Fysic FM-7500 zwart - Reviews

Geheugenkaarten
Touchscreen
Opslag uitbreidbaar

F.P. 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima telefoon voor slechthorenden & slechtzienden

Simlock vrij, geluid bij intoetsen telefoonhouder duus geen kabeltje inprikken prima accu en zeer makkelijke bediening

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Degelijkheid

A 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Handig toestel , waar voor je geld

Dit toestel gekocht voor mijn schoonmoeder. Het in gebruik nemen van het toestel was eenvoudig. De belangrijkste nummers heb ik voor haar ingevoerd, zodat ze alleen nog maar de namen hoeft te zoeken via het menuknopje. Eenvoudiger kan het gewoon niet. De aanwezigheid van een SOS-knop is ook nog eens een geruststellende gedachte voor de kinderen.

Pluspunten

• is goed hanteerbaar
  • helder toetsenbord
  • goed geluid
  • SOS-knop
  • handig laadstation

Minpunten

• dubbele functie toetsen

T 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk bedienbare telefoon

Makkelijke telefoon die simlock vrij geleverd wordt.
Duidelijke toetsen. Geen overbodige extra's, maar een basic telefoon die doet waar hij voor gekocht is.

Pluspunten

• Grote toetsen
  • Duidelijk toetsenbord
  • Geen overbodige extra's
  • Simlock vrij

Carla 08-09-2016 Product paar weken in bezit

groot leesbaar scherm, simpel in gebruik

Een telefoon die uitermate geschikt is voor oudere mensen met wat minder zicht. De telefoon is simpel in gebruik. groot voordeel voor slechtzienden is de spreekfunctie die het toestel heeft wanneer je de cijfers intoetst.

Pluspunten

• helder display
  • simpel in gebruik

josien van kraanen 05-09-2016 Product paar weken in bezit

duidelijke telefoon

goed leesbaar, luide beltoon kan minder luid, en voor slechtziende mensen controle bij het indrukken van toets herhaalt stem het cijfer.dit kan uitgezet worden.ligt goed in de hand. zaklamp erin. en toetsenvergrendeling met knopje.
mijn moeder van 85 gebruikt toestel om zelf mee te kunnen bellen.

Pluspunten

• bediening
  • leesbaarheid
  • goede senioren telefoon
  • radio met goed geluid
bokko1 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede senioren/gehandicapten telefoon

Deze telefoon gekocht voor mijn zoon die het syndroom van Down heeft.
Zonder de gebruikshandleiding gelezen te hebben heb ik alles heel gemakkelijk voor hem in kunnen stellen (Zelf heb ik geen mobiele telefoon dus zeer weinig kennis v.w.b. het gebruik van zo'n mobiel)
Toestel heeft twee snelkiestoetsen wat zeer makkelijk is. De SOS knop heb ik uitgeschakeld want die heeft hij niet nodig. Geluid is zeer goed en vooral het laadstation is een uitkomst, hoef je niet iedere keer dat erg kleine plugje in die telefoon te frommelen.

Al met al een goed toestel voor senioren of gehandicapten

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • goed leesbare toetsen
  • goed geluid
  • handig laadstation
  • simlock vrij

killie 28-08-2016 Product paar weken in bezit

zeer duidelijke gsm

ik heb deze gekocht voor mijn moeder na vele andere te hebben geprobeerd is ze hier zeer tevreden over hij is voor haar zeer handig in het gebruik erg tevreden

Pluspunten

• groot scherm
  • duidelijk
  • handig in gebruik
  • niet te moeilijk

Minpunten

• eerst ontgrendelen
  • voor je kunt opnemen
  • dat is niet echt handig
  • ( knopje aan de zijkant)

MarinaRB 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne gsm voor mijn ouders

Ik heb deze gsm gekocht voor mijn moeder,ter vervanging van haar oude Fysic gsm. Hij is simpel in te stellen en dankzij de grote toetsen en het duidelijke scherm ook voor haar eenvoudig te bedienen. Mijn vader heeft nog een Nokia, maar wil nu ook een zelfde gsm als mijn moeder omdat die ook voor hem veel gebruiksvriendelijker is!

