De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 121 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FM-7500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

vlotte levering
goede gebruiksaanwijzing

Jolanda 04-12-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Dit jaar dit toestel voor mijn 81-jarige moeder gekocht. Inmiddels zijn we aan nr 2 bezig. Beide werkten niet goed. Zij hoort mij praten maar ik hoor niets terug of andersom. Door diversen mensen uitgetest, maar er lijkt iets mis met de microfoon. Ook hoe alle opties op het screen vind ik niet altijd even duidelijk. Kortom.. ik ga wederom terug met dit toestel maar wil geen andere meer.

Ineke 03-01-2016

Ik had dit ook. Door de tel vast te houden gaat de volumeknop naar beneden. Zorg dat het volume op zijn hoogst staat

Stego 03-12-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Makkelijk te begrijpen en gebruiken gsm, ideaal voor de gsm leek. Handig met ingebouwde zaklamp. Toetsenbord eenvoudig en snel vergrendelbaar/ontgrendelbaar.

Stego 03-12-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Makkelijk te gebruiken en handig in gebruik. Eenvoudig menu, goed begrijpbaar voor de gsm leek. Met zaklamp ingebouwd in het toestel.

nattejannie 21-11-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Prima apparaat voor weinig geld geen poespas alleen finctionele zaken er op. Ben zeer tevreden er mee echt een aanbeveling

Ron 19-11-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Heb deze voor mijn moeder besteld en wij zijn er zeer tevreden mee. Het is een prima toestel vooral voor dat geld. Mijn moeder is er zeer tevreden mee. Vooral dat het te kiezen nummer word voorgelezen, erg handig.

joost 19-11-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Ligt fijn in de hand en is voor mijn moeder eenvoudig te gebruiken,verder weinig snufjes maar dat is ook niet nodig.de zaklamp is een leuke bijkomstigheid

Harry 16-11-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Handig formaat, prima groter lettertype, eenvoudig menu.
Grote verlichte toetsen, prima seniorenwoningen.
Geen poespas, precies wat ik zocht.

J 13-11-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Zeer makkelijk in bediening. Grote toetsen, dus ideaal voor senioren.
Ligt goed in de hand. Ook fijn dat het een zeer licht toestel is van slechts 75 gram.

JackyB 29-10-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Een goed toestel, alleen de batterij gaat snel leeg. De 350 uur die in de folder staat haalt hij niet.

Wim 26-10-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Prima toestel voor de doelgroep ouderen en anderen die een eenvoudig toestel om te bellen zoeken en geen andere poespas willen.SOS-knop is handig!Bureaulader is fijn in gebruik.Gesproken nummeringave is ook handig.Goede prijs!

ria0912 19-10-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Een mooi handzaam toestel, licht gewicht.
Gebruiksvriendelijk en snel in gebruik te nemen.
Extra handig is dat het beeldscherm opgelicht blijft zolang het toestel niet vergrendeld is.

4D 19-10-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Toestel gekocht voor oudere dame. Heldere display, grote cijfers en gesproken nummerkeuze worden als prettig ervaren door een niet ervaren mobielgebruiker. Ook meegeleverde houder voor het opladen is een pré tov een klein stekkertje dat steeds in een toestel gestoken moet worden.

Stoomlok 14-10-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Het is een zeer handig en gebruikersvriendelijk toestel dat goed in de hand licht en toch niet erg groot is zodat het toch gemakkelijk is mee te nemen.

rien tuynman 04-10-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Display is duidelijk en overzichtelijk,het menu is makkelijk te bedienen,handige zaklantaarn,redelijke prijs,ik zou zelf alleen de sos knop als alarm gebruiken maar geen 112 als nummer invoeren,makkelijk in te stellen zeker voor oudere mensen makkelijk.

Breukelen36 29-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Prettig toestel dat doet wat het moet doen. De SOS knop is een goede extra functie, waarbij je eerst (instelbaar) 10 seconden een alarm hoort voordat de noodnummers gebeld worden. Als er dus per ongeluk op de SOS-knop wordt gedrukt, is er tijd genoeg dit te stoppen door op ophangen te drukken. Zaklampje is handig, maar kan per ongeluk in de broekzak aangaan. Opletten dus.

Hamstragakis 29-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Mooi en simpel toestel zeker voor de wat minder digitaal ingestelde mensen simpel te vergrendelen en een goede kwaliteit van het geluid dus in ons geval goed voor iemand die een slecht gehoor heeft en zeker niet teveel poespas erop.

Patrick

Beukje 28-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Een prima telefoon voor ouderen. Alleen simkaart plaatsen en de standaard pincode invullen de eerste keer ging niet goed. De handleiding gaf geen uitleg. Na wat hulp en proberen is het toch gelukt. De telefoon is eenvoudig in het gebruik en heeft een helder scherm. Mijn vader (80 jaar) vond vooral de zaklampfunctie een openbaring. Die zal veel gebruikt worden:).

Martin.kruithof 26-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Ziet er mooi en strak uit, laadt goed op, is eenvoudig te batterij ensimkaart te plaatsen. Grote knoppen zonder allerlei extra poespas. Heel hanteer baar voor oudere mensen.

Martin.kruithof 26-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Simpel en gebruiksvriendelijk. Grote toetsen, gemakkelijk te bedienen. Goede gebruiksaanwijzing. Opladen gaat eenvoudig.

emile1959 23-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

pluspunten grote knoppen-noodknop-sprekende toetsen makkelijk in bediening

min puntje volumeknop aan linkerzijde zit je vlug met vinger op tijdens gesprek

Ineke 03-01-2016

Dat klopt. Niet handig. Denk er zelfs aan om de knop af te plakken

Chantalkl 20-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Gekocht voor mijn ouders omdat ze al "op leeftijd" zijn en op zoek waren naar een "simpel" toestel.
Ze zijn erg tevreden! Makkelijk in het gebruik, grote toetsen en niet te ingewikkeld. Aangezien ze 'm alleen maar gebruiken om te bellen en te sms-en is dit echt een prima toestel voor "ouderen".

E.M. Horn 19-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Handig toestel met grote knoppen en alarm-functie, waarmee je snel overweg kunt. Zeer geschikt voor ouderen!

Eisco 05-09-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

Ik heb deze telefoon voor mijn bejaarde vader aangeschaft. Hij was al aan het Fysic concept gewend, want zijn vorige GSM was ook van dat merk. Hoewel het nieuwe toestel kleiner is dan het vorige, kan hij het goed bedienen. Een voordeel is dat het apparaat heel licht is. De instellingen zijn over het algemeen hetzelfde als bij het vorige toestel. Ook de aanwezigheid van een noodknop wordt zeer gewaardeerd. Er zijn wel wat problemen met het opladen en met het bereik. Dat laatste kan ook aan de provider liggen: T Mobile.

scorpio 23-08-2015
Geschreven voor: Fysic FM-7500

De vormgeving, gebruiksgemak en degelijkheid zijn prima te noemen. Er hadden minder functies op gemogen (rekenmachine, kalender, radiozenders) maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen deze niet te gebruiken. Het maximale volume had iets harder gemogen voor een seniorentelefoon, maar het is zeker een handig toestel.