Motorola Moto G g60 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G g60 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*******@g******** 27-03-2022

Niet tevreden over de Motorola g60

Geschreven voor: Motorola Moto G g60 grijs

Afgelopen week (helaas) een Motorola g60 gekocht. Wat een tegenvaller! Jarenlang tevreden over Motorola mobieltjes na frustraties over enkele Samsung maar nu op de koffie gekomen. Accu super snel leeg. Mijn vorige (g7 power) deed ik 2 dagen met accu en deze op 1 dag maar nog een paar %. Reageert traag in apps enz. Ik heb spijt van deze aankoop. Ook nog eens laten verleiden tot aankoop van dit toestel bij de MediaMarkt omdat er €50.- cashback op zat. Die cashback is ook één groot drama. Hij accepteert mijn mailadres niet dat ik al jaren heb. Waarschijnlijk omdat het een gmail account is. Al 2 mails gestuurd maar natuurlijk niks gehoord. Al met al een diepe teleurstelling. Die €50.- kan ik ook heen fluiten dus lekker opgelicht door hun motorola cashback bla bla bla. Een dikke onvoldoende dus voor dit type. Had ik maar weer dezelfde van Motorola gekocht want die was super. Begon helaas na bijna 3 jaar kuren te krijgen. Hopelijk heeft iemand hier wat aan. Groetjes Adje