Pluspunten

• Grote duidelijke toetsen
  • Duidelijk scherm
  • Eenvoudig te bedienen

Blik 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Handig, grote toetsen, makkelijke bediening

Ik had niet verwacht zo een handig, makkelijk en eenvoudig te bedienen apparaat verwacht te vinden. Doet precies waar ik hem voor gekocht heb namelijk bellen en sms'en. Lekkere grote druktoetsen en eenvoudige menu structuur. Het enige minpuntje is dat het apparaat nogal glad is. Er zou een (of meerdere) betere vasthoud mogelijkheid op moeten zitten. (rubbertjes?) Ook de SOS toets heb ik uitgezet omdat ik niet per ongeluk steeds 112 wil bellen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen een familie lid onder de SOS toets te programmeren.

Pluspunten

• Grote druktoetsen
  • Makkelijke menu structuur

Minpunten

• Vrij glad door vormgeving

Theo 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel te bedienen ideaal voor senioren

eenvoudig toestel voor bellen en sms-en. Makkelijk in te stellen en handige baal functies. Zeer tevreden met de aankoop voor mijn vader van 96 jaar !

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • gesproken nummerkeuze

efr 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

simpel en duidelijk

Als je alleen nuttige zaken wil, grote toetsen, en makkelijke bediening, dan is dit een prima keuze. Hoogstandjes zoals in moderne smartphones zul je niet vinden, want deze telefoon wil juist niet smart, alleen gemakkelijk en simpel te bedienen.

Pluspunten

• grote toetsen
  • lang standby
  • handige sneltoetsen
  • SOS-knop
  • handig zaklampje

nel 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

senioren mobiel

Ik heb deze mobiel voor mijn moeder van 81 gekocht. Makkelijk in te stellen. Grote toetsen en scherm duidelijk.
Ook het instructie boekje met wat grotere letters dus makelijk te lezen

Ingrid 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima keuze door eenvoud

Prima toestel, gekocht voor oom op hoge leeftijd. Fijn grote toetsen, geen overbodige functies, veilig gevoel door SOS knop. Prima afmeting, licht in gewicht, gemakkelijk mee te nemen in jas- of broekzak. Inmiddels ook gekocht door mijn vader op middelbare leeftijd.

J.M. van Zanten 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Aangeschaft voor ouders.

Telefoon gekocht voor ouders. Eerst naar kieskeurig.nl gekeken en deze telefoon daar gevonden. Instellen even zoeken. Het gebruik heel handig.

Ron 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima mobiel

Voor mijn bejaarde moeder een mobiel gekocht om ook buiten huis bereikbaar te zijn en de FM-7500 gekozen. Duidelijk display, helder geluid (kan érg luid!), grote toetsen en een SOS-toets waar je 5 nummers + een SMS-bericht aan kunt koppelen. Nummers programmeren via SMS is mij helaas niet gelukt, maar via de 'normale' weg lukte dit prima. Aanrader!

Jos 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mobieltje

Ik heb de telefoon gekocht voor mijn vrouw, die een smartphone een veel te moeilijk apparaat vindt Zij is heel blij met dit mobieltje vanwege de zeer duidelijke toetsen, het heldere display, het gewicht en het feit dat er niet veel "toeters en bellen" aan zitten die zij toch niet zou gaan gebruiken.
Kortom: een fijn toestel voor iemand die alleen maar wil bellen en gebeld worden.

Rene 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat de telefoon moet doen

Telefoon gekocht voor mijn schoonvader, hij is slechthorend, maar deze telefoon voldoet prima. Hij is goed te verstaan en hoort ons prima.

Joke 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke mobiele telefoon

Ik heb deze Fysic FM-7500 voor mijn moeder gekocht.
Deze telefoon is heel gebruiksvriendelijk. De toetsen zijn duidelijk en is makkelijk te bedienen.
Het instellen van deze telefoon is heel makkelijk.
Een goede aankoop!

Wilco 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer prettig toestel

Gekocht voor een 83 jarige vrouw, die heel snel door had hoe het werkt. Zij had eerste een 9700 maar die was te moeilijk voor haar met teveel mogelijkheden.

Trees 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Seniortelefoon

Voor een 93 jarige gekocht. Hij kan er moeiteloos mee bellen en beantwoorden. Geen onnodige toeters en bellen kortom een handig telefoontje.