. het is sowieso geen telefoon waar je veel van mag verwachten. voor het geld, de lage verwachting en de nokia pc suite erbij moet ik zeggen dat het behoorlijke waar voor je geld is. ik kan alleen niets zeggen over de duurzaamheid. op basis van de huidige bevindingen kan ik het wel een aanrader noemen.

DBD 23-06-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Gekocht om klein te zijn en goed mee te kunnen bellen. Gekozen voor Nokia vanwege goede ervaringen en de compatibilieit (bv laders). Dat laatste valt wat tegen: iets andere (uitgebreidere) menustructuur, andere maat laadsnoer (met een verloopstukje wel weer compatibel). Camera is wel grappig om een persoonlijke achtergrond te maken, verder natuurlijk niet geweldig. Radio nog niet gebruikt, Bluetooth kostte wat moeite installeren Nokia suite ging niet in een keer goed).
Toestel imponeert degelijk. Daarom was het een teleurstelling om te merken dat het frontdisplay snel sneuvelde. Volgens Nokia door een te strakke broekzak, dus geen garantie. Maar het was in feite toch onbruikbaar doordat de klok niet is af te lezen als de verlichting uit is.

jacob1952 01-06-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

ben zeer tevreden over deze telefoon vrij veel mogelijk heden voor de prijs zeer goede geluids kwaliteits kwaliteit. mooie vorm geving en in gold kleur wel een chique verschijning camera is redelijk blue tooth werkt prima kunnen maximaal 3 liedjes op11mb int.geheugen,is niet uit breid baar maar ja je kun nie alles hebben voor die prijs .

Mrs Kristine 30-05-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Ik heb dit toestel nu een paar maanden en heb het niet zo vaak nodig, maar ondertussen begin ik mij eraan te storen dat het gespreksvolume niet omhoog kan. Verder een geweldig toestelletje, maar dit is voor mij een groot minpunt geworden.

Rehninho 09-05-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Een mooie telefoon voor een mooie prijs. Je kan er erg veel mee voor een mobiel van zo weinig geld.
hij heeft een camera, bluetooth, fm-radio en een heel degelijke belfunctie. Hij is heel degelijk en makkelijk in gebruik. Het enige wat er mischien minder aan is is dat je er niet zulke mooie foto's mee kunt maken.( 0.3 mega pixel). Wat wel een heel groot pluspunt is is de muziek. Wat een sound voor een mobiel. Conclusie : een heel goede mobiel voor een degelijke prijs met best wel veel extra opties erop.

jeannine 24-04-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

op 9-3 heb ik de vraag gesteld waarom ik de tijd niet op de mini-display kreeg. Dit bleek te komen omdat het toestel kapot was. Ik heb een nieuwe ontvangen. En het toestel werkt echt erg gemakkelijk. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf. Het geluid is goed, en het toestel zelf is erg handzaam.

Chantal B 07-04-2008
Geschreven voor: Nokia 2760 rood

Weet iemand hoe je het geluid van de ontvanger in kan instellen. Wanneer iemand mij belt kan ik die andere persoon bijna niet horen.