Apple iPhone 5s goud / 16 GB

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

mausems 06-02-2014 Product paar weken in bezit

Wat een fantastisch apparaat, echt zo overdacht en zo compleet, en dan het design, zo mooi en zo aaibaar!
Ben echt diep onder de indruk van dit toestel...
Het enige jammere is dat hij zo populair is waardoor de exclusiviteit een beetje tanende is...
Maar verders alleen maar respect....

corthiry 12-02-2014

Bijna overal, bijna iedereen zie je met een Iphone.... Jammer inderdaad dat hij zo populair is, terwijl het zo een dure telefoon is.... Ik heb gekozen voor een Nokia Lumia 1520; ik wil een beetje exclusiviteit; voor mij geen massaproduct, maar een niche product.

mausems 13-02-2014

Ja maar wil met veel telefoons gezien worden maar een Lumia is daar niet een van!
Als het geen iPhone zou zijn geweest dan maar een HTC of SONY met vanzelfsprekend Android erop!

skubrik1 29-12-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds 24 december 2013 ben ik in het bezit van de iphone 5s 16g space grey. Zoals altijd is het weer een genot om de telefoon uit te pakken en gebruiksklaar te maken. De telefoon is een flink stuk lichter dan de 4S die ik hiervoor had maar voelt zeker degelijk aan en heeft een chique uitstraling. De telefoon reageert bijzonder snel en is door zijn afmeting goed te bedienen. Niet te groot en niet te klein maar dat is ook een kwestie van smaak. De vingerscan werkt uitstekend al is het wel wennen om niet op de oude manier (schuif) toegang te krijgen tot de telefoon. Het geluid is in tegenstelling tot de 4S iets minder. Sterker als je de rechter speaker blokkeert dan hoor je een slecht gesmoord blikken geluid. Hmmm dit is niet echt des Apples maar het is ze vergeven. Verder valt het op dat de aan- en uit knop er wat losjes opzit. Het werkt wel maar in tegenstelling tot de andere knopjes (volume) voelt dit wat goedkoop aan en voor zo een dure telefoon mag dat eigenlijk niet. Ik was oorspronkelijk niet van plan dit toestel te bestellen maar de aanbieding was te goed om te negeren. Ik heb deze telefoon ook genomen vanwege de 64 bits processor. Je hebt er nu nog niets aan maar dat gaat de komende 2 jaar zeker veranderen.
Apple heeft een uitstekende telefoon gemaakt maar toch merk ik wel dat de magie iets minder aan het worden is. De huidige vormgeving bestaat al een tijdje en echt baanbrekende vernieuwingen heb ik niet meer gezien. Begrijp wel dat het heel moeilijk is om weer iets uit de kast te toveren maar Steve Jobs kon dat altijd wel hahaha. Verder ben ik bijzonder in mijn nopjes met deze telefoon. Heb geduld en wacht op de aanbiedingen die vast nog wel gaan komen. Voor nu is het voorlopig weer een bijna onbetaalbare telefoon. Veel plezier!

KoenVit 17-12-2013 Product paar dagen in bezit

Een geweldig product! Hierboven las ik iemand die zei dat het internet sloom was, maar hij is juist sneller dan de S4 daarin. Heb het zelf getest en het is fantastisch. Hij is snel, mooi, ligt heerlijk in de hand. Mijn beste telefoon tot nu toe.

milovdm 02-12-2013 Product paar dagen in bezit

6,8
Hij is te duur, internet sloom en niet heel veel opties. Je kan veel beter de samsung s4 of de htc one kopen(sneller en goedkoper)

macmichel 15-01-2014

Dus jij heb geen iPhone 5S maar wil gaan trollen, gefeliciteerd en nu maar snel een baan zoeken bij de efteling.